Otatko aina mäccärissä tms, light-kokiksen ? auttaako painonhallinnassa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Täällä ruotsissa voit tilata kivennäisveden limsan tilata. Ramlösan, oletan että suomessa sama, joku vesi. Sama myös Burger Kingissä.
Kyllä täällä Suomessakin on kivennäisvesi vaihtoehtona.
Kivennäisvesi minulle, kiitos.
Otan. En halua juoda kaloreitani vaan mielummin syön ne. Lisäksi sokerittoman limun ottamalla ei tule niin huono olo epäterveellisen ruuan kanssa.
En käy mäccarissä vaan hesellä. Otan kyllä.
Pyydän aina McDonaldsissa ruokajuomaksi mummin sekamehua.
Te, ketkä ette koskaan käy mäkkärissä, ootteko huomannut, että siellä ei saa ees mitään muuta limua sokerilla kuin kokista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus kesän töissä mäcissä, ja siellä naurettiin työntekijöiden kesken aina niistä lihavista jotka joka ikinen kerta aina painotti sitä light-kokista.
Ja nuitahan riitti.
Tuolla älykapasiteetilla ei varmaan mäkkäriä kovin paljon korkeammalle ole työuralla kohottu.
tai osua omaan nilkkaan? menikö taas light-kokista tänään
Eipä ole mennyt. Matalaälyiset ovat niitä typerille asioille hirnujia ja hirnuminen jatkuu kaupan, varaston tai tehtaan kahvihuoneessa eläkkeelle asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus kesän töissä mäcissä, ja siellä naurettiin työntekijöiden kesken aina niistä lihavista jotka joka ikinen kerta aina painotti sitä light-kokista.
Ja nuitahan riitti.
Tuolla älykapasiteetilla ei varmaan mäkkäriä kovin paljon korkeammalle ole työuralla kohottu.
tai osua omaan nilkkaan? menikö taas light-kokista tänään
Eipä ole mennyt. Matalaälyiset ovat niitä typerille asioille hirnujia ja hirnuminen jatkuu kaupan, varaston tai tehtaan kahvihuoneessa eläkkeelle asti.
Kyllä minäkin nauran lihaville aina kun syövät jotain roskaa.Ja vielä enemmän niiden selittelyille miksi on lihonut.
T. Akateeminen, myöskin hoikka
Otetaan vedet jos siellä syödään tai sieltä haetaan. Noissa Lighteissa on makeutusaineita jotka triggeröi asiakkaan syömään enemmän.