Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äitini sanoisi isäsi hautajaisissa, että "kiitos rakas, olit kaikkeni", niin laittaisin välit poikki.

Vierailija
25.01.2020 |

Mitä minä sitten olen, jos isäni oli äidille KAIKKI? Siis kaikki. Lapset ei sitten ole mitään. Kamalaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Mutta oikeasti, kyllä minusta äidillä(kin) on oikeus edes puolison hautajaisissa olla ensisijaisesti nainen, joka on juuri menettänyt elämänkumppaninsa ja "itsekkäästi" hetken omistautua vain itsensä ja miehen kahdenkeskiselle suhteelle, ilman että tarvii joka hetki ajatella oletettavasti jo aikuisten lastensa tunteita.

Vierailija
22/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään IHAN KAIKESTA sitä voi mielensä pahoittaa, kun maailmaan mahtuu vain minäminäminä.

En pahoittanut mieltäni asiasta, vaan lähinnä vi-tuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla ongelma. Pitäisikö äisisi sanoa olit mulle 1/4 ja poikani 1/4 ja molemmat tyttäreni 1/4 molemmat. Herkkää ja niin tunteellista.

Ei kun prosenteissa. Ja PowerPointilla muutama slaidi perustelua sille miksi.

Vierailija
24/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään IHAN KAIKESTA sitä voi mielensä pahoittaa, kun maailmaan mahtuu vain minäminäminä.

En pahoittanut mieltäni asiasta, vaan lähinnä vi-tuttaa.

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
25/25 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta hänen miehensä on ollut hänen elämässään paljon pidempään kun sinä...Että mietippäs sitä. Luultavasti myös isäsi koki vaimoaan kohtaan samoin, paha mennä muuten sanomaan tuollaista, mikäli tunne ei ollut täysin molemmin puolinen. En väitä, etteikö äidilläsi ole mahtavia tunteita myös sinua kohtaan, mutta kuten joku tuolla ylempänä jo totesi: lapset on vain lainassa, aviopuolisolle kuitenkin luvataan: kunnes kuolema meidät erottaa ( sama ei päde muksuihin,heillä alkaa aikuistuttuaan oma elämä, eivätkä vanhemmat enää kuulu siihen perusarkeen )...

Rakkaus puolisoa ja lapsiaan kohtaan on vaan niin erilaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä