Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
1721/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ihmisellä oli jalat sirosti yhdessä ja selkä suorana.

Minut hän piirsi jalat liiotellun haralleen ja selän notkolle. Ja sanoi että hävetti, että on tuollaisen naisen itselleen huolinut.

Kai sanoit ettei tarvitse enää huolia ja lähdit menemään suhteesta? Ei minun takia tarvitse kenenkään hävetä.

Vierailija
1722/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huomautti että hampaiden pesun jälkeen sylkäisen väärin

-loukkaantui kun en antanut kinkkupiirakkaa, joka oli tarkoitettu seuraavana päivänä kylään tulevalle ystävälleni

-vaati poistamaan eksäni Facebookissa

-suuttui kun ovea avatessani vastasin samaan aikaan puhelimeeni

Onhan näitä, en edes halua muistella enempää. Mökötys kesti yleensä seuraavaan päivään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään narsistin uhri tässä hei. Itse olen ollut loistavaa kohderyhmää narsisteille nuorempana. Sitten minua vähän ulkopuolelta heräteltiin, nostin nokkani pystyyn ja nykypäivänä en koe mitään vaikeuksia dumpata elämästäni kaikki, jotka eivät minua lainkaan kunnioita. Tavallaan narsisti teki ison palveluksen, matka tänne vain oli kuoppainen ja täynnä nyrkkejä naamaan. Olen siitä silti kiitollinen, elämä on huomattavan paljon parempaa nyt. Olen myös suoraan sanottuna vahingoniloinen, kun tutustuin aihepiiriin syvällisemmin ja ymmärsin, miten huonosti minunkin narsistini oikeasti voi. Se auttaa jaksamaan ja tsemppaamaan aina vaan parempaan tulevaan. Tiedän, etten itse ollut syypää mihinkään, vaan ongelmana oli paatumaton narsisti ihan itse. Vahingonilo on sellainen, etten sitä ikinä julkisesti myöntäisi, mutta kyllähän se tavallaan on jälkikäteen hyvä kosto narsistille. Loppuosa on sääliä, mutta enemmänkin tuota ensimmäistä. Se on ollut minun keinoni käsitellä ja päästä yli asiasta.

Vierailija
1724/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen oli vielä "parempi". Oltiin miehen ja vauvan kanssa moottoritiellä. Minä ajoin. Mies nalkutti vieressäni ajotyylistäni ja lopulta yhtäkkiä kesken ajon sammutti auton ja veti avaimet virtalukosta, kun en osaa ajaa. Onneksi sain auton nopeasti uudelleen käyntiin ja rattilukko ei mennyt päälle.

Helmi mieheksi!

Toihan on jo suunnilleen tapon yritys, jos moottoritiellä noin tekee?

Vierailija
1725/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T:Psykiatrinne. Laitan laskun sitten postissa tulemaan. kirjoitti:

Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää. 

Ketjussa kysyttiin huvittavia tapauksia, eikä koko historiaa. Saat siis luettavaksi yhden tapauksen ties kuinka monen vuoden suhteesta, etkä kuvausta siitä miten kumppani esim. myrkytti ihmissuhteet, valehteli, kyykytti, mustamaalasi selän takana aina uhrin työnantajaa myöten, sätti ja vähätteli päin naamaa ja ylensi itseään huonon/tyhmän/läskin/epäkelvon uhrin varjolla.

Noissa esimerkeissä ei ole mitään huvittavaa, joten jätetään ne toisiin ketjuihin.

-ketjuun kirjoittanut

Ketjussa kysyttiin "huvittavia" tapauksia. Siis sellaisia, jotka eivät oikeasti ole huvittavia.

Niin kysyttiin, "huvittavia" eli niitä joita ei uskoisi tapahtuneeksi ellei itse olisi ollut paikalla. Jatkuva maan kaivaminen jalkojen alta ei jää mieleen, ne yliampuvat sairaat tempaukset jää, ja niitä tässä ketjussa kerrotaan. Kuka tätä jaksaisi lukea, jos kaikki alottaisivat kertomalla sen peruskaavan? Talossa on seinät, lattia, katto, ikkunoita ja ovi x 1000?

Narsisti vetää jossain välissä yli. Narsistille nauraminen ja tempauksien pitäminen huvittavina on ihan käyttökelpoinen kilpi suojata mielenterveyttään, kun on fyysisesti selvinnyt narsistin ulottumattomiin. Hyvä ketju tämä.

Vierailija
1726/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on piilonarsistilla ja julkinarsistilla?

Vierailija
1727/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa, ja onneksi tapahtui ajalla ennen somea, mutta silloin oli irc-galleria ja kuvake.net voimissaan. Tässä pitää tietää, että olin parikymppinen ja mies kolmenkympin paremmalla puolella. Sain eromme jälkeen kosolti voivotteluita, miten miten iso ikäero rasittaa suhdetta ja kyllähän se kun on niin lapsi vielä niin ei se yhteiselo suju.. Haistatin muuten raikuvasti näille, koska ärsytti ilmankin ja olin helpottunut kun pääsin eroon! 

Joka tapauksessa miehen kanssa ei pystynyt kommunikoimaan ilman että siitä tuli kiistaa. Aina. Aloin ihmetellä miksi yläkerran naapurissa asuva muija oli jatkuvasti hänen kämpillään ja parasta oli, kun kysyin asiaa suoraan, niin herra järjesti hirveän huutosirkuksen puhelimessa. "Nyt se tyttö lähti kun se säikähti sun raivoamista!" Puhuttiin lankapuhelimessa, joten tiedä mitähän mahto säikähtää. Menin sitten kysymään, että mikäs homma tämän naapurin kanssa on, niin mies alkoi teatraalisesti itkeä, parahti ja sanoi että sun kanssa mä en enää juttele ja heitti luurin alas kun jäin hoomoilasena ihmettelemään mitä tapahtui. Seuraavana aamuna kun heräsin ja menin koneelle, niin siellä oli minut estetty irc-galleriassa, ja mies oli tehnyt south parkin hahmopiirto-ohjelmalla kuvan missä a m puu minua p ää h ä n ha u likolla. Ohessa oli teksti, jossa hän kutsui minua alatyylisin ilmauksin. Siihen aikaan estoilla ei nähnyt muuta kuin sen yhden kuvan, kommentoida ei pystynyt eikä lukemaan kommentteja. Parasta oli kun koitin soittaa miehelle, niin se meni aina vastaajaan ja tunnen vieläkin luissani miten hän oikein nautti tästä mykkäkoulustaan. Erehdyin jättämään pari vastaajaviestiä, mutta mies kuunteli ne illalla eikä ottanut yhteyttä. 

Lopulta hän kirjoitti sekä omalle seinälleen että minun seinälleni "Varokaa pojat - toi h.... levittelee sukupuolitauteja!!!" 

Kaikki tämä kun kysyin miksi se nainen on hänen asunnollaan aina. 

Kerran tällaisen kiistan jälkeen heräsin, menin koneelle ja huomasin, että hän oli estänyt minut irc-galleriassa ja vetänyt johdon irti seinästä. 

Vierailija
1728/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi halusi kiihkeästi kanssani parisuhteeseen. Kerran hän vei minut helteellä parkkipaikalle istumaan ja kuuntelin valehtelematta tunnin voivottelua ja uhriutumista "Kun meillä on näitä ongelmia". En saanut koskaan vastausta mikä on ongelma ja istuin aivan mykkänä, koska en ymmärtänyt yhtään mistä mies puhui. En halunnut seurustella enkä halunnut ainakaan sellaisilla säännöillä mitä hän minulle siinä lateli. Ne olivat luokkaa nainen siivoaa, kymmeneltä baarista kotiin, ei töitä vaan taloustöitä ja lista jatkuu ja ei miespuolisia kavereita....

Huvittavaa tästä teki se, että aina kosteiden iltojensa jälkeen facessa odotti parisuhdepyyntö ja jokaisen kuvani alle oli käyty laittamassa sydän ja seinälle kirjotettua miehekästä, testosteronikatkuista uhoa miten nyt kaikki maailman miehet saavat tuta. 

Emme koskaan päätyneet seurustelemaan. Sori. 

Vierailija
1729/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi halusi kiihkeästi kanssani parisuhteeseen. Kerran hän vei minut helteellä parkkipaikalle istumaan ja kuuntelin valehtelematta tunnin voivottelua ja uhriutumista "Kun meillä on näitä ongelmia". En saanut koskaan vastausta mikä on ongelma ja istuin aivan mykkänä, koska en ymmärtänyt yhtään mistä mies puhui. En halunnut seurustella enkä halunnut ainakaan sellaisilla säännöillä mitä hän minulle siinä lateli. Ne olivat luokkaa nainen siivoaa, kymmeneltä baarista kotiin, ei töitä vaan taloustöitä ja lista jatkuu ja ei miespuolisia kavereita....

Huvittavaa tästä teki se, että aina kosteiden iltojensa jälkeen facessa odotti parisuhdepyyntö ja jokaisen kuvani alle oli käyty laittamassa sydän ja seinälle kirjotettua miehekästä, testosteronikatkuista uhoa miten nyt kaikki maailman miehet saavat tuta. 

Emme koskaan päätyneet seurustelemaan. Sori. 

Kuulostaa lähinnä yksinkertaiselta miesoletetulta. Narsisti yleinsä kyllä alottaa sen sumuttamisen huomaamattomasti ja tietää juuri sen oikean määrän paljonko kerralla ja taas otetaan takapakkia kun uhri meinaa saada tarpeekseen

Vierailija
1730/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kuulunut baarista kotiin vaikka valomerkistä oli jo aikaa. Tavoitin hänet puhelimella ja sain käskyn jättää ekaluokkalaisen yksin kotiin nukkumaan ja lähteä häntä hakemaan autolla. Kuulemma se oli velvollisuuteni, koska nukuin hänen kotonaan, ja vaihtoehtoni oli joko hakea hänet tai hän lähtisi panemaan muita naisia. En hakenut vaan käskin ottamaan taksin jos kävely ei kelpaa.

Vierailija
1731/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo aikaa, ja onneksi tapahtui ajalla ennen somea, mutta silloin oli irc-galleria ja kuvake.net voimissaan. Tässä pitää tietää, että olin parikymppinen ja mies kolmenkympin paremmalla puolella. Sain eromme jälkeen kosolti voivotteluita, miten miten iso ikäero rasittaa suhdetta ja kyllähän se kun on niin lapsi vielä niin ei se yhteiselo suju.. Haistatin muuten raikuvasti näille, koska ärsytti ilmankin ja olin helpottunut kun pääsin eroon! 

Joka tapauksessa miehen kanssa ei pystynyt kommunikoimaan ilman että siitä tuli kiistaa. Aina. Aloin ihmetellä miksi yläkerran naapurissa asuva muija oli jatkuvasti hänen kämpillään ja parasta oli, kun kysyin asiaa suoraan, niin herra järjesti hirveän huutosirkuksen puhelimessa. "Nyt se tyttö lähti kun se säikähti sun raivoamista!" Puhuttiin lankapuhelimessa, joten tiedä mitähän mahto säikähtää. Menin sitten kysymään, että mikäs homma tämän naapurin kanssa on, niin mies alkoi teatraalisesti itkeä, parahti ja sanoi että sun kanssa mä en enää juttele ja heitti luurin alas kun jäin hoomoilasena ihmettelemään mitä tapahtui. Seuraavana aamuna kun heräsin ja menin koneelle, niin siellä oli minut estetty irc-galleriassa, ja mies oli tehnyt south parkin hahmopiirto-ohjelmalla kuvan missä a m puu minua p ää h ä n ha u likolla. Ohessa oli teksti, jossa hän kutsui minua alatyylisin ilmauksin. Siihen aikaan estoilla ei nähnyt muuta kuin sen yhden kuvan, kommentoida ei pystynyt eikä lukemaan kommentteja. Parasta oli kun koitin soittaa miehelle, niin se meni aina vastaajaan ja tunnen vieläkin luissani miten hän oikein nautti tästä mykkäkoulustaan. Erehdyin jättämään pari vastaajaviestiä, mutta mies kuunteli ne illalla eikä ottanut yhteyttä. 

Lopulta hän kirjoitti sekä omalle seinälleen että minun seinälleni "Varokaa pojat - toi h.... levittelee sukupuolitauteja!!!" 

Kerran tällaisen kiistan jälkeen heräsin, menin koneelle ja huomasin, että hän oli estänyt minut irc-galleriassa ja vetänyt johdon irti seinästä. 

Me oltiin seurusteltu neljä kuukautta. Minulla alkoi olla jotenkin irrallinen olo ja kyselin, että voitaisko puhua meidän suhteesta. Ei voitu. Olisin vaan halunnut, että mies sanoo, onko sitoutunut vai ei. No, vastaus kyllä tuli siinä muodossa, että mies ghostasi minut sanomatta mitään.

Vierailija
1732/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kuulunut baarista kotiin vaikka valomerkistä oli jo aikaa. Tavoitin hänet puhelimella ja sain käskyn jättää ekaluokkalaisen yksin kotiin nukkumaan ja lähteä häntä hakemaan autolla. Kuulemma se oli velvollisuuteni, koska nukuin hänen kotonaan, ja vaihtoehtoni oli joko hakea hänet tai hän lähtisi panemaan muita naisia. En hakenut vaan käskin ottamaan taksin jos kävely ei kelpaa.

Kyllähän amiksen ekaluokkalaisen voi jättää yksinään nukkumaan.

Vierailija
1733/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni saapuessa rellestämästä viikon kestävältä biketysreissultaan hän totesi totedi heti ovella: " En pettänyt! En miehen, enkä naisen kanssa."

(varmaan krapulan heikentämänä että koki että täytyy antaa joku selitys että pääsee takaisin)

Noh, aikaa kului ja myöhemmin selvisi että nämä juhlat olivat hyvinkin avoimet seksijuhlat missä oli paikanpäällä sekä homoseksuaaleja että naisia. Molempien kanssa oli siis petetty. Naurattaahan se nyt

Vierailija
1734/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on

jo aikaa, ja onneksi tapahtui ajalla ennen somea, mutta silloin oli irc-galleria ja kuvake.net voimissaan. Tässä pitää tietää, että olin parikymppinen ja mies kolmenkympin paremmalla puolella. Sain eromme jälkeen kosolti voivotteluita, miten miten iso ikäero rasittaa suhdetta ja kyllähän se kun on niin lapsi vielä niin ei se yhteiselo suju.. Haistatin muuten raikuvasti näille, koska ärsytti ilmankin ja olin helpottunut kun pääsin eroon! 

Me oltiin seurusteltu neljä kuukautta. Minulla alkoi olla jotenkin irrallinen olo ja kyselin, että voitaisko puhua meidän suhteesta. Ei voitu. Olisin vaan halunnut, että mies sanoo, onko sitoutunut vai ei. No, vastaus kyllä tuli siinä muodossa, että mies ghostasi minut sanomatta mitään.

Olin myös tämmöisen mukamas sitoutumiskammoisen narsun kanssa. Viisivitunvuotta! Se oli yhtä löysässä hirressä roikkumista koko viisi vuotta alusta loppuun, aina hänen kuolemaansa asti. Vielä hautajaisiin ilmestyi yksi hänen salarakkaistaan. Onneksi se oli sitten se viimeinen naula arkkuun

Vierailija
1735/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä tämä aloitus.

Vierailija
1736/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdä tämä aloitus.

Joo. Vaikuttaa ihan narsistin idealta kerätä vinkkejä kuinka piinata ihmisiä.

Vierailija
1737/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni saapuessa rellestämästä viikon kestävältä biketysreissultaan hän totesi totedi heti ovella: " En pettänyt! En miehen, enkä naisen kanssa."

(varmaan krapulan heikentämänä että koki että täytyy antaa joku selitys että pääsee takaisin)

Noh, aikaa kului ja myöhemmin selvisi että nämä juhlat olivat hyvinkin avoimet seksijuhlat missä oli paikanpäällä sekä homoseksuaaleja että naisia. Molempien kanssa oli siis petetty. Naurattaahan se nyt

Narsistihan paljastaa itse itsensä, kun häntä vain kuuntelee ja oppii tulkitsemaan oikein. Hän olisi saattanut myös tulla kotiin ja kertoa pöyristellen kuinka Make reissulla petti sekä miesten että naisten kanssa = puhuu kuitenkin oikeasti itsestään. 

Narsisti myös kertoo, mitä hän on tehnyt edellisissä suhteissaan. Sinä kuvittelet, että hän on ottanut opikseen eikä tekisi enää niin. Narsisti taas ei todellakaan ole sitä mieltä, että hän on tehnyt mitään väärin ja lopulta tekee samat kakkatemput myös sinulle. 

Vierailija
1738/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi, johon olin tutustunut noin kaksi tuntia aiemmin kehui jo minulle, miten vaihtoi naisen parempaan ja kyseinen sussu paistattelee vieressä onnesta hehkuen. Mahtoikohan kestää kovinkaan pitkään tämä onni ja ihanuus.

Vierailija
1739/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan typerin tempaus oli kun koko haaremi alkoi näytellä yhtä ja samaa naista. Lapsettomat kun näyttelee tosi huonosti 4 lapsen äitiä. Koko akka laumalla oli erivärinen tukka, mutta samanvärinen kamala takki. Alkuun huvitti mutta lopussa ei naurattanut kun tajusi mikä mielisairaus sillä narsistimammalla on. Niitä kun ei ole sairaudentuntoa ja keräävät hölmöläisiä ympärilleen. Vai pitääkö joku älykäs toisen vaatteita päällä ja luulee näyttelevänsä 4 lapsen äitiä. 22 vuotiaan älykkyydellä ja lapsettomana. Hauskaahan tuota tosin alussa oli kattella, kun taaperoille luettiin muka Harry Potteria iltasaduksi ja naapurilta kysyttiin miten lapsen opettaa pyöräilemään. Kun on kyseessä nuorin vekara.

Ja nuo hullut oli vielä tosissaan 12 tyhmää akkaa.

Vierailija
1740/1968 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä koulussa sattui samalle luokalle oikein kunnon sekopää.

Tällä oli kilpailuvietti, keksi omasta päästään kilpailuja jotka hänen täytyi aina voittaa.

Kun sain matematiikankokeesta paremman numeron, tämä tarkisti minkä numeron muut olivat saaneet. Kun oma numeronsa oli huonompi, alkoi teeskennellä itkua ja kiristi sillä opettajalta saman numeron kuin parhaalla. Itku luonnollisesti loppui kuin seinään kun numero oli "korjattu".

Sai päähänsä, että kotitehtävien tekeminen koulun jälkeen luokassa on kilpailu. Ei siis tekeminen, vaan se että kuka siellä istuu viimeisenä. Niinpä, kun päätin erään kerran tehdä lopputyön valmiiksi kerralla, ja se vei useamman tunnin koulun jälkeen, tämä istui ihmeen sitkeästi penkissä tuntitolkulla ilman mitään syytä. Puoli kahdeksalta illalla viimein totesi, että "jos et kohta lähde, minä lähden". Hänen menemisensä eivät ihan hirveästi minua kiinnostaneet. Sain tehtävän valmiiksi joskus ennen yhdeksää illalla, tämä pakeni luokasta joskus puoli yhdeksältä.

Valmistumisjuhlassa tämä tuli suurellla voitonriemulla kertomaan saavansa stipendin. Ystävällisesti onnittelin, jolloin tämän naama välittömästi meni ihan ihme irveeseen ja kertoi, että ei saanutkaan. Hetken päästä sitten opettaja ojensi hänelle sen stipendin.