Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
1681/1968 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko noita narsististatoipumiskappaleita jollain jemmassa enemmänkin? Näistä saattaa joku löytää jotain kohdalleen. 

Vierailija
1682/1968 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt sinänsä ole mitään huvittavaa, mutta ovatko teidän elämänne narsistit jotenkin tehneet laittomuuksia, vaikka esiintyvät pikemmin normaaleina ihmisinä kuin kriminaaleina?

Eksäni moraali venyi ja paukkui todella suuresti joka suuntaan ja johti myös tekoihin. Asian arkaluontoisuuden vuoksi en voi laittaa niitä juttuja tähän tarkemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1968 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt sinänsä ole mitään huvittavaa, mutta ovatko teidän elämänne narsistit jotenkin tehneet laittomuuksia, vaikka esiintyvät pikemmin normaaleina ihmisinä kuin kriminaaleina?

Eksäni moraali venyi ja paukkui todella suuresti joka suuntaan ja johti myös tekoihin. Asian arkaluontoisuuden vuoksi en voi laittaa niitä juttuja tähän tarkemmin. 

Tarjoili puolelle Helsingin naisista yökerhossa aineita ja ahdisteli ihmisiä. Ei kokenut huumeidenkevityksen olevan rikollista.

Vierailija
1684/1968 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nää on kaikki narsistin ominaisuuksia :) Hitsi mun kaikki aikasemmat naiset on ollu narsisteja.

Oijoiiiiii ja kamala sentään! Opettivatko siis sinun ex naisystäväsikin sinua imettämään!?

Luulin että tuo oli jo kaiken huippu että appiUKKO opetti jotain mutta että sinäkin tämän kaiken kokenut exiesi taholta!? Hurjaa

Vierailija
1685/1968 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoili puolelle Helsingin naisista yökerhossa aineita ja ahdisteli ihmisiä. Ei kokenut huumeidenkevityksen olevan rikollista.

Ihminen kokkelipäissään käyttäytyy kuin narsisti. Sinänsä hänen ongelmansa on ensisijaisesti päihteet, ei narsismi. Muutenkin jos etsii parisuhdetta nippareiden parista niin ihan ensimmäiseksi kannattaa tarkistaa se oma moraali ja omat arvot.

Vierailija
1686/1968 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen isä on jonkun sortin narsisti tai mikälie, ja olin aluksi hyvin hämmentynyt hänen käytöksestään. Hän mm. sanoi kun ilmoitimme esikoisen olevan tuloillaan "mitä vaan voi vielä sattua" ja tuhahti halveksuvasti, ei siis onnitellut. Kun vauva syntyi jatapasi lapsen ensimmäsitä kertaa, yritti etsiä lapsesta vikoja, nauroi kuinka ruma vauva. Neuvoi minua imetyksessä (!!!). Vitsaili kokoajan miten huonosti hoidamme lasta, täysin ilman aihetta( Itselläni on paljon kokemusta vauvoista ja lapsista jo työni kautta, ja mieskin oli oikein näppärä oppimaan). Nälvi tavatessamme kuinka vatsani pömpötti vielä kuukausia vauvan syntymän jälkeen, että "joko siellä on toinen??? Jotkut ei ymmärrä lopettaa lisääntymistä vaikka eivät selviä yhdestäkään!" Tuli kotiimme kutsumatta kylään, aina käydessään keksii jonkun asian jonka haukkuu "kylläpä on ruma sohva, mistä noin kamalia edes saa, oikeinko te tyhmät maksoitte tuosta rahaa?" Yritti ohjailla ja määräillä perheemme elämää, ikäänkuin hän olisi joku koko perheen patriarkka, jota meidän olisi pitänyt palvoa ja ihailla, ja jolla jokainen hankinta olisi pitänyt hyväksyttää. Paitsi että jos hankittiin se mitä hän suositteli, niin sitten se oli kuitenkin väärin ja keksi siitä kaikkea negatiivista. Pinnani katkesi siinä kohti, kun omat lapset alkoivat ymmärtää asioita. Appiukko kiusasi ja härnäsi lapsia muka leikillään, mutta niin että lopulta lapset alkoivat itkemään. Yritin monta kertaa sanoa nätisti että voisiko lopettaa, mutta asia ei mennyt jakeluun. Sitten kerran minulla naksahti, ja aloin huutamaan takaisin. Tilanteesta seuravasi valtava konflikti, jossa appiukko veti marttyyrin viitan niskaansa ja ääni väristen syyllisti vaimonsa tukemana miten hän on aina kaikkensa meidän eteen tehnyt. Tilanteesta seurasi se, että en suostunut tapaamaan appiukkoa lähes vuoteen. Yksinkertaisesti kieltäydyin. Appiukolle sekin oli ollut ihan sietämätöntä, oli pojalleen huutanut "minä KÄSKEN sen tulemaan tänne! Minä VAADIN!". Mies oli isälleen nauranut, että ei se kuule sinua tottele. Appiukko oli vaatinut että mies eroaa minusta, kun en tottele häntä. Olemme edelleen mieheni kanssa yhdessä, ja tapaan appiukkoani muutaman kerran vuodessa. Hymyilen hajamielisesti kun hän sylkee myrkkyään, enkä ota mitään kantaa. Lapsia yrittää kiusata edelleen, mutta teinit osaavat jo teeskennellä että eivät kuule eivätkä näe, joskus katsovat isoisäänsä huvittuneen säälivästi. Appiukkoa pännii, kun kukaan ei enää välitä hänen kiusaamisestaan. Se on oikeastaan vähän huvittavaa, kun hän yrittää keksiä kaikkea v***maista ja ilkeää, ja kukaan ei lotkauta enää korviaan. Hänen vaimonsa on täysin tossun alla, ja yhtä ilkeä. Kaikki kommunikaatio on sitä, kuinka naureskelevat jollekin ihmiselle kuinka tyhmä se on. Ihan hirveän raskaita kohtaamisia. Energiat aina ihan loppu niiden jälkeen.

Kylläpä on sinua appiukolla lätkäisty!!! Karmea tyyppi. Sinä puolestasi olet mielestäni selviytynyt hienosti ja hyvä kun puolustit lapsiasi. Aivan kammottava ukko ei heleventti sentään!

Vierailija
1687/1968 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin aamulla normaalisti töihin, ex laittaa töihin mulle vihaisena viestiä että missä oikein olen, en töissä ainakaan. Oli nähnyt mun työpaidan kotona kuivumassa henkarissa, hänellä ei käynyt mielessäkään että mulla on useampi kuin yksi työpaita.. Oli ihan varma että olen jonkun toisen miehen luona. Ei varmaan tarvitse enempää perustella miksi on ex :D 

Vierailija
1688/1968 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin aamulla normaalisti töihin, ex laittaa töihin mulle vihaisena viestiä että missä oikein olen, en töissä ainakaan. Oli nähnyt mun työpaidan kotona kuivumassa henkarissa, hänellä ei käynyt mielessäkään että mulla on useampi kuin yksi työpaita.. Oli ihan varma että olen jonkun toisen miehen luona. Ei varmaan tarvitse enempää perustella miksi on ex :D 

Miksi ihmeessä ex on asunnossasi?

Vierailija
1689/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun parhaiten tuntema narsisti ainakin teki (ja varmaan edelleen tekee) laittomuuksia. Mm. kävi tankkaamassa huoltoasemalla mutta jätti maksamatta (olisi pitänyt käydä sisällä maksamassa ja kävikin siellä, mutta "unohti" maksaa bensat ja sen sijaan maksoi vain kahvista). Ansaitsi myös joka vuosi reippaasti pimeää rahaa yritystoiminnasta, jätti kaikki tulot ilmoittamatta verottajalle (tiedän tämän koska kertoi ihan itse). Nyt en muista muita, mutta samankaltaisia juttuja oli lukuisia ja niiden toteuttaminen oli säännöllistä ja jatkuvaa. Samalla syytteli kellogoitaan, työkavereitaan ja kaiken maailman ihmisiä ympärillään erilaisista asioista, erityisesti rahaan liittyvistä mokista/tekosista.

Vierailija
1690/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jännä juttu oli yhteen narsistiin liittyen. Teki myyjänä kauppaa pitkin Suomea (oli rajattu asiakasmäärä ja -alue sekä työskentelyaika). Kun hän oli mennyt uuteen firmaan töihin, hetki sen jälkeen taivasteli kerran kotiin tullessa ihmetellen, miten nyt se uusi työnantaja vaati, että kaikkien myyjien/työntekijöiden autoihin asennetaan gps-paikantimet, joista menee suoraan tieto työnantajalle kilometrikorvauksia ja päivärahoja varten.

Mistähän mahtaakaan johtua, että uusi työnantaja vaati näin ihan yhtäkkiä..? Tosi kummallista kertakaikkiaan! Hänhän ei ikinä ilmoittaisi esim. aiheettomia km-korvauksia tai päivärahoja saati mitään muutakaan aiheetonta, sehän olisi lähes rikollista toimintaa! Eikä hän ole sellainen!

Vierailija
1691/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi jännä juttu oli yhteen narsistiin liittyen. Teki myyjänä kauppaa pitkin Suomea (oli rajattu asiakasmäärä ja -alue sekä työskentelyaika). Kun hän oli mennyt uuteen firmaan töihin, hetki sen jälkeen taivasteli kerran kotiin tullessa ihmetellen, miten nyt se uusi työnantaja vaati, että kaikkien myyjien/työntekijöiden autoihin asennetaan gps-paikantimet, joista menee suoraan tieto työnantajalle kilometrikorvauksia ja päivärahoja varten.

Mistähän mahtaakaan johtua, että uusi työnantaja vaati näin ihan yhtäkkiä..? Tosi kummallista kertakaikkiaan! Hänhän ei ikinä ilmoittaisi esim. aiheettomia km-korvauksia tai päivärahoja saati mitään muutakaan aiheetonta, sehän olisi lähes rikollista toimintaa! Eikä hän ole sellainen!

Mun tuttu narsisti tankkasi firman kortilla myös perheen toista autoa.

Vierailija
1692/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni leimaa yhden mustasukkaisuusheiton takia toisen osapuolen narsistiksi. Olette te kyllä melkoisia tyyppejä, ei voi muuta sanoa. Vaikea elämä varmaan.

Vierailija
1693/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukitsi ulko-oven, kun olin kylpytakki päällä saunan jälkeen katsomassa revontulia. Pakkasta lähemmäs 30. Kuvitteli, että olin puhumassa vieraiden miesten kanssa. 

En tiennytkään, että sairaalloinen mustasukkaisuus diagnosoidaan narsismiksi.

Vierailija
1694/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni leimaa yhden mustasukkaisuusheiton takia toisen osapuolen narsistiksi. Olette te kyllä melkoisia tyyppejä, ei voi muuta sanoa. Vaikea elämä varmaan.

Missä on tehty niin?

Vierailija
1695/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies murjotti. Ignoorasi, tuhahteli puheillani, vaihtoi huonetta kun tulin samaan tilaan.

Anelin häntä kertomaan että mitä olin tehnyt että hän näin loukkaantui. ( Sehän oli siis jo selvää, että jokin minun tekemiseni oli ollut väärin ja loukkaavaa)

Äijä puuskahtaa :” Enhän MINÄ sitä ala sinulle selvittämään! Sinun pitää se ihan ITSE TAJUTA!”

Selvää oli ettei sitä kukaan normaalilla järjellä pystynyt ymmärtämään. Eli ikinä et voi pärjätä, aina häviät sille.

Jos mies käyttäytyy kuin normaali nainen, hän onkin narsisti?

Vierailija
1696/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä näkeekö kukaan, tullaan tienvarren tekevinään jotai..ajellaan ees taa autoilla millon mitäkin..autoilla vaihdellaan paikkaa monta kertaa päivä..mitä tuo on??sitä ei nää aina mutta kuulee,varasin pöydälle korvatulpat saa ees yön nukkuu...saahan jokainen tehdä mitä haluu,voihan olla pakkomielteinen oireyhtymä joku syy..narsisti on semmonen joka joka paikas toitottaa näkyykö se??korottaa ääntä..esittää...minä minä,🤮🤮🤮

Vierailija
1697/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukitsi ulko-oven, kun olin kylpytakki päällä saunan jälkeen katsomassa revontulia. Pakkasta lähemmäs 30. Kuvitteli, että olin puhumassa vieraiden miesten kanssa. 

En tiennytkään, että sairaalloinen mustasukkaisuus diagnosoidaan narsismiksi.

Nyt tiedät.

Vierailija
1698/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T:Psykiatrinne. Laitan laskun sitten postissa tulemaan. kirjoitti:

Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää. 

Ketjussa kysyttiin huvittavia tapauksia, eikä koko historiaa. Saat siis luettavaksi yhden tapauksen ties kuinka monen vuoden suhteesta, etkä kuvausta siitä miten kumppani esim. myrkytti ihmissuhteet, valehteli, kyykytti, mustamaalasi selän takana aina uhrin työnantajaa myöten, sätti ja vähätteli päin naamaa ja ylensi itseään huonon/tyhmän/läskin/epäkelvon uhrin varjolla.

Noissa esimerkeissä ei ole mitään huvittavaa, joten jätetään ne toisiin ketjuihin.

-ketjuun kirjoittanut

Ketjussa kysyttiin "huvittavia" tapauksia. Siis sellaisia, jotka eivät oikeasti ole huvittavia.

Vierailija
1699/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies murjotti. Ignoorasi, tuhahteli puheillani, vaihtoi huonetta kun tulin samaan tilaan.

Anelin häntä kertomaan että mitä olin tehnyt että hän näin loukkaantui. ( Sehän oli siis jo selvää, että jokin minun tekemiseni oli ollut väärin ja loukkaavaa)

Äijä puuskahtaa :” Enhän MINÄ sitä ala sinulle selvittämään! Sinun pitää se ihan ITSE TAJUTA!”

Selvää oli ettei sitä kukaan normaalilla järjellä pystynyt ymmärtämään. Eli ikinä et voi pärjätä, aina häviät sille.

Jos tuo on käsityksesi normaalista naisesta, kannattaa vaihtaa piirit toiseen tai sitten oma käytös. 

Narsistieksä myös kertoi, miten naiset ovat tuollaisia ihmeellisiä mököttäjiä ja suuttujia jne. Ihmettelin kovasti, koska itse en ole lainkaan sellainen eivätkä ystävänikään. No, eipä mennyt kovin kauaa, kun minuun alkoi kertyä ihmeellistä patoumaa, joka olisi voinut purkautua jonain suuttumisena pikkuasiasta. Eka kerta elämässäni. Suhde päättyi aika pian, en antanut sen jatkua niin pitkään, että olisin alkanut käyttäytyä "normaalin naisen" tapaan, halusin pitää itseni tasapainoisena, tyytyväisenä ja keskustelutaitoisena. 

Vierailija
1700/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on käsityksesi normaalista naisesta, kannattaa vaihtaa piirit toiseen tai sitten oma käytös. 

Narsistieksä myös kertoi, miten naiset ovat tuollaisia ihmeellisiä mököttäjiä ja suuttujia jne. Ihmettelin kovasti, koska itse en ole lainkaan sellainen eivätkä ystävänikään. No, eipä mennyt kovin kauaa, kun minuun alkoi kertyä ihmeellistä patoumaa, joka olisi voinut purkautua jonain suuttumisena pikkuasiasta. Eka kerta elämässäni. Suhde päättyi aika pian, en antanut sen jatkua niin pitkään, että olisin alkanut käyttäytyä "normaalin naisen" tapaan, halusin pitää itseni tasapainoisena, tyytyväisenä ja keskustelutaitoisena. 

Helppohan se on keskustelupalstalla esittää olevansa jotain muuta.