Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
1701/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies murjotti. Ignoorasi, tuhahteli puheillani, vaihtoi huonetta kun tulin samaan tilaan.

Anelin häntä kertomaan että mitä olin tehnyt että hän näin loukkaantui. ( Sehän oli siis jo selvää, että jokin minun tekemiseni oli ollut väärin ja loukkaavaa)

Äijä puuskahtaa :” Enhän MINÄ sitä ala sinulle selvittämään! Sinun pitää se ihan ITSE TAJUTA!”

Selvää oli ettei sitä kukaan normaalilla järjellä pystynyt ymmärtämään. Eli ikinä et voi pärjätä, aina häviät sille.

Jos mies käyttäytyy kuin normaali nainen, hän onkin narsisti?

Jos tuo on käsityksesi normaalista naisesta, kannattaa vaihtaa piirit toiseen tai sitten oma käytös. 

Narsistieksä myös kertoi, miten naiset ovat tuollaisia ihmeellisiä mököttäjiä ja suuttujia jne. Ihmettelin kovasti, koska itse en ole lainkaan sellainen eivätkä ystävänikään. No, eipä mennyt kovin kauaa, kun minuun alkoi kertyä ihmeellistä patoumaa, joka olisi voinut purkautua jonain suuttumisena pikkuasiasta. Eka kerta elämässäni. Suhde päättyi aika pian, en antanut sen jatkua niin pitkään, että olisin alkanut käyttäytyä "normaalin naisen" tapaan, halusin pitää itseni tasapainoisena, tyytyväisenä ja keskustelutaitoisena. 

Helppohan se on keskustelupalstalla esittää olevansa jotain muuta.

Kannattaa mennä jonkun ammattilaisen kanssa juttelemaan tästä koska tuollainen käytös ei todella ole mitään normaalia, ei naiselle eikä sen enempää miehellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies murjotti. Ignoorasi, tuhahteli puheillani, vaihtoi huonetta kun tulin samaan tilaan.

Anelin häntä kertomaan että mitä olin tehnyt että hän näin loukkaantui. ( Sehän oli siis jo selvää, että jokin minun tekemiseni oli ollut väärin ja loukkaavaa)

Äijä puuskahtaa :” Enhän MINÄ sitä ala sinulle selvittämään! Sinun pitää se ihan ITSE TAJUTA!”

Selvää oli ettei sitä kukaan normaalilla järjellä pystynyt ymmärtämään. Eli ikinä et voi pärjätä, aina häviät sille.

Jos mies käyttäytyy kuin normaali nainen, hän onkin narsisti?

Jos tuo on käsityksesi normaalista naisesta, kannattaa vaihtaa piirit toiseen tai sitten oma käytös. 

Narsistieksä myös kertoi, miten naiset ovat tuollaisia ihmeellisiä mököttäjiä ja suuttujia jne. Ihmettelin kovasti, koska itse en ole lainkaan sellainen eivätkä ystävänikään. No, eipä mennyt kovin kauaa, kun minuun alkoi kertyä ihmeellistä patoumaa, joka olisi voinut purkautua jonain suuttumisena pikkuasiasta. Eka kerta elämässäni. Suhde päättyi aika pian, en antanut sen jatkua niin pitkään, että olisin alkanut käyttäytyä "normaalin naisen" tapaan, halusin pitää itseni tasapainoisena, tyytyväisenä ja keskustelutaitoisena. 

Helppohan se on keskustelupalstalla esittää olevansa jotain muuta.

Kannattaa mennä jonkun ammattilaisen kanssa juttelemaan tästä koska tuollainen käytös ei todella ole mitään normaalia, ei naiselle eikä sen enempää miehellekään.

Et kai sinä nyt vain olettanut sukupuoltani?

Vierailija
1704/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätti eläkemaksut kyllä palkasta, mutta otti ne itselleen. Vuoden päästä huomasin.

Sen jälkeen kaadoin koko hänen koko yrityksen, kun joka kohdassa oli ketkunnut. Eli kaatui omaan näppäryyteensä, kun vähän jelppasi:)

Hyvin tehty (sinulta siis)!

Vierailija
1705/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin hiukseni lyhyeksi enkä ollut ”tajunnut mainita ” asiasta etukäteen puolisolle . Hän sai niin pahan slaagin että ajoi itsensä kaljuksi uuden hiustyylini vuoksi.

Vierailija
1706/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te olette ikinä olleet noin sairaiden ihmisten kanssa?

En vaan käsitä.

Mikäli tän ketjun jutut nyt on totta.

Nuohan kuulostaa selkeästi vakavasti mielisairailta. En mä edes uskaltaisi elää noin pimeiden tyyppien kanssa.

Oot varmaan aika nuori, ja se on sun onni. Vielä 10-15 vuotta sitten narsismitietoutta ei ollut niinkuin nyt. Eikä ollut nettiäkään. Ennen oli vielä ihanne että käyttäydytään hyvin. Ja pitää vaan ymmärtää. Hoettiin ettei kukaan ole paha vaan ne on ressukoita joita pitää ymmärtää.

Arvaa moniko meistä vähän vanhemmista olisi voinut välttää virheet jos vaan olisi jostain voinut lukea kuten täältä nyt. Että sen toisen pahuus ei ole kuviteltua, vaan todellista. Turhaan moni kärsi.

Juuri näin!!!

Itse menin yhteen narsistityyppisen miehen kanssa 20 vuotta sitten. Mies oli hurmaava ja heti häiden jälkeen muuttui eri ihmiseksi.

Ei silloin puhuttu narsisteista. Sanottiin vain, että kaikki on itsestä ja omasta käytöksestä kiinni. Kohtele muita hyvin niin tulet itsekin hyvin kohdelluksi. Tätä yritin toteuttaa.

Yleinen mielipide oli myös se, että pitää antaa anteeksi. Ei tarkoittanut ukko pahaa, kun pesukoneen hankeen heitti yms. Avioliitossa pitää olla pitkämielinen ja antaa anteeksi. Ja että kukaan ei ole paha, toinen vain heikompi toista ja pitää ymmärtää. Että vahva on se joka ymmärtää ja antaa anteeksi. Toista ei jätetä, kun on sitouduttu, vaikka sitoutui aikanaan "eri" ihmiseen.

Tämä nykyinen tyyli (vaadi hyvää kohtelua, pidä puolesi yms.) ei ole kovin vanha trendi. Kun tämä tuli, omat ajatukseni muuttuivat ja jätin miehen.

Vierailija
1707/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt sinänsä ole mitään huvittavaa, mutta ovatko teidän elämänne narsistit jotenkin tehneet laittomuuksia, vaikka esiintyvät pikemmin normaaleina ihmisinä kuin kriminaaleina?

Eksäni moraali venyi ja paukkui todella suuresti joka suuntaan ja johti myös tekoihin. Asian arkaluontoisuuden vuoksi en voi laittaa niitä juttuja tähän tarkemmin. 

On. Lait eivät koske häntä. Näkyy liikenteessä, tottahan toki. Vuosittain sakkoja. Näkyy myös muissa asioissa ja en varmaan edes tiedä valtaosaa. Mutta sanotaanko niin, että ei ole ongelmaa vähän rukata papereita mieluisammiksi tai mitään muutakaan.

Vierailija
1708/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan käsitä.

Nuohan kuulostaa selkeästi vakavasti mielisairailta. En mä edes uskaltaisi elää noin pimeiden tyyppien kanssa.

Oot varmaan aika nuori, ja se on sun onni. Vielä 10-15 vuotta sitten narsismitietoutta ei ollut niinkuin nyt. Eikä ollut nettiäkään. Ennen oli vielä ihanne että käyttäydytään hyvin. Ja pitää vaan ymmärtää. Hoettiin ettei kukaan ole paha vaan ne on ressukoita joita pitää ymmärtää.

Arvaa moniko meistä vähän vanhemmista olisi voinut välttää virheet jos vaan olisi jostain voinut lukea kuten täältä nyt. Että sen toisen pahuus ei ole kuviteltua, vaan todellista. Turhaan moni kärsi.

Juuri näin!!!

Itse menin yhteen narsistityyppisen miehen kanssa 20 vuotta sitten. Mies oli hurmaava ja heti häiden jälkeen muuttui eri ihmiseksi.

Ei silloin puhuttu narsisteista. Sanottiin vain, että kaikki on itsestä ja omasta käytöksestä kiinni. Kohtele muita hyvin niin tulet itsekin hyvin kohdelluksi. Tätä yritin toteuttaa.

Yleinen mielipide oli myös se, että pitää antaa anteeksi. Ei tarkoittanut ukko pahaa, kun pesukoneen hankeen heitti yms. Avioliitossa pitää olla pitkämielinen ja antaa anteeksi. Ja että kukaan ei ole paha, toinen vain heikompi toista ja pitää ymmärtää. Että vahva on se joka ymmärtää ja antaa anteeksi. Toista ei jätetä, kun on sitouduttu, vaikka sitoutui aikanaan "eri" ihmiseen.

Tämä nykyinen tyyli (vaadi hyvää kohtelua, pidä puolesi yms.) ei ole kovin vanha trendi. Kun tämä tuli, omat ajatukseni muuttuivat ja jätin miehen.

Minun kohdallani kävi niin, että kun puhuin ystävälle asioista, niin hän vain totesi, että älä ole marttyyri.. Oli sikäli yllätys, että hän on hyvin kiinnostunut mm. NLP-tekniikasta ja kaikenlaisista henkisen hyvinvoinnin asioista. Hän siis tarkoitti (keskustelua kävimme), että häntä pystyyn vaan ja muuta ajatteluasi. Siinä vaiheessa hän oli viimeisiä ulkopuolisia kontakteja ennen kuin olin ilman ystäviä. Olisin tarvinnut tukea, kuuntelijaa, apua. Ja tämä tapahtui n. 20 vuotta sitten. Ja miehen tempaukset olivat jo hyvin outoja ja mut pistetty ahtaalle taloudellisesti ja uhkasi erolla ja pitävänsä pienet lapsemme.

Vierailija
1709/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile Sanna korona altistuneena bilettämässä.

Vierailija
1710/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosii 3vkon seurustelun jälkeen, narsisti haluaa omistaa ja sitouttaa, ei käytä ehkäsyä haluaa tiineksi mahd. pian

Vierailija
1711/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa kampaajalle ja ex ei olisi halunnut että menen. Menin silti mutta mies tunki mukaan ja sanoi kampaajalle "vitsaillen" että mulle ei sitten saa leikata lyhyitä hiuksia. Ilmeestä näki tuo kampaajakin kuitenkin ettei tuo ollut vitsi. Hävetti aivan hirveästi olla siellä. Siinä vaiheessa suunnittelin eroamista mutta olin vielä peloissani ja hämmentynyt... 

Tuo nyt oli vaan yksi esimerkki. Vaatekaupoissa jotkut myyyjät oli aika ihastuksissaan kun mies oli mukana "makutuomarina", oikeasti en olisi voinut ostaa vaatetta josta mies ei olisi pitänyt.

Tuollainen on todella kamalaa. Pystyykö tuollaisia miehiä mitenkään "tunnistamaan" ennalta tuollaisen läpikäyneenä?

Vierailija
1712/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat kyllä hankalia tyyppejä nämä narsistit. Syyttävät omista mokistaan ja kilareistaan AINA muita. He itse vain yrittävät auttaa, mutta sitten heitä aletaan syyttämään. Joka ikinen kerta toistuu samalla kaavalla. Voi sitä mielensäpahoituksen ja uhriutumisen määrää!  On todella raskasta joutua olemaan tekemisissä tällaisen ihmisen kanssa.

Sisareni 70+ on ollut aina tuollainen. Eikä ymmärrä vieläkään, miksi tulee jatkuvasti riitoja siellä ja täällä. Syyttää ja arvostelee aina muita. Itseään pitää muita parempana ja nykyään kuuluu johonkin uskonlahkoon.

Vierailija
1713/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"T:Psykiatrinne. Laitan laskun sitten postissa tulemaan.]Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää."

"Joo ei ehkä yhden jutun perusteella ole narsisteja mutta ei kyllä mitään tavallisia parisuhderiitojakaan. Herran jestas mitä sinulle on tehty jos pidät näitä normaaleina?"

"Minut on koulutettu analysoimaan mielenterveysongelmia, johtamaan mielenterveys osaston psykologeja heidän työssään sekä korjaamaan ja poistamaan virheelliset tulkinnat asiakkaita koskien."

Provosointejahan tuollaiset "asiantuntijat" yleensä ovat. Mutta ihmisillä on myös monenlaisia syitä uravalintoihinsa. Monenlaisia on siis asiantuntijoitakin.

Vierailija
1714/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heitti kahvinkeittimen seinään kun laskin kannussa olleet liotusvedet väärällä tavalla viemäriin. Pakenin samointein ulos ovesta vastapäiseen kahvilaan kahville ja kun tulin takaisin oli niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja mä siivosin jäljet, kun tiesin että muuten alkaisi hemmetinmoinen aggressiivinen show. Olin n. parikymppinen tuolloin.

Vierailija
1715/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa kampaajalle ja ex ei olisi halunnut että menen. Menin silti mutta mies tunki mukaan ja sanoi kampaajalle "vitsaillen" että mulle ei sitten saa leikata lyhyitä hiuksia. Ilmeestä näki tuo kampaajakin kuitenkin ettei tuo ollut vitsi. Hävetti aivan hirveästi olla siellä. Siinä vaiheessa suunnittelin eroamista mutta olin vielä peloissani ja hämmentynyt... 

Tuo nyt oli vaan yksi esimerkki. Vaatekaupoissa jotkut myyyjät oli aika ihastuksissaan kun mies oli mukana "makutuomarina", oikeasti en olisi voinut ostaa vaatetta josta mies ei olisi pitänyt.

Tuollainen on todella kamalaa. Pystyykö tuollaisia miehiä mitenkään "tunnistamaan" ennalta tuollaisen läpikäyneenä?

Pystyy, mutta kyllä se vaatii paljon tietoa. Kannattaa tosiaan tutkia asiaa että osaa sitten itse varoa. Ole varovainen uusien tuttavuuksien kanssa

Vierailija
1716/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi katsomaan sellaista tube kanavaa ku Narsisti vs. Minä

Tää asia on todella tärkeä että varsinkin nuoret ihmiset oppisi tunnistamaan tällaiset elämän tuhoajat ja välttyisi suurelta surulta.

Vierailija
1717/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan käsitä.

Uutena ja yllätyksenä tulevat asiat voivat myös hämmentää. Ei tiedä, mitä ajattelisi.

Vierailija
1718/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt imenyt kaiken mahdollisen tiedon narsisteista, koska tiedostan olevani heidän kohderyhmäänsä. 

Olispa kiva viehättää mielummin jotain tasapainoisia ja luotettavia miehiä ja ystävällisiä, kivoja ja huomaavaisia kavereita. 

Vierailija
1719/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyysin vaikka ojentamaan ketsuppipullon ruokapöydässä, leikki kuuroa mutta kun nousin ja kurotin itse sen ketsupin alkoi huutaa että olisi antanut sen jos en olisi pyytänyt niin v""tumaisella äänensävyllä! 

Kun sairastuin keuhkoputken tulehdukseen  juuri ennen hänen synttäreitään joita oli tarkoitus juhlia baarissa,  raivosi että minun olisi  jotenkin pitänyt estää itseäni sairastumasta ja kehui ettei itse ole koskaan sairas. Kun sai sitten vatsataudin tai ruokamyrkytyksen, päätti lähteä  ripulissa sovitulle Ikean reissulle ja koko auto lemusi kun herra sonti housuun. Mutta niin vaan pyöri Ikeassa pa""at housussa!

Ollessamme tupakalla saattoi vetää tupakan suustani ja katkaista sen huutaen, että poltan kuin 11vuotias.

Sängyssä voihki kuin huonon aikuisviihdeleffan näyttelijä ja moitti  että kanssani    tuntuu kuin kuollutta jyystäisi. Seksissä piti kuulemma sängyn jalkojen  katketa, naapurien hakata seinään ja miehen selän olla verinaarmuilla tai muuten se ei ollut seksiä lainkaan.

Siis uskotteko todella kaikki, mitä kaikenlaiset urpot tänne kirjoittelevat? 🙄

Pakko kyllä kommentoida, että kuulostaa ihan hirveältä tyypiltä. Varsinkin tuo p-skat housussa Ikeassa, ei hyvänen aika sentään! 😂

kuolisin jos kakkahousun seurassa pitäisi liikkua julkisilla paikoilla :D

Vierailija
1720/1968 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyysin vaikka ojentamaan ketsuppipullon ruokapöydässä, leikki kuuroa mutta kun nousin ja kurotin itse sen ketsupin alkoi huutaa että olisi antanut sen jos en olisi pyytänyt niin v""tumaisella äänensävyllä! 

Kun sairastuin keuhkoputken tulehdukseen  juuri ennen hänen synttäreitään joita oli tarkoitus juhlia baarissa,  raivosi että minun olisi  jotenkin pitänyt estää itseäni sairastumasta ja kehui ettei itse ole koskaan sairas. Kun sai sitten vatsataudin tai ruokamyrkytyksen, päätti lähteä  ripulissa sovitulle Ikean reissulle ja koko auto lemusi kun herra sonti housuun. Mutta niin vaan pyöri Ikeassa pa""at housussa!

Ollessamme tupakalla saattoi vetää tupakan suustani ja katkaista sen huutaen, että poltan kuin 11vuotias.

Sängyssä voihki kuin huonon aikuisviihdeleffan näyttelijä ja moitti  että kanssani    tuntuu kuin kuollutta jyystäisi. Seksissä piti kuulemma sängyn jalkojen  katketa, naapurien hakata seinään ja miehen selän olla verinaarmuilla tai muuten se ei ollut seksiä lainkaan.

Siis uskotteko todella kaikki, mitä kaikenlaiset urpot tänne kirjoittelevat? 🙄

Pakko kyllä kommentoida, että kuulostaa ihan hirveältä tyypiltä. Varsinkin tuo p-skat housussa Ikeassa, ei hyvänen aika sentään! 😂

kuolisin jos kakkahousun seurassa pitäisi liikkua julkisilla paikoilla :D

Niin. Hehän ovat jääneet lapsen tasolle, eiköhän tuokin todista siitä jotain...