Narsistien "huvittavimmat" tempaukset
Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.
Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.
Kommentit (1968)
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen sitä, etteikö naisella syty punainen valo, kun saa tietää, että se mies, jota tapailee, on viisi kertaa eronnut?
Ulospäin kaikki näyttää kohtuullisen hyvältä. On talo ja autoja, mönkijää, moottoripyörää ja muuta tavaraa. Miehellä on työpaikka ja osaa puhua sujuvasti. Miehelle on tärkeää, että nainen muuttaa välittömästi hänen taloonsa asumaan. Naimisiin on myös mentävä nopeasti.
Eikö yhtään sytytä?
Lähipiirissä tällainen tapaus. Taas muutti uusi nainen ennätysajassa miehen luo. Taas alkaa pyörä pyörimään.
Pitäisikö varoittaa? Ei. Ne ei usko kukaan, vaan ne uskovat sitä sujuvapuheista miestä. Viestintuojahan ammutaan, joten uusi eronäytelmä edessä, sitä ennen vain monenlaista tuskaa ja harmia ja rahan menoa.
Oletko huomannut, että yhdistääkö näitä naisia joku? Ovatko esimerkiksi äärettömän kilttejä, hyväuskoisia ja esimerkiksi sellaisia, että kaipaavat sellaista miestä, joka pystyy tarjoamaan sellaisia asioita, joihin ei yksin olisi mahdollisuutta?
Seksin jälkeen esitti vakavissaan toivomuksen että juon hänen nesteet kondomista...
Vierailija kirjoitti:
Entinen haukkui minua viereisessä huoneessa näille lakeijoilleen jotka vain kauhistelivat kuinka paljon kumppanini vuokseni joutuukaan kärsimään ja puhui kuinka on himoinnut entistänsä viime aikoina. Olin laittanut radion pienemmälle kuullakseni mitä hän näille puhuu ja huoneeseen tullessaan kumppani huomasi radion olevan pois päältä ja kävi huutamaan ja paiskomaan tavaroita, hän ei voinut käsittää kuinka ”sairas kusipää” voinkaan olla kun olen kuunnellut hänen puheita. Tämän jälkeen hän lukitsi minut huoneeseen ja meni takaisin toiseen huoneeseen. Sama valitus ystäville jatkui, nämä kuuntelivat kun yritin hakata ovea ja päästä pois mutta eivät puuttuneet mitenkään asiaan. Ei senkään jälkeen kun tämä kumppanini kyllästyi minun solvaamiseen ja alkoi käydä läpi yhden paikalla olleen ystävänsä epäonnistumisia ja kuinka luusereita tämän lapsetkin ovat. Yksi näistä kavereista oli lentänyt aiemmin samalla viikolla pihalle kun ei kerennyt auttamaan häntä siivoamaan mutta oli silti taas saapunut paikalle. Kaikki kärsivät mutta silti joku sai meidät aina tulemaan takaisin ja huokaisemaan vain helpotuksesta niinä kertoina kun ei joutunut itse tulilinjalle.
Ei todellakaan mitenkään hahhah-hauskaa mutta se kuinka yksi ihminen saa pyöritettyä tuollaista showta kaikkien vain pönöttäessä ympärillään on jo jollain julmalla tavalla koomista. Itse pääsin irti mutta edelleen hällä joku ihailijalauma siellä on ja tulee aina olemaankin koska kukaan ei usko jos hänestä mitään pahaa sanoo koska hänhän on ”vain herkkä, väärinymmärretty, hyväksikäytetty, ja minua kohtaan ainakin ollut aina ihana”. Ennenkuin se ihanuus sitten loppuu ja aina se on loppunut. Se on eri asia pääseekö siitä ruljanssista enää lähtemään, monet ei pääse.
Apua! Minulla on vähän samanlainen juttu tapahtunut joskus... Mies oli kavereidensa kanssa meillä saunomassa ja kuulin seinän toiselta puolelta, kun puhui kavereilleen, kuinka hyvä pano exänsä oli ja harmitteli, ettei sellaista varmaan koe enää koskaan ja haukkui minua, että olen hankala ja lisäksi valehteli, että olisin jättänyt yhden asian tekemättä, vaikka hän ihan itse jätti :D ja ihan 100 % mies tiesi, että seinät ovat, kuin paperia ja ihan normaali puhe kuuluu siihen huoneeseen, jossa olin ollut koko illan tekemässä jotain omiani. Mainitsin asiasta kavereiden lähdettyä ja hän sai silmittömän raivokohtauksen miksi minä salakuuntelen mitä hän puhuu kavereilleen... Huhhuh. Onneksi on ex.
Soitti kerran ja ja halusi tuoda kolmannen osapuolen suhteeseemme. Sanoin välinpitämättömänä että kyllä, nyt sulla on lupa tehdä ihan mitä tahansa että voit olla sen toisen naisen kanssa ihan vapaasti, johon vastasi että tuli niin onnelliseksi että ihan kyyneleet alkaa valumaan.
Tämän jälkeen en itse halunnut enää tavata tätä miestä. Mies ei voinut käsittää tätä vaan suuttui verisesti eikä ainoastan hän vaan Hän ja tämä uusi nainen alkoivat molemmat lähettelemään minulle vihaviestejä. He molemmat siis suuttuivat kun jätin miehen.
Minun oli hyvin vaikea käsittää tätä kuviota ja heidän reaktiotaan.
Mies pian väitti jättäneensä tuon toisen naisen ja alkoi lähettelemään minulle viestejä missä haukkui tuota naista ja kehui minua. Järjestinkin asian niin että annoin tuon naisen kuunnella kun mies soitti minulle ja haukkui tuota naista.
Mies suuttui taas verisesti ja laittoi viestejä joissa syytti minua hänen sanoillaan: "teleurkinnan häirinnästä"
=D
Vierailija kirjoitti:
Entinen haukkui minua viereisessä huoneessa näille lakeijoilleen jotka vain kauhistelivat kuinka paljon kumppanini vuokseni joutuukaan kärsimään ja puhui kuinka on himoinnut entistänsä viime aikoina. Olin laittanut radion pienemmälle kuullakseni mitä hän näille puhuu ja huoneeseen tullessaan kumppani huomasi radion olevan pois päältä ja kävi huutamaan ja paiskomaan tavaroita, hän ei voinut käsittää kuinka ”sairas kusipää” voinkaan olla kun olen kuunnellut hänen puheita. Tämän jälkeen hän lukitsi minut huoneeseen ja meni takaisin toiseen huoneeseen. Sama valitus ystäville jatkui, nämä kuuntelivat kun yritin hakata ovea ja päästä pois mutta eivät puuttuneet mitenkään asiaan. Ei senkään jälkeen kun tämä kumppanini kyllästyi minun solvaamiseen ja alkoi käydä läpi yhden paikalla olleen ystävänsä epäonnistumisia ja kuinka luusereita tämän lapsetkin ovat. Yksi näistä kavereista oli lentänyt aiemmin samalla viikolla pihalle kun ei kerennyt auttamaan häntä siivoamaan mutta oli silti taas saapunut paikalle. Kaikki kärsivät mutta silti joku sai meidät aina tulemaan takaisin ja huokaisemaan vain helpotuksesta niinä kertoina kun ei joutunut itse tulilinjalle.
Ei todellakaan mitenkään hahhah-hauskaa mutta se kuinka yksi ihminen saa pyöritettyä tuollaista showta kaikkien vain pönöttäessä ympärillään on jo jollain julmalla tavalla koomista. Itse pääsin irti mutta edelleen hällä joku ihailijalauma siellä on ja tulee aina olemaankin koska kukaan ei usko jos hänestä mitään pahaa sanoo koska hänhän on ”vain herkkä, väärinymmärretty, hyväksikäytetty, ja minua kohtaan ainakin ollut aina ihana”. Ennenkuin se ihanuus sitten loppuu ja aina se on loppunut. Se on eri asia pääseekö siitä ruljanssista enää lähtemään, monet ei pääse.
Tuli mieleen sarjahukuttaja Pekka. Pekkahan piti myös tämän tyylistä kaveriporukkaa aina lähettyvillään ja kaveri haettiin vaikka väkisin sairaalastakin muun porukan kanssa takaisin jos ei muuten tullut. Joku kyky heillä on aina saada nuo ihmiset palaamaan vaikka kaikki osat saaneet sivalluksia osakseen. Hyvä oppia tunnistamaan näitä eri tyyppisiä psykonarsuja ja alettava itse asettamaan niitä tiukkoja rajoja.
Suuttui, kun lauloin autossa Sannin Että mitähän v****a. Väitti, että lauloin sitä laulua hänelle 😂 ja ihan aidosti alkoi huutamaan ja tenttaamaan ja jankkaamaan ihan ihmeellisiä asioita. Noh, kyllähän sitten paljastuikin, että olisin voinut osoittaa tuon kauniin luritukseni hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen sarjahukuttaja Pekka. Pekkahan piti myös tämän tyylistä kaveriporukkaa aina lähettyvillään ja kaveri haettiin vaikka väkisin sairaalastakin muun porukan kanssa takaisin jos ei muuten tullut. Joku kyky heillä on aina saada nuo ihmiset palaamaan vaikka kaikki osat saaneet sivalluksia osakseen. Hyvä oppia tunnistamaan näitä eri tyyppisiä psykonarsuja ja alettava itse asettamaan niitä tiukkoja rajoja.
Monesti nämä mukana roikkujat on jollain tavalla heikommassa asemassa tuohon "päätähteen" nähden. Saattaa olla jotain heikkolahjaisuutta, mt-ongelmia, päihdeongelmia jne. Mukana voi myös olla samanlaisia sekopäitä, jotka nauttivat tilanteesta.
Ainoa kerta kerta kun väkivaltainen narsisti-isäni on pyytänyt minulta anteeksi oli, kun hän portaita puhdistaessaan huitaisi vahingossa harjalla jalkoihini. Kaikkea muuta pahempaa olisi niin paljon, ettei edes pyytämällä saisi ikinä anteeksi. Olen monesti toiovnut sen hirveän ukon kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Soitti kerran ja ja halusi tuoda kolmannen osapuolen suhteeseemme. Sanoin välinpitämättömänä että kyllä, nyt sulla on lupa tehdä ihan mitä tahansa että voit olla sen toisen naisen kanssa ihan vapaasti, johon vastasi että tuli niin onnelliseksi että ihan kyyneleet alkaa valumaan.
Tämän jälkeen en itse halunnut enää tavata tätä miestä. Mies ei voinut käsittää tätä vaan suuttui verisesti eikä ainoastan hän vaan Hän ja tämä uusi nainen alkoivat molemmat lähettelemään minulle vihaviestejä. He molemmat siis suuttuivat kun jätin miehen.
Minun oli hyvin vaikea käsittää tätä kuviota ja heidän reaktiotaan.
Mies pian väitti jättäneensä tuon toisen naisen ja alkoi lähettelemään minulle viestejä missä haukkui tuota naista ja kehui minua. Järjestinkin asian niin että annoin tuon naisen kuunnella kun mies soitti minulle ja haukkui tuota naista.
Mies suuttui taas verisesti ja laittoi viestejä joissa syytti minua hänen sanoillaan: "teleurkinnan häirinnästä"
=D
Tässä mä pärähti nauramaan, siis tää "teleurkinnan häirintä ". Eli sä häiritsit hänen teleurkintaansa! Sehän on vallan rangaistava teko 😀
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen esitti vakavissaan toivomuksen että juon hänen nesteet kondomista...
Oliko hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää löydä sitä kirjoitusta, jossa kritisoidaan kirjoittajien määrää ja sitä, että monissa tapauksissa temppuilijana ei ole narsisti vaan ihan muuten vain hankala ihminen. Kirjoitan siis tämän kommenttini irralleen kaikesta.
Minun kynästäni ovat kirjoitukset 43 ja 56 – puolen tusinan muun lisäksi. Ketjussa on viisisataa kirjoitusta, mutta selvästi vähemmän kirjoittajia. Seassa on myös paljon pelkkiä kommentteja, joten viisisataa kirjoitusta ei tarkoita viittäsataa narsistia.
Olen aina kokemuksiani kuvaillessani tarkoituksella vältellyt käyttämästä sanaa "narsisti", koska minusta ei ole tekemään kenestäkään diagnoosia. Ketju, jossa kirjoitettaisiin vain ammattilaisen diagnosoimista narsisteista, olisi hyvin lyhyt. Toisaalta on totta, että narsisti on helppo sana käyttää kuvaamaan kurjaa puolisoa tai työkaveria. Ja soppaa sotkee vielä sekin, että vaikka narsisteja on harvassa, niitä koskevaan keskusteluun tulevat niitä tunteneet, ja saadaan kokoon ensi silmäyksellä suhteettoman suurelta näyttävä määrä ihmisiä. Ken härjistä tietää, se härjistä puhuu ja hankkiutuu härkäkeskusteluun.
Omista kokemuksistani sen verran, että vaikken nimitäkään erittäin omituista ex-miesystävääni narsistiksi, suhteeni kehittymistä seurannut kaverini totesi, että ei tainnut olla pelkkä narsisti, vaan ihka oikea psykopaatti. Kaverini sanoi tämän siviilihenkilönä ja vain minun juttujeni perusteella. Luotan hänen arvionsa olevan oikean suuntainen sen vuoksi, että jo tuolloin hän oli toiminut psykologina ja sen lisäksi psykoanalyytikkona yli kaksikymmentä vuotta. Hänellekään en kertonut hulluimpia kokemuksiani, koska ei kaverienkaan tarvitse kaikkea tietää. Makuukamarissa ja sukupuoliasioissa makuukamarin ulkopuolella tuosta miehestä nimittäin paljastui vähitellen olio, jonka tuntemisen jälkeen öisen Frii-kanavan sairaat sadistiseksuaalimurhat eivät yllätä eivätkä tunnu missään. Tämä mies ei tietääkseni ottanut keneltäkään henkeä, ja koska minä painoin jarrua jo puheiden tasolla, en päässyt näkemään sitä, mitä hän äärimmillään toivoi ja mistä uneksi.
Yhteenvetona siis: annetaan kaikkien kirjoittaa. Emme pysty määrittelemään kenenkään mieltä ja sen häiriöitä parikymmenen rivin perusteella, eikä ole tarpeenkaan. Ajatustenvaihto on hyödyllistä ja monelle tarpeellista, vaikkei kokemus olisikaan "oikeasta narsistista".
Pitää kuitenkin muistaa että yllyttäminen diagnooseihin mihin ei ole pätevyyttä voi olla myös yhtä haitallista ja antaa virheellistä tietoa uhkien tunnistamiseen. Psykopaatti siellä, sosiopaatti tuolla ja narsisti täällä. Ei ymmärrärretä ihmisen monimuotoisuutta omaa tai muiden.
Ylipäätänsä vaikka mainitsemasi seksua aliset fantasiat ja teot ei ole yhtä. Esim. Naisten yksi yleisin fantasia taitaa olla juuri pakottaminen, yksikään nainen tuskin kuitenkaan haluaisi oikeasti tulla pakotetuksi. Joku nainen joka on tullut pakotetuksi saattaa fantasioita tekijän teloittam isesta, varmasti monikin, harvempi kuitenkaan päätyy taisi pystyisi tätä tarkoitusella tekemään.
Nyt en oikein saa kiinni siitä, mistä minua kritisoit. Mistä yllyttämisestä puhut?
Mainitsin ex-miesystäväni sukupuoliasioihin liittyvät toiveet ja unelmat, mutta kerroin, että olen niistä kaikkein pahimmat jättänyt vain omaan tietooni. Ne, jotka minun tietooni asti ovat tulleet, ovat jo aivan äärimmäistä lajia. Hänen uhrinsa ovat käsittääkseni hengissä (työnsä vuoksi hän kyllä matkusteli maissa, joissa naisten henki on halpaa), mutta lääkärit ovat esimerkiksi paikkailleet hänen ex-vaimojensa saamia erilaisia kudosvaurioita aikoinaan paljonkin. Ihan tavallisen mätkimisen seurauksethan he kärsivät niistä kertomatta. Mistäkö muuten kaiken tämän tiedän? Viranomaisten laatimista asiakirjoista, jotka sattumalta sain käsiini. En jäänyt odottelemaan, milloin puheet muuttuisivat minun kohdallani teoiksi.
Se, että ihmisillä on kaikenlaisia fantasioita, ei sulje pois sitä, etteikö näissä keskusteluissa olisi myös ihmisiä, joiden kokemukset ovat aivan konkreettisia.
Tästä:
Ajatustenvaihto on hyödyllistä ja monelle tarpeellista, vaikkei kokemus olisikaan "oikeasta narsistista".___
En epäile ettäkö tätä ei tapahtuisi, tiedän että tapahtuu, mutta fantasiointi ei välttämättä tarkoita että haluaisi toteuttaa, toki tuossa tarinassa se toteutuu, pikkuhiljaa varmasti nälkä kasvoi syödessä ja viattomasta tuli hirviö, niin ne sosiopaatit syntyvät myös, näin rumasti ilmaistuna ja miksi sanoin tarina niin siksi että sattumalta ei kukaan saa käsiinsä noita asiakirjoja.
Otetaan esimerkkinä koulusurmat kun ihmistä kiusaa tarpeeksi voi tulos olla järkyttävä ilman alkuperäistä diagnoosiakin. Narsistin uhrista vaikkapa se sosiopaatti.
Mihin sinä pyrit?
En jaksa vääntää sinun kanssasi enempää, mutta tuohon lihavoimaani kohtaan vielä puutun. Kun minä tapasin tuon miehen, hän oli jo kuuttakymppiä lähestyvä, groominginsa tunteva mies, joka vaikutti niin mielenkiintoiselta, että ikäerostamme huolimatta päätin tutustua häneen. Hän tiesi tarkalleen, miten kannatti toimia, minkä minä huomasin vasta kauan sen jälkeen, kun toiminta oli alkanut.
Asiakirjat sain käsiini sattumalta. Vai sittenkin tarkoituksella? Voi olla, että ne olivat vain jääneet miehen televisio- ja työhuoneeseen siihen kohtaan, jossa ne olivat parinkymmenen sentin päässä minun olkapäästäni, kun istuin vakipaikallani televisiota katsomassa. Tarvitsemani kaukosäätimet olivat paperipinon päällä siistissä rivissä; miehen asunnossa aivan kaikki oli siisteissä riveissä keittiön kaappien viimeistä maustepurkkia myöten, eikä mikään jäänyt häneltä vahingossa väärään paikkaan. (Hermostuessaan hän alkoi usein aukoa kaapinovia ja järjestellä viiden millin välein seisovia purkkeja neljän millin väleille.) Voi tietenkin olla, että paperit olivat jääneet vahingossa, mutta toisaalta voin myös kuvitella, että ne oli jätetty vaikka jonkinlaiseksi uhkaukseksi minulle. Tuon miehen ajatuksenkulku ei ollut ennustettavissa. Mielenkiintoista on se, että tämän pinon vieressä oli kymmenen sentin pino pankkipapereita, ja vaikka olenkin melko utelias, niihin en koskenut lainkaan, koska hänen raha-asiansa eivät kuuluneet minulle millään tavalla.
Voit toki jatkaa juttua itseksesi, mutta minä jätän nyt tähän.
Tässä ei ole mitään huvittavaa puolin eikä toisin, mutta minusta tuntuu myös, että mies yritti uhkailla ja pelotella minua kertomalla, miten on kostanut eksilleen tai muille tahoille.
Huvittavaa oli se, että hänelle oli todella tärkeää, että takaoven ollessa auki, se piti olla juuri oikealla tavalla raollaan, samoin ikkunan ja verhojen kanssa. Olisi ollut parasta, että hän olisi tehnyt merkit tai mittatikun sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Dg narsistiakan sisko sai narsistisen raivarin ja huusi minulle kurkku suorana , dg narsisti soitti minulle töihin ja huusi minulle kurkku suorana että "pyydä heti anteeksi L.....lta että L..... huusi sinulle". En lakkaa nauramasta. Annoin luurin työkaverilleni joka kuuli kaiken.
Tämä huvitti ensin, mutta sitten muistui mieleen tositapaus omasta elämästä. Narsistiexän ystävä oli loukannut minua tosi tylysti, mistä syystä poistuin paikalta ja vetäydyin omiin oloihini itkeskelemään. Exä ei ollut paikalla tilanteen sattuessa, mutta tuli sitten haukkumaan minua ja vaatimaan, että minun pitää mennä pyytämään anteeksi hänen ystävältään, koska olen loukannut tätä. Selitin mitä oli tapahtunut, mutta exän käytös ei muuttunut: hän piti minua syypäänä ja ystäväänsä viattomana uhrina, jolle olin ollut ilkeä.
Nainen stalkkasi ja pisti jotain draama viestejä facebookkiin heti kun olin lisännyt hänen. En loppupeleissä ihan tiennyt mitä kaikkea se oli tehnyt mutta kavereilleni oli viestitellyt ja joka viikonloppu piti olla uudet nyt käytiin syömäss jne kuvat. Lopulta annoin kenkää kun ei edes suorista kielloista lopettanut sitä some draaman tekoa. Draama tietty jatkui ja jatkuu edelleenkin. Sinällään jännä että se muille näyttäminen oli tärkeämpää kun oikea elämä.
Olimme mieheni kanssa loppuraskauden ultrassa synnytyssairaalassa ja mies alkoi vaatimaan synnytyksen käynnistämistä heti. Lääkäri sanoi "eiköhän anneta luonnon hoitaa tämä asia". Mies vastasi "mutta MINULLE ei sovi silloin!!! " (............ajattelin että onneksi ainakin minulle sopii)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dg narsistiakan sisko sai narsistisen raivarin ja huusi minulle kurkku suorana , dg narsisti soitti minulle töihin ja huusi minulle kurkku suorana että "pyydä heti anteeksi L.....lta että L..... huusi sinulle". En lakkaa nauramasta. Annoin luurin työkaverilleni joka kuuli kaiken.
Tämä huvitti ensin, mutta sitten muistui mieleen tositapaus omasta elämästä. Narsistiexän ystävä oli loukannut minua tosi tylysti, mistä syystä poistuin paikalta ja vetäydyin omiin oloihini itkeskelemään. Exä ei ollut paikalla tilanteen sattuessa, mutta tuli sitten haukkumaan minua ja vaatimaan, että minun pitää mennä pyytämään anteeksi hänen ystävältään, koska olen loukannut tätä. Selitin mitä oli tapahtunut, mutta exän käytös ei muuttunut: hän piti minua syypäänä ja ystäväänsä viattomana uhrina, jolle olin ollut ilkeä.
Noinhan se yleensä menee näiden kanssa. Aina menevät sen pahantekijän puolelle ja lyöttäytyvät uhria vastaan. Etenkin, jos uhrina on joku sellainen ihminen, joka on jollain tapaan hänestä riippuvainen, esim. kumppani. Nauttivat, kun joku kärsii ja tykkäävät lyödä lisää puita pesään, jolloin toiselle tulee vielä kamalampi olo.
Aika moni ketju vauva.fi:ssä, joissa on aloituksessa sana OFFICIAL.
Poikkeuksetta jonkun itsetietoisen ja sensuurihullun Justiina-narskun aloittamia.
Epäilemäni narsku: miesystävänsä lähti reissuun johon narsku ei jostakin syystä lähtenyt mukaan. Laittoi vahingossa läheiselleni miesystävälle tarkoitettuja viestejä joissa oli kirjoitti että oli saamassa sydänkohtauksen ja vaati miesystävää heti ottamaan yhteyttä. Näitä viestejä taisi tulla kaksi eri muodossa. Narsku kontrolloi tekaistuilla oireilla ja viestitulvalla miesystäväänsä reissussakin. Tiedän näet ettei ollut saamassa mitään sydäriä eikä mitään muutakaan.
Oltiin exän kanssa hänen vanhempiensa luona sukuloimassa. Exä otti siellä jonkinlaisen kuninkaan roolin ja määräsi tai ainakin pyrki määräilemään kaikesta, exän sisarukset alkoivat selvästi kypsyä käytökseen, mutta antoivat periksi, ilmeisesti koska olin kuitenkin harvoin käymässä heidän luonaan. Tätä jatkui päivän verran ja alkoi tulla jo riidanpoikasia, seuraavana iltana exän veli istui katselemassa telkkaria ja ex yritti ottaa kaukosäätimen ja vaihtaa kanavaa, riita sitten eskaloitui ja exän vanhemmat tulivat rauhoittamaan tilannetta. Kun ex ei saanut vanhempiaan täysin puolelleen, alkoi äärimmäisen nolo ja naivi uhriutuminen, hän mm. uhkaili että vanhemmat eivät enää koskaan saa nähdä lapsen lapsiaan, meille oli juuri syntynyt esikoinen. Kun exän vaatimukset eivät edelleenkään menneet läpi pakotti hän minut pakkaamaan ja pukemaan vauvan ja siitä sitten lähdettiin keskellä yötä monen tunnin ajomatkan päähän kotiin.
Tämä oli oikeastaan ensimmäinen kerta kun tajusin että exä ei ole ihan normaali, tuon tapahtuman jälkeen exän narsismi alkoi tulla yhä pahemmin esille.
Vierailija kirjoitti:
En laskenut puhelinta välittömästi kädestä kun eksä käski. Tuloksena jouduin soittamaan apua kun hän uhkasi hypätä junan alle (oli lähtenyt ovet paukkuen ja soitti dramaattisen puhelun, jossa syytti minua että kuolee). Selvisi, ettei oikeasti ollut junaradalle päinkään.
Kerran hän uhkasi ajaa motarilla päin siltaa, otti kädet pois ratista kun olin kyydissä. Syynä oli että halusin lähteä viikonloppuna kurssille.
Joo, todellakin on eksä. En tiedä miksi katselin häntä kaksi vuotta (!!), ehkä siksi että hän oli alussa ihan normaalilta vaikuttava ja piirteet tulivat esiin vähitellen. Nyt se tuntuu käsittämättömältä etten lähtenyt aiemmin.
Mista naita tallaisia miehia oikein loytyy? Tuo siltaa pain ajamis ukaasi on kylla melkoista kus#paatouhua.
Junan alle hyppaaminen puhelinsoitto kylla nauratii - vastaavassa tilanteessa on paras suositella hyppaamista mita pikimmiten. Aivan kasittamaton pelle. Kaksi vuotta tuollaista oikuttelevaa prinsessamiesta katseltu. Huh-huh.
Sai uskomattomia raivokohtauksia jos sattui heräämään liian aikaisin jos vaikka yskäisin tai kävin vessassa.
Kuitenkin joka ilta kun minun olisi pitäny yrittää nukkua, tämä kyllä herätti minut n.3 minuutin välein alkamalla puhumaan jostain aivan täysin turhasta ja toisti sitä uskomattoman monta kertaa peräkkäin vaikka yritin sanoa että hei mua todella väsyttää tai mulla on tosi aikainen herätys.
Koin tämän pienimuotoisena kidutuskeinona. Ei huvittanut silloin