Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
441/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun narsistiexäni ei ollut komea eikä suosittu vaan tavallisen hauskan näköinen,  vähän ujo ja omissa oloissaan viihtyvä mies jolla oli oma talo melkein maaseudulla.  Halusi puolen vuoden seurustelun jälkeen muutta yhteen, ja vauvan. Kun sanoin etten halua asua maalla oli että ok kulta, minäkin olen vähän kyllästynyt ja möi talonsa. Tästä sai myöhemmin aseen minua vastaan " vihaan asua kaupungissa, sinä painostit".  Suhteessamme todellakin päti että kaikki mitä sanot, voidaan käyttää sinua vastaan!

Olin masentunut  suhteemme alussa tai niin luultiin, myöhemmin minulla todettiin adhd joka periytyi myös ainoalle lapsellemme ja tästäkin mies sai aseen "sinä petit minut. Et kertonut että sinulla on tuollainen geeni ja lapsestakin tuli hullu". Esitti lääkäreille ym ketä nyt tavattiin prosessin aikana ymmärtäväistä isää ja yöllä makuuhuoneessa haukkui lasta hulluksi.

Kun erosimme, vähätteli ja naureskeli etten takuulla pärjää yksin. Halusi myös lapsen huoltajuuden. Nykyinen kihlattuni on hyvin tukeva ja repii tästä rajattomasti riemua "et sinä parempaakaan saanut!".

Tässä nyt on sellainen viesti josta voisi jo sanoa, että on tehty tavallisesta tyhmästä juntista "narsisti".

Vierailija
442/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran jostain osuvan vertauksen narsistisesta parisuhteesta " Jos sammakko pannaan kiehuvaan veteen,se hyppää pois. Mutta jos lämpötilaa lisätään hiljalleen sammakko jää ja kuolee". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun narsistiexäni ei ollut komea eikä suosittu vaan tavallisen hauskan näköinen,  vähän ujo ja omissa oloissaan viihtyvä mies jolla oli oma talo melkein maaseudulla.  Halusi puolen vuoden seurustelun jälkeen muutta yhteen, ja vauvan. Kun sanoin etten halua asua maalla oli että ok kulta, minäkin olen vähän kyllästynyt ja möi talonsa. Tästä sai myöhemmin aseen minua vastaan " vihaan asua kaupungissa, sinä painostit".  Suhteessamme todellakin päti että kaikki mitä sanot, voidaan käyttää sinua vastaan!

Olin masentunut  suhteemme alussa tai niin luultiin, myöhemmin minulla todettiin adhd joka periytyi myös ainoalle lapsellemme ja tästäkin mies sai aseen "sinä petit minut. Et kertonut että sinulla on tuollainen geeni ja lapsestakin tuli hullu". Esitti lääkäreille ym ketä nyt tavattiin prosessin aikana ymmärtäväistä isää ja yöllä makuuhuoneessa haukkui lasta hulluksi.

Kun erosimme, vähätteli ja naureskeli etten takuulla pärjää yksin. Halusi myös lapsen huoltajuuden. Nykyinen kihlattuni on hyvin tukeva ja repii tästä rajattomasti riemua "et sinä parempaakaan saanut!".

Tässä nyt on sellainen viesti josta voisi jo sanoa, että on tehty tavallisesta tyhmästä juntista "narsisti".

Ei, kyllä tuo on juurikin sitä pahemman laatuista henkistä pahoinpitelyä mitä narsisti harrastaa.

Vierailija
444/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuntemasi narsisti on käyttäytynyt, kun uhri on päässyt (itse tai jonkun avulla) hänestä eroon? Eli miten käyttäytyy sellainen narsisti, joka jää yksin?

Seuraan sivusta erään sukuuni kuuluvan narsistimiehen elämää. Hän on rahakkaasta taustasta ja opiskellut yhden maisterin ja yhden lisurin arvostetuilta aloilta, eli paperilla tavallaan menestyvä ihminen meidän yhteiskunnassa. On vaihtanut työpaikkaa tiheään ja perustanut itse hirveän monta firmaa ja yhdistystä, eli joku ulkopuolinen voisi ajatella tuosta silpusta, että onpas siinä yritteliäs mies. Lisäksi nyt 41-vuotiaana takana on useampi avoliitto ja avioliitto, eli joku asiaa tuntematon voisi ehkä luulla, että kyseessä on suuri romantikkokin. Noh...

Tämän miehen suhteet ovat tietysti aina loppuneet niin, että nainen pakenee tai pelastetaan. Kaikki nämä naiset ovat halunneet kadota kokonaan miehen elämästä, ja kaikilla näillä naisilla on ollut sellainen uusi puoliso / selllaisia uusia puolisoja, jotka ovat tarvittaessa heittäneet narskun tontilta ulos hyvinkin nopeasti. Eli kukaan näistä naisista ei ole langennut uuteen narsistiin, vaan ovat kaikki saaneet lopulta hyvän elämän, täyden itsenäisyyden ja aivan täydellisen välirikon tästä narsku-exästään. Jotkut ovat myös ohittaneet narsistin saavutukset urallaan, esim. saaneet väiteltyä tohtoriksi ja nyt viimeisin sai eron jälkeen erään kansainvälisen viran, josta tiedän tämän narsistinkin haaveilleen.

On ollut mielenkiintoista seurata, miten narsistimies on näiden erojen jälkeen käyttäytynyt. Hän nimittäin on "masentunut". Hän on esimerkiksi yrittänyt päästä asumaan vanhempiensa luo. Isä näkee bluffin läpi, mutta äiti on itkenyt "masentuneen" poikansa rinnalla "sydämettömiä" naisia, jotka tämän kultakimpalepojan ovat jättäneet yksin masentumaan.

Minulle tämän narsistin sukulaisena on ollut ärsyttävää mutta myös jollain tavalla hyvin huvittavaa katsoa, miten aikuinen narsistimies itkeä vollottaa vanhan (läheisriippuvaisen?) äitinsä sylissä, kun uhri on saatu turvaan.

Onko tämä tavanomaista? Minut tuo käytös yllätti, sillä olen itse kohdannut vain sellaisia tapauksia, missä narsisti eron jälkeen uhoaa voimallaan - ei tekeydy heikoksi "masennustaan".

Millä tavalla tuo kaveri on narsisti? Oletko varma ettei kyseessä olisikin vain kiltti mies?

Kiitos kysymästä. En tiedä, tarkoitatko "kiltillä miehellä" jotain erityistä ja astunko nyt ansaan, mutta ei tämä kuvaamani "masentunut" narsistimies ole kiltti. Noihin eri avopuolisoihinsa ja aviopuolisoon kohdistanut jokaiseen henkistä, sosiaalista, taloudellista ja osaan fyysistäkin väkivaltaa ihan oppikirjanarsistin tyyliin. Mies on sukulaiseni, ja tiedän hänen olleen ihan pikkupojasta asti viallinen ihminen.

Vierailija
445/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuntemasi narsisti on käyttäytynyt, kun uhri on päässyt (itse tai jonkun avulla) hänestä eroon? Eli miten käyttäytyy sellainen narsisti, joka jää yksin?

Seuraan sivusta erään sukuuni kuuluvan narsistimiehen elämää. Hän on rahakkaasta taustasta ja opiskellut yhden maisterin ja yhden lisurin arvostetuilta aloilta, eli paperilla tavallaan menestyvä ihminen meidän yhteiskunnassa. On vaihtanut työpaikkaa tiheään ja perustanut itse hirveän monta firmaa ja yhdistystä, eli joku ulkopuolinen voisi ajatella tuosta silpusta, että onpas siinä yritteliäs mies. Lisäksi nyt 41-vuotiaana takana on useampi avoliitto ja avioliitto, eli joku asiaa tuntematon voisi ehkä luulla, että kyseessä on suuri romantikkokin. Noh...

Tämän miehen suhteet ovat tietysti aina loppuneet niin, että nainen pakenee tai pelastetaan. Kaikki nämä naiset ovat halunneet kadota kokonaan miehen elämästä, ja kaikilla näillä naisilla on ollut sellainen uusi puoliso / selllaisia uusia puolisoja, jotka ovat tarvittaessa heittäneet narskun tontilta ulos hyvinkin nopeasti. Eli kukaan näistä naisista ei ole langennut uuteen narsistiin, vaan ovat kaikki saaneet lopulta hyvän elämän, täyden itsenäisyyden ja aivan täydellisen välirikon tästä narsku-exästään. Jotkut ovat myös ohittaneet narsistin saavutukset urallaan, esim. saaneet väiteltyä tohtoriksi ja nyt viimeisin sai eron jälkeen erään kansainvälisen viran, josta tiedän tämän narsistinkin haaveilleen.

On ollut mielenkiintoista seurata, miten narsistimies on näiden erojen jälkeen käyttäytynyt. Hän nimittäin on "masentunut". Hän on esimerkiksi yrittänyt päästä asumaan vanhempiensa luo. Isä näkee bluffin läpi, mutta äiti on itkenyt "masentuneen" poikansa rinnalla "sydämettömiä" naisia, jotka tämän kultakimpalepojan ovat jättäneet yksin masentumaan.

Minulle tämän narsistin sukulaisena on ollut ärsyttävää mutta myös jollain tavalla hyvin huvittavaa katsoa, miten aikuinen narsistimies itkeä vollottaa vanhan (läheisriippuvaisen?) äitinsä sylissä, kun uhri on saatu turvaan.

Onko tämä tavanomaista? Minut tuo käytös yllätti, sillä olen itse kohdannut vain sellaisia tapauksia, missä narsisti eron jälkeen uhoaa voimallaan - ei tekeydy heikoksi "masennustaan".

Millä tavalla tuo kaveri on narsisti? Oletko varma ettei kyseessä olisikin vain kiltti mies?

Toisella sivulla ehdotettiin kilttikselle sopivaa naista. Kehoitan vieläkin hakeutumaan tsekki/slovakki naisen luo saat varmasti maata jalkojasi alla palvovan naisen joka lohduttaa pienestäkin ruvesta kunhan huolehdit maksuliikenteen vakaudesta. Osaavat tosiaan olla omistushaluisia joten pääset nauttimaan koko rahan edestä tuollaisesta suhteesta mistä monet pakenevat.

Vierailija
446/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/howaboutthat/5388653/…

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2031323/Ex-soldiers-raced-Engl…

Eipä pysty ei pesukonetta yksin kantamaan.

Vierailija
447/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää vauvalle, piffille ja ties minne takavuosina kirjoitellut maksullisten tsekki/slovakki naisten ylistäjä taas herännyt sieltä kopistaan huutelemaan?

Vierailija
448/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella sivulla ehdotettiin kilttikselle sopivaa naista. Kehoitan vieläkin hakeutumaan tsekki/slovakki naisen luo saat varmasti maata jalkojasi alla palvovan naisen joka lohduttaa pienestäkin ruvesta kunhan huolehdit maksuliikenteen vakaudesta. Osaavat tosiaan olla omistushaluisia joten pääset nauttimaan koko rahan edestä tuollaisesta suhteesta mistä monet pakenevat.

En ole naista vailla. Olen itsekin nainen. En usko että kaikki miljoonat tsekkislovakit ovat jokainen samanlaisia.

Vierailija
449/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex oletti jälleen kysymättä ja edes asiasta kertomatta, että lähden käymään hänen sukulaisillaan satojen kilometrien päässä kesken koulua ja muita oleellisia asioita.

Kun tällä kertaa kieltäydyin ex leikki viikon, että isoisänsä on kuollut.

Valehteli suvulleen, että olen itsetuhoinen, joten ei voi käydä töissä.

Tutki puoliväkisin läppärini kuva- ja tekstitiedostot, kun pyysin saada katsoa hänen konettaan veti jäätävät kilarit, mutta myöhemmin armeliaasti vilautti nopeasti koneeltaan hänen mielestään "huonoa" kuvaa itsestään.

Exän oman tietokoneen hajotessa latasi omalle koneelleni viruksen "läpällä".

Liimasi tavaroihini nimitarroja, jotka, osoittivat että kyseessä on hänen tavaransa. En olisi saanut esim. Paistaa omalla paistinpannullani tiettyjä ruokia.

Laski ja punnitsi elintarvikkeiden ja taloustavaroiden määriä tietääkseen, etten ole varastunut häneltä. Itse ostamani olivat ilman muuta yhteisiä.

Sain suhteen aikana muutaman lahjan. Yhden lahjani hinnan jouduin maksamaan hänelle takaisin ja loppuja sain vain katsella exän niitä suopeasti esitellessä. Lahjoihini koskeminen tai niiden käyttäminen oli ehdottomasti kiellettyä.

Hankin verhot isoihin sälekaihtimittomiin ikkunoihimme omin päin kun exältä ei saanut vastausta millaiset itse haluaisi. Kun koulun jälkeen palasin kotiin,verhot oli leikelty exän taideprojektiin. Näin kävi systemaattisesti kaikille tavaroille, joita exäni "ei tarvinnut". Makuuhuoneen karvamatto oli kuulema sitä varten, että siihen voi pyyhkiä kuraiset kengät.

Nuoli lautapelin nappuloita ja hajoitti pleikkaohjaimen yms. voittaakseen pelit.

Erään kerran ex palasi naama loistaen kaupasta. Oli ostanut esimmäistä kertaa ikinä minullekin valitsemiaan herkkuja. Tähän asti kuulosti vielä ihan hyvälle. Herkut esiteltyään ex kuitenkin alkoi avata ajatuksiaan tämän jalon teon taustalla. Kyseessä oli hänen kehittämänsä palkkio- ja ehdollistamisjärjestelmä. Kun toimisin odotusten mukaan saisin herkkuja. Toisaalta taas saisin niitä myös silloin kun olin vihainen, jotta oppisin siihen, että aina kun olen vihainen saan herkkuja. Tiedän, ei järjen hiventäkään. Tässä vaiheessa suhteemme oli jo melko lailla loppuun taputeltu.

"nsä palkkio- ja ehdollistamisjärjestelmä. Kun toimisin odotusten mukaan saisin herkkuja. Toisaalta taas saisin niitä myös silloin kun olin vihainen, jotta oppisin siihen, että aina kun olen vihainen saan herkkuja. Tiedän, ei järjen hiventäkään. Tässä vaiheessa suhteemme oli jo melko lailla loppuun taputeltu."

Meillä on voittaja! Mitä ihmettä oikeasti?! Tilanne kuulostaa niin absurdilta, että nauroin ääneen :D

Joo, silloin ei paljoa naurattanut :,D

Tyyppi yrtti soveltaa tätä järjestelmää vielä eron jälkeenkin esim. Keksimällä tehtäviä itseltäni kysymättä, joissa voisin auttaa häntä eroon liittyen ja varaamalla "palkkioksi" pitsaa tms.

Kun en auttanutkaan roudaamalla tavaroitaan ties minne tuli vihaista viestiä perässä, että nyt jäi sitten pitsa saamatta.

Siis multa jäi nyt ymmärtämättä, että mikä logiikka oli siinä, että vihaisena ollessaan saa herkkuja? :D

En tiedä ymmärsikö täysin itsekään.

Enkä tiedä vieläkään oliko kyseessä kuinka mietitty ja pitkällinen prosessi.

Kun aloin tapailemaan exää tämä vitsaili aikovansa saada minut luulemaan itseäni hulluksi. Sen verran vainoharhaisiksi kävin itsekin lopulta, etten olisi ihmetellyt vaikka tämä olisi ollut oikeasti exän suunnitelma suhteemme alusta asti.

Exän logiikka toimi niin, että mietti siirtojaan monta askelta eteenpäin- eli halusi olla "edellä". Käytännössä tämä näkyi suhteemme loppuaikoina niin, että kun ex teki jonkin täysin idioottimaisen tempauksen (jota ei kuitenkaan myöntänyt tehneensä) oli hän miettinyt valmiiksi oman siirtoni (kuvitellun kostotoimenpiteen) ja reagoi/kosti valmiiksi näihin kuviteltuihin pahuuksiini.

Tuota Pavlovin koira-kokeilua ja herkkujen syöttämisen logiikkaa voin arvailla, mutta uskoakseni se saattoi liittyä tiettyihin tästä kertomisen jälkeisiin tapahtumiin.

Olin loppuaikoina todella vihainen ja väsynyt lähes jatkuvasti. Koska exäni ei nähnyt vikaa omassa toiminnassaan pyrki hän selittämään käytöstäni itsestään riippumattomalla psykologialla esim. Hakemalla syitä ärtymykseeni lapsuuden traumoistani.

Lopulta tämä ajatus jalostui siihen, että ex pyrki sanoittamaan suuttumukseni (sekä todellisen, että kuvitellun) syitä itselleni. Eli jos ex oli vaikka hajoittanut tavaroitani tai muuten vain päätti että olen vihainen, hän sanoi, että suuttumukseni johtuu nälästä (pitäisikö sinun syödä). Tämä sinulla on nälkä hokeminen (vaikka olisin syönyt hetki sitten) jatkui sitten aina siihen asti, että jossain kohtaa oli pakko syödä. Kun olin syönyt ex totesi onnellisena, että mitä hän sanoi, minulla oli vain nälkä ja vaikutan heti syömisen jälkeen mukavammalta, todellisuudessa vain exän mielentila muuttui.

Tätä absurdia kuviota on todella hankala selittää, mutta siis luulen, että "herkkuja vihaisena" liittyi siihen kierotuneeseen ja outoon logiikkaan, että alkaisin yhdistämään suuttumukseni exältä saatuun "hyötyyn" (herkkuihin). En sitten tiedä pitikö tämän koulutusmetodin poistaa suuttumukseni exän tempuista kokonaan/ylläpitää sitä vai ainoastaan tarjota itselleni tai exälleni rationaalinen syy (nälkä) exän mukaan irrationaaliselle käytökselleni (suuttumukselle exää kohtaan).

Tämä outo ehdollistamiskuvio jatkui kuitenkin johdonmukaisesti aina suhteemme loppuun asti.

Pitää vielä lisätä, että mielenkiintoista tässä oli myös se, että silloin kun minulla oli oikeasti nälkä tai muu perustarve oli se exän mukaan "tekosyy" tai nälän tarkoituksena oli "karaista" tms. Mikä oikeutti exäni sabotoimaan syömisyriyksiäni.

Pohjimmiltaan kysessä oli exän tarve kontrolloida pienimpiäkin ykityiskohtia.

Tähän kontrollointiin liittyi myös osaltaan aiemmin mainittu lupien- ja hyväksyntöjen jako niiltä ruumiin- ja psyykkeen toimintojen osilta, joihin ex ei olisi voinut vaikuttaa tai niihin puuttuminen olisi aiheuttanut exänkin kannalta enemmän vahinkoa kuin hyötyä (saat luvan ajatella, saat syödä, hyväksyn työsi).

Ex joka tapauksessa junaili kuvitelmissaan asiat niin, ettei joutunut menettämään kasvojaan ja tekemisiin häpeän ja hallinnan menetyksen tunteiden kanssa, jotka olisivat saattaneet olla edessä mikäli kykenisi näkemään muut itsestään riippumattomina yksilöinä.

Vierailija
450/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tuo on juurikin sitä pahemman laatuista henkistä pahoinpitelyä mitä narsisti harrastaa.

No sitten tässä maassa on narsisteja sellaiset puolitoista miljoonaa ainakin.

Vierailija
451/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei ole harrastanut vaimonsa kanssa seksiä sen jälkeen, kun lapset syntyivät (lapset ovat nyt 40-vuotiaita) mutta narsisti kävi lääkärissä ja valitteli "impotenssia". Lääkäri kirjoitti reseptillä Viagraa. Nyt narsisti esittelee lääkkeitään kavereille ja kehuu, että kyllä seksielämässä on taas uutta potkua, kun saatiin nämä Viagrat.

Vierailija
452/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättänyt pesukoneen tyhjentämättä niin rajusti, että jouduin kantamaan pesukoneen pihalle! Luntakin tuprutti taivaan täydeltä. Onneksi kyseinen naikkonen on eksä, niin en joudu enää kärsimään tuollaisesta häiriökäyttäytymisestä.

Onko nämä valehtelijat selvillä mitä pesukoneet painavat ?!:::) Pesukonetta ei niin vain kanneta lumihankeen!! Tarvitaan nokkakärrit, nostamiseen ja siirtämiseen kaksi miestä, kulmikas kone on muutoinkin hankala kannettavaksi, joten yksin se ei onnistu. Lopettakaa säälin kerjääminen typerillä jutuillanne, vai huomiotako haette.

Kaikki ei ole 50 kg kynäniskoja. Kyllä normaalin pyykkikoneen saa raivon vallassa oleva äijä puhisten kannettua pihalle.

Tuskinpa saa.  Pitävää otetta on äärimmäisen hankalaa saada kulmikkaasta koneesta yksin. Tarvitaan kaksi kantajaa sekä tai yksin siirrettäissä nokkakärryt ja liinat.  Että ei niitä pyykkikoneita niin vaan heitellä lumihankeen, sen tietää jokainen joka sattuu omistamaan pyykkikoneen, mutta nämä mammat näyttävät pesevän pyykkinsä mummolassa tai taloyhtiön koneissa, koska valehdellaan täysin tietämättöminä faktoista !

Ota huomioon, että pyykkikoneita ja miehiä on erikokoisia.

Vierailija
453/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ero on tullut vaiheessa, jossa persoonallisuushäiriöinen on vielä ihaillut puolisoaan.

Narsistihan haluaa sädehtivien superihmisten seuraan, muttei kykene kohtelemaan ketään oikein.

Lisäksi heillä on syvään juurtunut hylätyksi tulemisen pelko, josta kohteen kontrollointi ja eristäminen kumpuaa.

On varsin uskottavaa, että ihailemansa henkilön jättämäksi joutuminen iskee persoonallisuushäiriön ytimeen. Silloin persoonallisuushäiriössä on pieni pehmeämpi kohta, josta kelpaamattomuuden tunne pääsee kuoren sisään ja puhkaisee koko kuplan.

Vierailija
454/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti valvottamisesta. Olin unohtanut sen. Narsisti oli työtön, nukkui minun ollessa töissä ja yöt valvotti minua huudattamalla telkkaria. Kun naapuri tuli sanomaan, että mitä täällä huutaa telkkari läpi yön, narsisti keksi, että minulla ja naapurilla on salasuhde.

Mulla on ollut kans tuo, että olin vessassa narsistin mielestä liian kauan ja hän sitten keksi, että olen ollut siellä koskettelemassa itseäni ajatellen tyyliin jotain päivällä ohi ajaneessa paloautossa mahdollisesti istunutta palomiestä tai aiemmin päivällä paperinkeräykseen viedyn mainoslehtisen miesmallia.

Minulla ei ollut mitään turvaverkkoa tuolloin. Kukaan ei uskonut. Onneksi olen vielä elossa ja voin lukea täältä vastaavanlaisia kokemuksia. Kiitos kirjoittajille.

Vierailija
455/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole naista vailla. Olen itsekin nainen. En usko että kaikki miljoonat tsekkislovakit ovat jokainen samanlaisia.

Suurempi riski sieltä on saada tuollainen. Kuuluu omalla tavallaan kulttuuriin ja heidän temperamenttiin. Aina kantsii maksimoida, mikäli hakee tuollaista naista.

Vierailija
456/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kilteissä miehissä" on yleensä enemmän tai vähemmän narsistisia piirteitä: minä ansaitsisin parhaat naiset, koska minä olen kiltti ja kunnollinen. Typerät naiset valitsevat mieluummin kusipäitä kuin minut, vaikka olen niin kiltti ja kiva. On suuri vääryys, etten minä saa naista, kun minä olen ainoa mies maailmassa joka ansaitsee naisen.

Vierailija
457/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättänyt pesukoneen tyhjentämättä niin rajusti, että jouduin kantamaan pesukoneen pihalle! Luntakin tuprutti taivaan täydeltä. Onneksi kyseinen naikkonen on eksä, niin en joudu enää kärsimään tuollaisesta häiriökäyttäytymisestä.

Onko nämä valehtelijat selvillä mitä pesukoneet painavat ?!:::) Pesukonetta ei niin vain kanneta lumihankeen!! Tarvitaan nokkakärrit, nostamiseen ja siirtämiseen kaksi miestä, kulmikas kone on muutoinkin hankala kannettavaksi, joten yksin se ei onnistu. Lopettakaa säälin kerjääminen typerillä jutuillanne, vai huomiotako haette.

Kaikki ei ole 50 kg kynäniskoja. Kyllä normaalin pyykkikoneen saa raivon vallassa oleva äijä puhisten kannettua pihalle.

Tuskinpa saa.  Pitävää otetta on äärimmäisen hankalaa saada kulmikkaasta koneesta yksin. Tarvitaan kaksi kantajaa sekä tai yksin siirrettäissä nokkakärryt ja liinat.  Että ei niitä pyykkikoneita niin vaan heitellä lumihankeen, sen tietää jokainen joka sattuu omistamaan pyykkikoneen, mutta nämä mammat näyttävät pesevän pyykkinsä mummolassa tai taloyhtiön koneissa, koska valehdellaan täysin tietämättöminä faktoista !

Ota huomioon, että pyykkikoneita ja miehiä on erikokoisia.

Niin on. Isotkaan lihakset eivät auta mitään jos on niin vähä-älyinen ettei osaa tekniikkaa ja ymmärrä miten kehon omaa painoa ja painopisteitä käytetään hyödyksi.

Vierailija
458/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ongelmaa, olen ymmärtänyt että itäblokin naiset haluavat dominoivan rahamiehen eikä pleikkaria pelaavaa elämäntapatyötöntä vässykkää.

Vierailija
459/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on koulutettu analysoimaan mielenterveysongelmia, johtamaan mielenterveys osaston psykologeja heidän työssään sekä korjaamaan ja poistamaan virheelliset tulkinnat asiakkaita koskien.

Vierailija kirjoitti:

T:Psykiatrinne. Laitan laskun sitten postissa tulemaan. kirjoitti:

Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää. 

Joo ei ehkä yhden jutun perusteella ole narsisteja mutta ei kyllä mitään tavallisia parisuhderiitojakaan. Herran jestas mitä sinulle on tehty jos pidät näitä normaaleina?

Taidat olla todella huono ammatissasi, jos tällaista käyttäytymistä pidät normaalina.

Vierailija
460/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki tyttärensä joka toinen viikko kotiin äidiltään. Silloin kun hän oli hakemassa tai viemässä tapasun siivota koko asunnon, tiskata ja tehdä pyykit. Mies aina vanhemmilllern kehui kuinka siisti hän on. Otti kuvia asunnosta jonka olin juuri puunannut ja lähetteli niitä perheelleen. Suhteemme loppuaikoina tein kerran niin että kun tytär oli tulossa kotiin en siivonnutkaan mitään vaan jätin kaikken siihen kaaokseen ja sotkuun minkä herra oli viikon aikana saanut aikaan. Tuli kotiin tytön kanssa, autoin muksua riisumisessa ja leikin hänen kanssaan ja juttelin. Kesken leikin mies tulee raivon vallassa huutamaan ja keskeyttää leikin. Sain huuto haukut sekaisesta kodista pesemättömistä pyykeistä, tyttären vuoteesta joka oli täynnä hänen sinne kasaamiaan pahvilaatikoita Hän selitti lapselleen kuinka minä olen ilkeä ja vihaan lasta. Nakkeli tavaroitaan ja puhelintaan. seuraavana päivänä esitteli kuvia vanhemmilleen kuinka minä olin sotkenut asuntoa. Veti viikon mykkäkoulua ja marttyyrin ilme naamalla siivosi asunnossa ensimmäisen kerran sitten muuttomme itse. Kävi välillä minulle tiuskimassa että missä on imuri jne. Blokkasi minulta kaiken vapaa-ajan työntämällä muksunsa mulle mitä ikinä teinkin. Muksulla oli uniongelmia niin ei herra hievahtanutkaan sängystään hoitamaan. vaan mun piti. Ihmisen jonka juuri oli muksulleen terottanut kuinka vihaan muksua.