Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen niin (orja) nöyryytetty, mutta ei kuulemma hätää.

Vierailija
24.01.2020 |

Ystävättäreni elää jonkinlaisessa D/s suhteessa. Molemmat korkeakoulutettuja töissä hyvässä asemassa N.30 M.38.
Nyt oli selkäsaunan jälkeen pois töistä, kun kuulemma ei pysty istumaan.
Nainen joutunut tarjoilemaan alastomana miehen kavereille.
Toisesta vc:stä oli poistettu ovi, että mies voi kontrolloida jne..

Itse kuulemma tyytyväinen tilanteeseen ja jos en aina ymmärrä olen kuulemma rajoittunut.

Missä tälläisessä menee raja, että esim. joku viranomainen puuttuu ja miten?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipa tuohon pysty puuttumaan jos nainen itse haluaa olla tuollaisessa suhteessa. 

Mulla kanssa yksi ystava, miehensa 20+ vuotta vanhempi ja on joskus piesty niin v eri lle ettei kanssa pysty istumaan. Harrastavat myos parinvaihtoa ja ryhmahommia. 

Tama ystava on kokenut seksuaalista vakivaltaa enonsa taholta esiteinina. 

Vierailija
2/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut laittaa kirjoittamaan heidän elämästään. Olet kateellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisten ihmisten vapaaehtoisesti tekemiin asioihin voi puuttua. Työnantaja varmaankin puuttuu antamalla kenkää, jos tuollaisia poissaoloja alkaa tulla enemmänkin.

Mielestäni d/s ei ole tervettä silloin, kun se alkaa tuolla tavalla haitata muuta elämää.

Vierailija
4/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa suhteessa on yksi tekijä se, että toisen rajoja venytetään aina lisää. Kokeillaan aina jotain vähän rankempaa, vähän nöyryyttävämpää. Itse olen iloinen, etten koskaan lähtenyt tuohon, vaikka kiinnostusta siihen olikin. Nykyään sitä mieltä, että mahdollisuus epäterveeseen suhteeseen ja oman itsensä kadottamiseen toisen ihmisen tahdon alle on todella suuri.

Vierailija
5/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa suhteessa on yksi tekijä se, että toisen rajoja venytetään aina lisää. Kokeillaan aina jotain vähän rankempaa, vähän nöyryyttävämpää. Itse olen iloinen, etten koskaan lähtenyt tuohon, vaikka kiinnostusta siihen olikin. Nykyään sitä mieltä, että mahdollisuus epäterveeseen suhteeseen ja oman itsensä kadottamiseen toisen ihmisen tahdon alle on todella suuri.

Itse olen kokeillut kerran, mutta totesin ko. session jalkeen etta todella liian suuri vaara siihen, etta paa hajoaa kun kadottaa oman (taysin painvastaisen) identiteettinsa. 

Eika omalla kohdallani kyse edes ollut mistaan hirvean rajusta toiminnasta, mm. mitaan jalkia ei jaanyt. (Tama olikin yksi ehdoistani kokeiluun.) 

Vierailija
6/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, kun ei tapahdu rikosta ihmisten mieltymykset ja leikit ei kuulu ulkopuolisille. Eikä varsinkaan viranomisille. Keskity Ap omaan elämääsi.

Vierailija
7/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seuraavan kerran järjestävät suhteensa niin, että naisen työ ei häiriinny, muuten voi tulla ongelmia.

Vierailija
8/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan, kun ei tapahdu rikosta ihmisten mieltymykset ja leikit ei kuulu ulkopuolisille. Eikä varsinkaan viranomisille. Keskity Ap omaan elämääsi.

Kyllähän siinä tapahtuu rikos monella tasolla.

Jos joku käskee ampumaan päänsä tohjoksi ja teet sen niin syyllistyt silti rikokseen, vaikka hän halusi sitä. Eli jokainen lyönti on silti rikos, vaikka se peitellään bdsm:n taa.

Sitten voidaan pohtia erityisesti aiemmin hyväksikäyttöä ja väkivaltaa kokeneiden järkeä. Eli se suostumus ei ehkä olekaan järjen sanomaa vaan trauman toistoa. Sellainen ei missään nimessä ole terveellistä.

Ei myöskään tekijällä ole terve pää kun haluaa satuttaa toista. Tekijän pitää pohtia omia aggressioitaan ja vihaongelmaansa

Vierailija
9/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku käskee ampumaan päänsä tohjoksi ja teet sen niin syyllistyt silti rikokseen, vaikka hän halusi sitä. Eli jokainen lyönti on silti rikos, vaikka se peitellään bdsm:n taa.

Sitten voidaan pohtia erityisesti aiemmin hyväksikäyttöä ja väkivaltaa kokeneiden järkeä. Eli se suostumus ei ehkä olekaan järjen sanomaa vaan trauman toistoa. Sellainen ei missään nimessä ole terveellistä.

Ei myöskään tekijällä ole terve pää kun haluaa satuttaa toista. Tekijän pitää pohtia omia aggressioitaan ja vihaongelmaansa

Kuitenkin ero seksin ja raiska uksen välillä on suostumus. Kuten myös kourimisen ja lääppimisen. Mutta heti kun sanot, että joo sua ei niinkään kiihota "voi kun olet kaunis rakas" kuin "polvillesi, lut ka", yhtäkkiä sun suostumuksella ei ole enää mitään virkaa. :D

Vierailija
10/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Eipa tuohon pysty puuttumaan jos nainen itse haluaa olla tuollaisessa suhteessa. 

Mulla kanssa yksi ystava, miehensa 20+ vuotta vanhempi ja on joskus piesty niin v eri lle ettei kanssa pysty istumaan. Harrastavat myos parinvaihtoa ja ryhmahommia. 

Monilla on juurikin joku trauma tai muu käsittelemätön ongelma. Sekä kohteella, että tekijällä. Naisilla joskus se, että trauman jälkeen ei voi olla vapautunut seksuaalisesti, ei voi nauttia ja atautua ja haluta jne. joten tarvitsee "pakon". Tuohon voi riittää vaikka se, että kotona on masturbointi kielletty.

Vierailija
11/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin ero seksin ja raiska uksen välillä on suostumus. Kuten myös kourimisen ja lääppimisen. Mutta heti kun sanot, että joo sua ei niinkään kiihota "voi kun olet kaunis rakas" kuin "polvillesi, lut ka", yhtäkkiä sun suostumuksella ei ole enää mitään virkaa. :D

Esimerkiksi kehitysvammaisen tai lapsen suostumuksella ei ole väliä, koska heidän kehitystasollaan ei voi suostua. Sama juttu traumojen kanssa. Pitää olla päästään vialla kun haluaa tulla satutetuksi tai olla satuttaja.

Vierailija
12/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi kehitysvammaisen tai lapsen suostumuksella ei ole väliä, koska heidän kehitystasollaan ei voi suostua. Sama juttu traumojen kanssa. Pitää olla päästään vialla kun haluaa tulla satutetuksi tai olla satuttaja.

Eli sinun mielestäsi lapsena jonkun trauman kokenut aikuinen ihminen on lapseen tai kehitysvammaiseen verrattava, holhottava olento, joka ei ansaitse yhtälaisia oikeuksia muiden aikuisten kanssa?

Vierailija
13/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Monilla on juurikin joku trauma tai muu käsittelemätön ongelma. Sekä kohteella, että tekijällä. Naisilla joskus se, että trauman jälkeen ei voi olla vapautunut seksuaalisesti, ei voi nauttia ja atautua ja haluta jne. joten tarvitsee "pakon". Tuohon voi riittää vaikka se, että kotona on masturbointi kielletty.

Joo, tata epailin itsekin. En sen kummemmin ole asiaan perehtynyt, mutta kun han uskoutui minulle tuosta varhaisteinina tapahtuneesta, niin yhdistin sen kylla tuohon bdsm:aan. Polvitaipeista peppuun asti useilla kymmenilla, ellei sadoilla ihan kunnon verinaarmuilla oli. Samassa yhteydessa naytti valokuvia rinnoistaan, jotka olivat taysin siniset, koska niin mustelmilla. Ylpeana naytti naita kuvia. 

Luulin olevani "avomielinen" varsinkin seksin suhteen, mutta tuommoisen jaljen aikaansaamiseksi taytyy olla kylla ihan mielettomasti kipua tuotettu! Kauhistutti, mutta olin tarkka ettei ystavani huomannut sita. 

Kaiken paalle ystavan miesystava on ihan kamala tyyppi. Ei siis mitenkaan hemmottele ystavaani sessioiden ulkopuolella, painvastoin passauttaa 24/7 ja on todella julma myos sanallisesti. Tyyliin "Ala ota enaa lisaa ruokaa, tyhmahan olet jo mutta jos sinusta tulee viela entistakin lihavampi, jatan sut". 

Ja siis mun ystava on ns. iso tytto, varmaan ainakin kokoa 46, ja aina ollutkin. 

Vierailija
14/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Joo, tata epailin itsekin. En sen kummemmin ole asiaan perehtynyt, mutta kun han uskoutui minulle tuosta varhaisteinina tapahtuneesta, niin yhdistin sen kylla tuohon bdsm:aan. Polvitaipeista peppuun asti useilla kymmenilla, ellei sadoilla ihan kunnon verinaarmuilla oli. Samassa yhteydessa naytti valokuvia rinnoistaan, jotka olivat taysin siniset, koska niin mustelmilla. Ylpeana naytti naita kuvia. 

Luulin olevani "avomielinen" varsinkin seksin suhteen, mutta tuommoisen jaljen aikaansaamiseksi taytyy olla kylla ihan mielettomasti kipua tuotettu! Kauhistutti, mutta olin tarkka ettei ystavani huomannut sita. 

Kaiken paalle ystavan miesystava on ihan kamala tyyppi. Ei siis mitenkaan hemmottele ystavaani sessioiden ulkopuolella, painvastoin passauttaa 24/7 ja on todella julma myos sanallisesti. Tyyliin "Ala ota enaa lisaa ruokaa, tyhmahan olet jo mutta jos sinusta tulee viela entistakin lihavampi, jatan sut". 

Ja siis mun ystava on ns. iso tytto, varmaan ainakin kokoa 46, ja aina ollutkin. 

Tota tää ei kuulosta enää ihan normaalilta BDSM:ltä. Syömisen kontrollointi saattaa joskus liittyä D/s-suhteisiin, mutta sen tulisi lähteä aina alistuvan osapuolen toiveesta (tai hänen pitäisi ainakin olla siinä täysillä mukana). Esimerkiksi suhteesta neuvotellessa alistuva osapuoli voi tuoda esiin sen, että hän haluaisi syödä terveellisemmin, mutta kokee tarvitsevansa siihen avuksi ulkopuolisen auktoriteetin. Sitten voitaisiin sopia vaikkapa, että alistuvan osapuolen tulee syödä kahdesti päivässä, muuten seuraa "rangaistus" (joka on alistuvan itsensä hyväksymä tapahtuma, jonka hän voi hetkellä millä hyvänsä lopettaa esimerkiksi turvasanan sanomalla).

Kommentit siitä, kuinka "tyhmähän jo olet" tai "jos sinusta tulee lihavampi, jätän sinut" kuulostaa aika oudoilta. Toki voi olla, että alistuva osapuoli on itse pyytänyt näitä, jolloin ne voi olla ok, mutta jos dominoiva osapuoli pyytämättä tuollaisia laukoo, en pitäisi suhdetta terveenä.

Vierailija
15/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ja jos tulee lapsia, niin sitten skarppina. Ei ole terve kasvuympäristö. Tahi porukkaan on vedetty muita jotka eivät pääse irti.  Onko mies kertonut mieltymyksistään ennen liittoa, jos ei , niin petos. 

Vierailija
16/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ja jos tulee lapsia, niin sitten skarppina. Ei ole terve kasvuympäristö. Tahi porukkaan on vedetty muita jotka eivät pääse irti.  Onko mies kertonut mieltymyksistään ennen liittoa, jos ei , niin petos. 

Aikuiset ihmiset yleensä osaa pitää paneskelunsa poissa lasten silmistä. Jos ei osaa, niin se on lasun paikka välittämättä siitä, liittyykö seksiin piiskaamista vai ei.

Vierailija
17/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi lapsena jonkun trauman kokenut aikuinen ihminen on lapseen tai kehitysvammaiseen verrattava, holhottava olento, joka ei ansaitse yhtälaisia oikeuksia muiden aikuisten kanssa?

Mikäli hän ei ole käsitellyt traumaansa ja on traumansa vankina edelleen niin hän ei ole kykeneväinen päättämään taantumisen takia. Ihan riippuen tilanteesta vaikka ihminen, joka menee paniikkiin ja jäätyy. Hän ei pysty sanomaan eitä eikä kyllää, tojottaa vaan paikallaan ja mies sitten tulkitsee sen suostumukseksi tai ei halua nussia pökkelöä josta ei tiedä onko se elossa vai kuollut. Sama henkilön kanssa, joka alistuu toisen painostukseen, koska hän taantuu sinne traumaan aivoissaan. Aikuinen taantuu sinne 7 v. tai 12 v. tasolle, jolloin jotain on sattunut. Ehkä on pelkotila+ miellyttäminen päällä, jolloin aikuisen sijaan se trauman saanut 7 v. hyväksikäytetty hänessä alistuu ja suostuu.  Tai vaikka on pomo-alainen seksuaalinen painostus kyseessä jne. niin mukaan tulee muita tekijötä kuin pelkkä aikuisen oma tahto, silloin pelataan vallalla ja peloilla. Eli hän ei ajattele terveen aikuisen tavoin vaan aivot etsiyvät sinne traumankaarelle ja toiminta on sen mukaista. Niitä ongelmiaan voi hoitaa muutoinkin kun kid uttamalla itseään.

Vierailija
18/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyllä. Kuulostaa hurjalta. Ehkä kannattaa kysyä joltain netin bdsm yhteisöltä, voiko tuollainen vielä olla ns. tervettä leikkiä. Mutta et sinä kyllä toisaalta yhtään mitään voi tehdä, jos ystäväsi itse tuohon suostuu. Kyllähän noissa leikeissä ihan kuoleekin porukkaa. Pidetäänkin pussia vähän liian pitkään päässä tai kuristetaan liikaa yms. Minkä sille voi. Aikuisia ihmisiä.

Vierailija
19/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin sairas suhde, vaikka sadomasosta pidänkin. Sessioiden jälkeen täytyy olla hellittelyä ja suhde olla äärimmäisen hyvä ja rakkautta täynnä, koko elämä ei voi olla yhtä sessiota. Ei tuollaista mitä kuvasit. Tuolla ei ole mitään tekemistä BDSM kanssa vaan mies on aivopessyt naisen uskomaan niin. Mies on oikeasti vain ihan tavallinen naisten vihaaja. Tuollaisia päästään kusipäisiä läpipaskoja mukamastereita on vaikka kuinka. Itsekin törmäsin yhteen tällaiseen ja joku äitiongelmainen sekopäähän se oli. Ei vähääkään välittänyt minun voinnistani tai totellut mitään rajoja mitä laitoin. Jatkuvasti rikkoi ja venytti niitä. Lähdin. Tuollainen hullu vielä tappaa puolisonsa.

Vierailija
20/33 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli hän ei ole käsitellyt traumaansa ja on traumansa vankina edelleen niin hän ei ole kykeneväinen päättämään taantumisen takia. Ihan riippuen tilanteesta vaikka ihminen, joka menee paniikkiin ja jäätyy. Hän ei pysty sanomaan eitä eikä kyllää, tojottaa vaan paikallaan ja mies sitten tulkitsee sen suostumukseksi tai ei halua nussia pökkelöä josta ei tiedä onko se elossa vai kuollut. Sama henkilön kanssa, joka alistuu toisen painostukseen, koska hän taantuu sinne traumaan aivoissaan. Aikuinen taantuu sinne 7 v. tai 12 v. tasolle, jolloin jotain on sattunut. Ehkä on pelkotila+ miellyttäminen päällä, jolloin aikuisen sijaan se trauman saanut 7 v. hyväksikäytetty hänessä alistuu ja suostuu.  Tai vaikka on pomo-alainen seksuaalinen painostus kyseessä jne. niin mukaan tulee muita tekijötä kuin pelkkä aikuisen oma tahto, silloin pelataan vallalla ja peloilla. Eli hän ei ajattele terveen aikuisen tavoin vaan aivot etsiyvät sinne traumankaarelle ja toiminta on sen mukaista. Niitä ongelmiaan voi hoitaa muutoinkin kun kid uttamalla itseään.

Voi olla noinkin, mutta jos ei edes jälkeen päin myönnä että mitään väärää on joutunut kokemaan, niin ei siihen kyllä sivullinen voi mitään sanoa mikä auttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme