Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinorista jotain hyvää sanottavaa

Vierailija
23.01.2020 |

Mulla ollut kolme kuukautta todella pahoja pakkoajatuksia ja siitä seurasi syvä masennus. Sertralinia syön mutta ei apua. On unilääkkeitä ja rauhoittavia. Olo on todella kamala ja itsetuhoinen. Tänään psykiatri määräsi ketipinoria 2x50 Mg. Onko teillä kokemusta tästä, olen tosi epätoivoinen ja haluaisin apua tähän pahaan oloon. Olen sairaslomalla ja kotonakin mistään ei tule mitään

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla annoksella ketipinor lähinnä auttaa nukahtamaan paremmin, itsellä on reseptillä 100-200mg nukahtamiseen, ei se noilla annoksilla vaikuta muuhun kuin nukahtamiseen, annoksen pitää olla paljon isompi että vaikuttaisi muulla tavalla psyykkeeseen

Vierailija
2/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvin mieto annostus.  2x50 on lähinnä unen laatua parantava, kun sen ottaa illalla. Ketipinor tasoittaa kyllä mielialaa, mutta annostuksen pitäisi olla n. kolminkertainen. Kaipa lääkärisi tietää paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor takaa yöunet, pienellä annoksella. Minulla ei ole kummempia oireita kuin unettomuus. Ja unettomuus on kamala asia, sen myötä kaikki menee päin mäntyä. En ole saanut mitään sivuvaikutuksia, otan 2x25 Mg iltaisin. Isolla annoksella Ketipinorilla hoidetaan psykoosia, mutta se on ihan eri asia. 

Vierailija
4/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla annoksella ketipinor lähinnä auttaa nukahtamaan paremmin, itsellä on reseptillä 100-200mg nukahtamiseen, ei se noilla annoksilla vaikuta muuhun kuin nukahtamiseen, annoksen pitää olla paljon isompi että vaikuttaisi muulla tavalla psyykkeeseen

*psyykeen

Minut "pelasti" Ketipinor kun olin nuori (alle 18-vuotias). Ainakin silloin Ketipinoria kirjoitettiin lapsillekin, mitä olen kyllä jälkeen päin ihmetellyt.

Aloin nukkua vasta kun sain lääkkeen ja se, että nukuin, suojasi minua masennukselta ja harhoilta. Tuli siis todellakin tarpeeseen. Se aloitettiin 25 mg annoksella ja lopulta, vuosien ja vuosien kuluttua, annos oli 400 mg. Minulla on siis ollut muitakin sairauksia kuin masennus.

Voin suositella pienellä annoksella siten, että valmistaudut jättämään lääkkeen jonain päivänä. Itse söin Ketipinoria 12 vuotta ja siitä vieroittuminen oli siinä vaiheessa todella vaikeaa, vaikka kovasti väitetään ettei lääke aiheuta riippuvuutta.

Eri

Vierailija
5/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kyllä sanoi että pitäisi auttaa pakko oireisiin ja masennukseen myös ja siis katkaista inhottavat ajatukset päässä. Ne kun eivät anna rauhaa

Vierailija
6/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä elämä tuntui kun söi ketipinoria ??? Suurin osa mitä olen netistä lukenut on kokenut itsensä ihan zombieksi ja sanoneet että tämä on todella vaarallinen lääke ja jättää pysyvää vaurioita aivoihin

Vierailija
7/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa jonkin verran masikseen jo ttolla annoksella. Vain kokeilemalla selviää.

Syön itse ja mulle on sopinut, hyvä lääke.

Vierailija
8/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa olet huomannut apua?

Vierailija
9/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kauan kun on käytössä vaikka pienenä annoksena, niin seksielämää ei ole enää.

Vierailija
10/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin unettomuudesta 15 vuotta, kunnes vihdoin lääkäri lakkasi määräämästä nukahduslääkkeitä ja antoi lähetteen psykiatrille. Kokeilin varmaan viittä eri lääkettä, jotka eivät joko auttaneet, lihottivat tai aiheuttivat jotain muuta ikävää.

Sitten sain silloista Quitiapinia (50-100mg/yö), eli nykyistä kopiosuojaamatonta Ketipinoria. Se paransi elämänlaatuani mielettömästi. Nukuin yöni ja heräsin virkeänä aamulla ilman mitään pöhnäisyyttä. Olen syönyt sitä jo 13 vuotta, ja se toimii edelleen yhtä hyvin. Toleranssi ei ole kasvanut, eikä ole tullut mitään sivuvaikutuksia.

Todettakoon lopuksi, että se toimii eri tavoin eri ihmisillä. Monille se ei sovi, joten kannattaa jatkaa muiden vaihtoehtojen etsimistä lääkärin kanssa. Eihän ne neljä ensimmäistä toimineet minullakaan.

Vierailija
11/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä elämä tuntui kun söi ketipinoria ??? Suurin osa mitä olen netistä lukenut on kokenut itsensä ihan zombieksi ja sanoneet että tämä on todella vaarallinen lääke ja jättää pysyvää vaurioita aivoihin

Just sitä huuhaata nuo väitteet. Ainut että osalla lisää ruokahalua, ja tosiaan hitaasti pitää lopettaa.

Vierailija
12/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ajassa olet huomannut apua?

Ensimmäisen 25mg napin jälkeen nukuin kun tukki yli 12 h. Mutta 10 vuoden käytön jälkeen ei enää autakkaan.

Vierailija
13/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää sanottavaa. Sanonko pahat?

Vierailija
14/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkiäisenä susta tulee kehopositiivinen.

Vierailija
15/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ketis toimi unettomuuteen. Mut kannattaa varoa jos tulee levottomat jalat -syndroomaa yhtään, se voi ninittäin jäädä pysyväksi...

Vierailija
16/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään selvästi auttanut mielialaan? Mielialan kohennusta kaipaisin todella kovasti kun masennuslääke ei toimi

Vierailija
17/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuhoisuuteen, psykoottisuuteen, isoon elämänkriisiin Ketipinor oli nappilääke, olin kuin zombi, mutta ainakin lepäsin ja toivuin pahimmasta.

Lopetin lääkkeen noin muutaman kuukauden päästä vaivatta.

Huolehdi että sinulla on aikaa levätä, myös debot väsyttää tosi paljon. Unet saattavat olla aika outoja.

Vierailija
18/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ketipinorin vähän joulua ennen ja nyt alkaa edes jossain määrin seksi kiinnostaa taas.

Ketipinor tainnuttaa Ja lamaa ja takaa samalla hullunkuriset ja ahdistavat unet, ei kiitos enää.. ahdistava lääke! Annos oli 25-50mg

Ps; neurolepteillä yhteys Alzheimeriin

Vierailija
19/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään, ettei Ketipinor helpota masennusta

Vierailija
20/66 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avun löytänyt kirjoitti:

Kärsin unettomuudesta 15 vuotta, kunnes vihdoin lääkäri lakkasi määräämästä nukahduslääkkeitä ja antoi lähetteen psykiatrille. Kokeilin varmaan viittä eri lääkettä, jotka eivät joko auttaneet, lihottivat tai aiheuttivat jotain muuta ikävää.

Sitten sain silloista Quitiapinia (50-100mg/yö), eli nykyistä kopiosuojaamatonta Ketipinoria. Se paransi elämänlaatuani mielettömästi. Nukuin yöni ja heräsin virkeänä aamulla ilman mitään pöhnäisyyttä. Olen syönyt sitä jo 13 vuotta, ja se toimii edelleen yhtä hyvin. Toleranssi ei ole kasvanut, eikä ole tullut mitään sivuvaikutuksia.

Todettakoon lopuksi, että se toimii eri tavoin eri ihmisillä. Monille se ei sovi, joten kannattaa jatkaa muiden vaihtoehtojen etsimistä lääkärin kanssa. Eihän ne neljä ensimmäistä toimineet minullakaan.

Korjaan sen verran, että annostus on 25-50mg/yö, eli puolet siitä, mitä muistin.  Annostuksella ja painolla lienee paljonkin tekemistä vaikutuksen kanssa. Oma paino on 75kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi