Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinorista jotain hyvää sanottavaa

Vierailija
23.01.2020 |

Mulla ollut kolme kuukautta todella pahoja pakkoajatuksia ja siitä seurasi syvä masennus. Sertralinia syön mutta ei apua. On unilääkkeitä ja rauhoittavia. Olo on todella kamala ja itsetuhoinen. Tänään psykiatri määräsi ketipinoria 2x50 Mg. Onko teillä kokemusta tästä, olen tosi epätoivoinen ja haluaisin apua tähän pahaan oloon. Olen sairaslomalla ja kotonakin mistään ei tule mitään

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää tavaraa. Seksihalut, ja itseasiassa kiinnostus yhtään mihinkään, katosi taivaan tuuliin. Ei auttanut unettomuuteen eikä ahdistukseen, mutta aiheutti kyllä sairaskohtauksia. Ei koskaan enää.

Vierailija
42/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeestiko täällä ihan oman ketjun voimin puolustellaan ja kehutaan tätä hirveätä lääkettä?! Pysykää kaukana ketipinorista, ei ole mitään hyvää sanottavaa kyseisestä itsemurha pilleristä jonka avulla moni tuttavakin on kuollut

Joillakin henkilöillä ja joissakin vaikeammissa tilanteissa kyseinen lääke on ihan pätevä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa tasaamaan mielialan. Tunteet kyllä laimenee, eikä mitään seksihaluja tosiaan ole. En koe kuitenkaan itseäni zombiksi. Annostus 200mg illalla.

Vierailija
44/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ suostu syömään Ketipinoria, vaikka lääkärit yrittää sitä tyrkyttää!

Vierailija
45/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyelläkin käytöllä ketiapiini vähentää harmaata aivoainetta, eli aiheuttaa aivovaurion.

Seksuaalisuus tuhoutuu ensin, jatkuessaan ketiapiinin käyttö vie persoonallisuuden myötä tahdon ja tunne-elämän.

Tutkimuksissa ketiapiinista ei saanut apua kukaan verrattuna plasebo ryhmään.

Vierailija
46/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin 2×25mg aikoinaan ahdistukseen mielialalääkkeen rinnalla. Aivan nuijanukutus oli jo 12,5mg×1, nukuin sillä 16h unet vaikka seisaaltani. Tasasi kyllä hyvin ja söinkin tuota puolikasta x2/vrk (siis 12,5mg arviolta). Uneliaisuus ei vaan hellittänyt käytössä, Niin en käyttänyt kauemmin kuin oli pakko.

Vierailija
47/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor teki isästäni zombien jolta hävisi kiinnostus elämään ja kaikkeen - lopputulemana hän yritti itsemurhaa ketipinor lääkkeillä.

Vierailija
48/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyelläkin käytöllä ketiapiini vähentää harmaata aivoainetta, eli aiheuttaa aivovaurion.

Seksuaalisuus tuhoutuu ensin, jatkuessaan ketiapiinin käyttö vie persoonallisuuden myötä tahdon ja tunne-elämän.

No minä olen syönyt kyseistä lääkettä erittäin vaikeaan ahdistukseen ja olihan se apu ihan dramaattinen. Sitten kun ahdistus helpotti muutaman viikon jälkeen niin luovuin lääkkeestä. Mikään ei ole tuhoutunut mielestäni omalla kohdallani tuon lääkkeen käytön vuoksi. Lääkkeen vaikutus on sen tyyppinen että ihan muuten vaan sitä ei kyllä viitsisi syödä eli kyllä pitää olla tosi hyvät perusteet milloin tuota kannattaa käyttää.

Vierailija
49/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä söin 2×25mg aikoinaan ahdistukseen mielialalääkkeen rinnalla. Aivan nuijanukutus oli jo 12,5mg×1, nukuin sillä 16h unet vaikka seisaaltani. Tasasi kyllä hyvin ja söinkin tuota puolikasta x2/vrk (siis 12,5mg arviolta). Uneliaisuus ei vaan hellittänyt käytössä, Niin en käyttänyt kauemmin kuin oli pakko.

Psyyke pääsee palautumaan kun ihminen nukkuu paljon tuon lääkkeen avulla.

Vierailija
50/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä ololla mikä mulla nyt on niin ei oo seksielämää eikä mitään muutakaan elämää. On vaan ihan kamala olla. Ei pysty keskittyy mihinkään ja on vaan ihan kamala ahdistus ja masennus päällä. Tuntuu että kuolen just

Vierailija
51/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että aikuiset ihmiset joilla on tietoa tuhoavat ihmisyytensä näitä syömällä.

Näitä ketiapiinin pitkäaikaiskäyttäjiä on laitokset täynnä.

Lohduttomampia potilaina kuin kehitysvammaiset, joita on samoissa laitoksissa.

Ainoa inhimillinen tunne näillä menetetyillä ihmisillä tuntuu olevan jatkuva nälkä.

T. Sairaanhoitaja alalla 26 vuotta

Vierailija
52/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No multa löytyy kokemusta noista molemmista ja diagnoosina OCD mikä siis sinulla ja lisäksi kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Nuorena oli masennusta ja OCD, aloitin sertraliini ja siitä kiitokseksi puhkesi vielä kaksisuuntainen mielialahäiriö, joka onneksi tasottui ketiapinorilla.

Minusta ketiapinori on kullan arvoinen lääke, rakastan sitä, se pitää minut järjissäni enkä sen aloittamisen jälkeen ole ollut kertaakaan osastolla. Sertraliini lopetettiin minulta kun ketiaåinori aloitettiin eikä masennusta ole ollut sen jälkeen kun ketiapinori aloitettiin, elämäni on aivan erilaista ja aivan ihanaa verrattuna aikaisempaan.

Pitkällä tikullakaan en koskisi enää SSRI lääkkeisiin, joita sertraliinikin on, niillä on paljon oneglmia ja vaikka sitä lääkettä nuorempana söinkin, niin se pahensi OCD tä ja lisäksi ei se edes auttanut siihen masennukseen toisin kun tuo ihana ketiapinori.

OCD hen ei ole olemassa lääkettä joka sen parantaisi kokonaan, tulen sen kanssa elämään koko loppuelämäni, kognitiivinen terapia auttaa selviytymään ja kun ei syö sertraliinia niin sen oireet ei ole niin pahat yleensä.

Vierailija
53/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että aikuiset ihmiset joilla on tietoa tuhoavat ihmisyytensä näitä syömällä.

Ainoa inhimillinen tunne näillä menetetyillä ihmisillä tuntuu olevan jatkuva nälkä.

Että viitsitkin valheita levitellä. Meitä ketiapinorin syöjiä on vaikka kuinka paljon yhteiskunnassa mukana. Puhut nyt luultavasti skitsofreenikoista, joilla ne annokset on ihan erilaisia kuin muilla diagnooseilla ja se skitsofrenia jo sinänsä muuttaa ihmistä.

Ketiapinori on loistava lääke kun se on oikealla ihmisellä, en olisi itse hengissä ilman sitä.

Vierailija
54/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen syönyt kyseistä lääkettä erittäin vaikeaan ahdistukseen ja olihan se apu ihan dramaattinen. Sitten kun ahdistus helpotti muutaman viikon jälkeen niin luovuin lääkkeestä. Mikään ei ole tuhoutunut mielestäni omalla kohdallani tuon lääkkeen käytön vuoksi. Lääkkeen vaikutus on sen tyyppinen että ihan muuten vaan sitä ei kyllä viitsisi syödä eli kyllä pitää olla tosi hyvät perusteet milloin tuota kannattaa käyttää.

Kokeilitko bentsodiatsepiineja ahdistukseen?

Ne eivät vie aivoja!

Vierailija
55/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No multa löytyy kokemusta noista molemmista ja diagnoosina OCD mikä siis sinulla ja lisäksi kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Nuorena oli masennusta ja OCD, aloitin sertraliini ja siitä kiitokseksi puhkesi vielä kaksisuuntainen mielialahäiriö, joka onneksi tasottui ketiapinorilla.

Minusta ketiapinori on kullan arvoinen lääke, rakastan sitä, se pitää minut järjissäni enkä sen aloittamisen jälkeen ole ollut kertaakaan osastolla. Sertraliini lopetettiin minulta kun ketiaåinori aloitettiin eikä masennusta ole ollut sen jälkeen kun ketiapinori aloitettiin, elämäni on aivan erilaista ja aivan ihanaa verrattuna aikaisempaan.

Pitkällä tikullakaan en koskisi enää SSRI lääkkeisiin, joita sertraliinikin on, niillä on paljon oneglmia ja vaikka sitä lääkettä nuorempana söinkin, niin se pahensi OCD tä ja lisäksi ei se edes auttanut siihen masennukseen toisin kun tuo ihana ketiapinori.

OCD hen ei ole olemassa lääkettä joka sen parantaisi kokonaan, tulen sen kanssa elämään koko loppuelämäni, kognitiivinen terapia auttaa selviytymään ja kun ei syö sertraliinia niin sen oireet ei ole niin pahat yleensä.

Hienoa kerro vielä upeasta seksielämästäsi!

Vierailija
56/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tällä ololla mikä mulla nyt on niin ei oo seksielämää eikä mitään muutakaan elämää. On vaan ihan kamala olla. Ei pysty keskittyy mihinkään ja on vaan ihan kamala ahdistus ja masennus päällä. Tuntuu että kuolen just

Kannattaa hakeutua psykiatrin juttusille jos vain mahdollista ja kertoa todella suoraan kuinka paha tilanteesi on. Ketipinorin kokeileminen sinänsä on helppoa, koska lääke ei erityisemmin koukuta mitenkään. Ihan pari ekaa käyttökertaa voi tuntua todella oudoilta Ketipinorin kanssa, sitten siihen yleensä mukautuu. Pidempiaikaisena lääkkeenä ahdistukseen kyllä yleensä on parempi SSRI-lääke. SSRI-lääkkeen alkuvaiheessa tosin ahdistus voi entisestään paheta (pariksi viikoksi), silloin apuna on hyvä olla vähintään joku bentso jonkin aikaa. Ahdistukseen käytetään melko paljon myös pregabiliinia (Lyrica). Sen huono puoli on että jos haluaa jossain vaiheessa päästä eroon siitä, niin aiheuttaa melko ikävät vieroitusoireet.

Eipä noita voi oikein tarkkaan tietää juuri omalla kohdalla ennen kuin on kokeillut.

Vierailija
57/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että viitsitkin valheita levitellä. Meitä ketiapinorin syöjiä on vaikka kuinka paljon yhteiskunnassa mukana. Puhut nyt luultavasti skitsofreenikoista, joilla ne annokset on ihan erilaisia kuin muilla diagnooseilla ja se skitsofrenia jo sinänsä muuttaa ihmistä.

Ketiapinori on loistava lääke kun se on oikealla ihmisellä, en olisi itse hengissä ilman sitä.

Vaikuttava aine josta puhutaan on Ketiapiini, jota myydään myös kauppanimellä on Ketipinor.

Kun aivoissa on tapahtunut muutoksia, vaurioita voi potilas alkaa puhumaan Ketiapinorista.

Näitä potilas ei itse sitten ymmärrä, eikä huomaa. Enää :(

Vierailija
58/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muka pahaan oloon auttaa? Söin pari vuotta eikä mitenkään helpottanut itsetuhoisuuteen, itseasiassa yritin sen yliannoksella tappaa itseni. Lihavaksi se kyllä tekee, saat metabolisen oireyhtymän ja näet helvetillisiä painajaisia. Ei minulla ole mitään hyvää sanottavaa siitä.

Vierailija
59/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kolme kuukautta jo sertralinia eri annostuksella. 150 Mg oli korkein ja silloin olin tuskan hiessä

Ja tärisin. Olen käyttänyt sertralinia moneen kertaan mutta nyt ei näytä auttavan. Viikko sitten söin 150mg ja silloin lääkäri tiputti sen suoraan niin että syön vaan 50mg. Eilen soitin lääkärille ja sanoin etten pärjää oloni kanssa mitenkään. Opamox auttaa vähän päivisin ja tenoxilla nukun mutta muuten menen itkuisena pitkin seiniä. Sanoi että kokeile ketipinoria. Joskus söin sitä muutaman päivän ja tuli tosi vetämätön olo mutta kai sitä pitäisi syödä kauemmin että olisi jotain apua

Vierailija
60/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli elämäntilanne, en pystynyt nukkumaan muutamaan kuukauteen ja jouduin jäämään sairaslomalle olin ihan loppu. Lääkäri määräsi ketipinoria 1-4 tablettia yöksi otin sen neljäkin. Käytin näitä muutaman kuukauden, oli hyvä lääke auttoi nukahtamaan ja pahimman yli. En olisi selvinnyt ilman, nyt essitalopram enään käytössä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän