Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinorista jotain hyvää sanottavaa

Vierailija
23.01.2020 |

Mulla ollut kolme kuukautta todella pahoja pakkoajatuksia ja siitä seurasi syvä masennus. Sertralinia syön mutta ei apua. On unilääkkeitä ja rauhoittavia. Olo on todella kamala ja itsetuhoinen. Tänään psykiatri määräsi ketipinoria 2x50 Mg. Onko teillä kokemusta tästä, olen tosi epätoivoinen ja haluaisin apua tähän pahaan oloon. Olen sairaslomalla ja kotonakin mistään ei tule mitään

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyelläkin käytöllä ketiapiini vähentää harmaata aivoainetta, eli aiheuttaa aivovaurion.

Seksuaalisuus tuhoutuu ensin, jatkuessaan ketiapiinin käyttö vie persoonallisuuden myötä tahdon ja tunne-elämän.

Tutkimuksissa ketiapiinista ei saanut apua kukaan verrattuna plasebo ryhmään.

No minä olen syönyt kyseistä lääkettä erittäin vaikeaan ahdistukseen ja olihan se apu ihan dramaattinen. Sitten kun ahdistus helpotti muutaman viikon jälkeen niin luovuin lääkkeestä. Mikään ei ole tuhoutunut mielestäni omalla kohdallani tuon lääkkeen käytön vuoksi. Lääkkeen vaikutus on sen tyyppinen että ihan muuten vaan sitä ei kyllä viitsisi syödä eli kyllä pitää olla tosi hyvät perusteet milloin tuota kannattaa käyttää.

Kokeilitko bentsodiatsepiineja ahdistukseen?

Ne eivät vie aivoja!

Joo, mulla oli Xanorit käytössä lisäksi ja nuo on vielä kaikkein tehokkaimpia bentsoja, mutta eivät tuolloisessa tilanteessa auttaneet. Vähänkään tavallisemmassa ahdistuksessa bentsot kyllä auttavat.

Vierailija
62/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että aikuiset ihmiset joilla on tietoa tuhoavat ihmisyytensä näitä syömällä.

Näitä ketiapiinin pitkäaikaiskäyttäjiä on laitokset täynnä.

Lohduttomampia potilaina kuin kehitysvammaiset, joita on samoissa laitoksissa.

Ainoa inhimillinen tunne näillä menetetyillä ihmisillä tuntuu olevan jatkuva nälkä.

T. Sairaanhoitaja alalla 26 vuotta

Että viitsitkin valheita levitellä. Meitä ketiapinorin syöjiä on vaikka kuinka paljon yhteiskunnassa mukana. Puhut nyt luultavasti skitsofreenikoista, joilla ne annokset on ihan erilaisia kuin muilla diagnooseilla ja se skitsofrenia jo sinänsä muuttaa ihmistä.

Ketiapinori on loistava lääke kun se on oikealla ihmisellä, en olisi itse hengissä ilman sitä.

Ketiapinori 😁.

Otahan lisää 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme ihanaa lasta tosin yksi asuu enää kotona ja ihana mies ja kaikki muutenkin hyvin. Meillä oli kotona tulipalo mikä aiheutti minulle silloin kolme kk sitten tämän reaktion. Kaikki on nyt ok mutta mä vaan en ole

Vierailija
64/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme ihanaa lasta tosin yksi asuu enää kotona ja ihana mies ja kaikki muutenkin hyvin. Meillä oli kotona tulipalo mikä aiheutti minulle silloin kolme kk sitten tämän reaktion. Kaikki on nyt ok mutta mä vaan en ole

Sinulla voi olla traumaperäinen häiriö nyt päällä tuosta tulipalosta johtuen. Tuokin on ihan yleinen reaktio että jos tapahtuu jotakin järkyttävää, niin se jää ihmisen aivoihin jotenkin "päälle", vaikka tilanne olisi ollut kauan jo ohi. Amerikassa tätä on kokeellisesti hoidettu MDMA:lla (erityisesti sotaveteraaneilla) ja ilmeisesti saatu hyviä tuloksia.

Vierailija
65/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään jotenkin nyt sitä savun hajua että se tulee öisin ilmastointikanavista vaikkei se kyllä öisin sieltä tule. Päivisin jos naapurit lämmittävät niin tulee mut ei se niin haittaa. Jotenkin mä oon menny siitä ihan totaalisesti sekaisin ja en pysty tekee mitään. Se laukaisi mulla epätodellisen olon heti kun se tulipalo tapahtui ja pakkoajatukset

Vierailija
66/66 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi