Onko outoa jos miehellä on kissa?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka talvi Etelä-Euroopassa pelaamassa viikon golfia.
Samalla tutustun paikallisiin kissoihin, joille varastan hotellin aamupalapöydästä parhaat kinkut ja kalapalat.
Samoin päivällispöydästä.Menen muka tupakille hotellin ravintolan ulkoterassille, mutta vien mukanani evästä paikallisille killeille, joista viikon aikana tulee hyviä ystäviäni.
Olen keski-ikäinen, hieman ylipainoinen heteromies.
Kuin oma kirjoitus,,🙁 tonnikala sevenelevenistä tekee myös kauppansa
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mieleltään kieroja kissamiehet. Sarjamurhaajia ym.
No dahmerin jeffillä oli akvaario ja taistelukala, se selittänee paljon 🤪
Vielä parempi, jos on joku muu kuin tylsis kissa/ koira. Aikaa jää muullekin kuin lemmikkihommille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tutustun paikallisiin kissoihin, joille varastan hotellin aamupalapöydästä parhaat kinkut ja kalapalat.
Samoin päivällispöydästä.Menen muka tupakille hotellin ravintolan ulkoterassille, mutta vien mukanani evästä paikallisille killeille, joista viikon aikana tulee hyviä ystäviäni.
Olen keski-ikäinen, hieman ylipainoinen heteromies.Kuin oma kirjoitus,,🙁 tonnikala sevenelevenistä tekee myös kauppansa
Mies54v
Kissoille ei saisi antaa ihmisten tonnikalaa. Antakaa mieluummin kissanruokaa niille mirreille, tai parempi tehkää lahjoitus paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle, jotka leikkauttaa ja huolehtii kulkukissoista. Sitä paitsi kissa tottuu saamaan ruokaa tietystä paikasta ja kukas sitä sitten ruokkii, kun loma päättyy? Kaikki hotellit ja ravintolat ei muutenkaan tykkää, että kissoja pyörii nurkissa kun turistit ruokkii niitä, ja kisuille käy köpelösti.
Mun yhdellä kaverimiehellä on kaksi kissaa. En pidä sitä mitenkään omituisena, mutta itse en haluaisi seurustella kissamiehen kanssa. Kissat sitoo sitä tosi paljon ja kaikki reissut pitää suunnitella sen mukaan, saako kissoille hoitajaa. Koiran kanssa on paljon helpompaa, kun sen voi ottaa usein mukaan ja hoitopaikkakin löytyy helpommin. En haluaisi suhteessa viettää kaikkia viikonloppuja miehen kotona, kissojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mun yhdellä kaverimiehellä on kaksi kissaa. En pidä sitä mitenkään omituisena, mutta itse en haluaisi seurustella kissamiehen kanssa. Kissat sitoo sitä tosi paljon ja kaikki reissut pitää suunnitella sen mukaan, saako kissoille hoitajaa. Koiran kanssa on paljon helpompaa, kun sen voi ottaa usein mukaan ja hoitopaikkakin löytyy helpommin. En haluaisi suhteessa viettää kaikkia viikonloppuja miehen kotona, kissojen takia.
Ei piä paikkaansa. Koira sitoo paljon enemmän ja lenkit siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mieleltään kieroja kissamiehet. Sarjamurhaajia ym.
No dahmerin jeffillä oli akvaario ja taistelukala, se selittänee paljon 🤪
Haluaisin näin 🦇 halloweenin kunniaksi saada semmoiset dahmer rillit jostain. Tietääkö kukaan mistä sais dahmerpokat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei piä paikkaansa. Koira sitoo paljon enemmän ja lenkit siihen päälle.
Koiran voi ottaa mukaan, esim mökkireissuille ja naisystävän kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen, hieman ylipainoinen heteromies.Kuin oma kirjoitus,,🙁 tonnikala sevenelevenistä tekee myös kauppansa
Mies54v
Kissoille ei saisi antaa ihmisten tonnikalaa. Antakaa mieluummin kissanruokaa niille mirreille, tai parempi tehkää lahjoitus paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle, jotka leikkauttaa ja huolehtii kulkukissoista. Sitä paitsi kissa tottuu saamaan ruokaa tietystä paikasta ja kukas sitä sitten ruokkii, kun loma päättyy? Kaikki hotellit ja ravintolat ei muutenkaan tykkää, että kissoja pyörii nurkissa kun turistit ruokkii niitä, ja kisuille käy köpelösti.
Ja mikse ihmisten tonnikalaai? Thaikuissa ne pitää kissoja hotellialueella käärmeiden takia ja samoin varaaneja.
Mies54v
Entisenä koiran ja nykyisenä kissan omistaja olen yhä naiseton. Toisilla kun ei tärppää vaikka olisi kilpahevonen.
T. Käsipelimies