Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina, kun auon suuta hammaslääkärissä niin avustaja alkaa tirskua ja yskähdellä!!

Vierailija
09.10.2024 |

Siis hampaissani ei ole mitään vikaa. Vain ruman väriset. Keltaisen rusahtavat. Mutta onko ammattitaitoista käytöstä, että hoitaja meinaa hirnahdella vieressä ja naamioi sen yskäksi. Sen sijaan hammaslääkäri on ihan normaalisti ja toteaa, että suu on ok tms. Ei siis missään hirveässä kunnossa, hampaat vain värjääntyneet rumiksi.

Itse olen kylläkin tottunut niihin, mutta ilmeisesti osa ihmisistä sitten omaa itse lumen valkoiset hampaat ja " järkyttyy". Useampi hammashoitaja tai avustaja on hihitellyt hampailleni, kun hammaslääkäri tutkii suutani ja todella ihmettelen, että miksi. Epäilen sen johtuvan hamapaistani. On se tietysti hyvä jos aina käynnillä piristän heidän päiväänsä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon kahvia ja tupakoin. Värjäymät johtuu siis siitä.

Ap

Vierailija
2/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että johtuu hampaistasi. Luultavasti kuvittelet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että johtuu hampaistasi. Luultavasti kuvittelet. 

Pikemmin se johtuu noista harhoista.

Vierailija
4/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärällä alalla. Näitä on valtavasti, kaikissa ammattiryhmissä.

Vierailija
5/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän samaa sarjaa kuin se, että kuvitellaan kassan analysoivan ihmisiä ostosten perusteella. Ei varmaan voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
6/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän samaa sarjaa kuin se, että kuvitellaan kassan analysoivan ihmisiä ostosten perusteella. Ei varmaan voisi vähempää kiinnostaa.

Kyllä kassat analysoivat. Meillä oli tässä joku aika sitten kisa, kuka myi eniten kondomeja yhdelle asiakkaalle. 5 MAXI pakettia yhdelle nörtille voitti. Ei uskonut se joka ne myi että siihen tarkoitukseen menivät mihin ne oli tarkoitettu ja vesi-ilmapalloiksi ovat kovin kalliita. Keksiikö joku mihin noita käytetään.

Vierailija
7/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaise suu vasta sitten, kun olet pitkälläsi siinä potilastuolisssa. Sitä ennen esim odotushuoneessa hampaita ei tarvitse irvistää näkyville. 

Vierailija
8/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton AVUSTAJA? Hän tekee omaa työtään, hammaslääkäri omaansa. Sinulle saakin nauraa, jos arvostelet ihmisiä näin.

Vierailija
9/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärit, hammashoitajat, suuhygienistit yms. näkevät kyllä niin huonokuntoisia hampaita, että värjäytyneet hampaat eivät todellakaan herätä tuntemuksia mihinkään suuntaan. Se on työtä ja ihan normaalia nähdä erivärisiä hampaita. Oletkohan itse epävarma hampaistasi ja ylitulkitset eleitä ja äännähdyksiä siksi liittymään hampaisiisi? Ehkä se yskäisy on vain sellainen "kröhöm, aletaan hommiin".

Vierailija
10/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä avustajan naureskella siellä hammaslääkärin vieressä toisten mustia hampaita, kun on itsellänsä valkaisija siinä vieressä.

Vierailija
11/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Minä olen "avustaja". Ammattinimike on hammashoitaja. Me olemme nähneet kaiken, mikään ei hämmästytä enää, emmekä tirsku kenelläkään. Ap provoilee. Se on  vain positiivista, että ihminen edes tulee hammaslääkäriin. 

Vierailija
12/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat harhat, jos uskoo oman kitansa olevan jotenkin speciaali henkilöille jotka katselee niitä päivästä, vuodesta, vuosikymmenestä toiseen.

Vierailija
13/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää sanoa suoraan. Ja pyytää vaihtamaan avustaja. Se käytös ei tosiaan kuulu sinne. Itsekin saanut joskus törkeää kohtelua tai aina, mutta usein hammaslääkäriltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme