Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos miehellä on kissa?

Vierailija
23.01.2020 |

Mitä mieltä olette kissamiehistä?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pitämisessä se ulosteen säilöminen ellottaa.

Koiran kanssa taas tulee liikuttua kuin varkain.

Vierailija
42/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pidä eläimistä tai hehkuttaa taistelukoira- juttuja yms. sontaa, lentää aina mappiin Ö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiltaisin Koffin puistossa näkee gay-miehiä ulkoiluttamassa kissoja silkkinauhan päässä. Tulkaa ens kesänä katsomaan.

Terveisin mummo Merimiehen kadulta.

Vierailija
44/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on itsenäisempi. Kertoo omistajastaan. Koira on aina jotain vailla, yli-innokas, ei pärjää kauaa omillaan. Kertoo myös omistajastaan.

Vierailija
45/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin kissalle tablettiin uuden hiirennappauspelin.

Kiva seurata, miten Toivo oppii päivä päivältä uusia konsteja napata hiiri tassullaan.

T: Vaari 60v.

Vierailija
46/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri meni ulkomaille treffeille nettituttavuuden kanssa. Tämä nettimies tuli tapaamiseen hotellin kissaa sylissä rapsutellen. Se oli menoa ensi silmäyksellä ja nyt ovat onnellinen aviopari jo yli 20 vuotta.

Vierailija
47/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäiltaisin Koffin puistossa näkee gay-miehiä ulkoiluttamassa kissoja silkkinauhan päässä. Tulkaa ens kesänä katsomaan.

Terveisin mummo Merimiehen kadulta.

No enpä ole nähnyt, vaikka itsekin siellä usein iltaa kesäisin istuskelen. Terkkuja Ullanlinnasta.

Vierailija
48/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoa + kissa = hyvin kuumaa perunaa

Vierailija
49/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No thanks!

Ei kissoja. Vihoviimenen elukka ihmisasunnossa pidettäväksi.

Kissasta lässyttävä nainen on kyllin rasittava.

En tiedä miksi, mutta kissoista ja niiden ihmeellisyydestä nimenomaan lässytetään.

Kissasta lässyttävä mies on arvostelun alapuolella.

Kissasta ei ole iloa, mutta siitä on riesaa ja vaivaa. Tiedän, olen ollut kattisitterinä.

Kerrostalo-osake on todellakin vihoviimeinen paikka myös kissoille.

Toki ilman luonnolisia virikkeitä saattavat tehdä tihutöitä asunnossa ja vaikkapa lirauttaa kenkään.

En lässytä, mutta kissa on ainoa keino pitää vesirotat ja myyrät pois hedelmätarhasta.

Vaivaa ja riesaa niistä on hyötyyn nähden todella vähän. 

Ilman myrkkyjä ja loukkuja ollaan torjuttu jyrsijät puutarhasta ja talosta ainoastaan kissojen avulla. 

Todella funktionaalinen lemmikki ja rahoille vastinetta reilusti!

T. metsästävä kissamies.

Vierailija
50/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan pitämisessä se ulosteen säilöminen ellottaa.

Koiran kanssa taas tulee liikuttua kuin varkain.

Oletko jotenkin vajaa? ' ulosteiden säilöminen'... Kaikki eläimet haluavat liikkua ja se on vain ihmisestä kiinni. Kissat eivät ole mitään tyhmiä otuksia ja vaativat omistajiltaan hippasen enemmän aivokapasiteettia pystyäkseen tyydyttämään kissojen todellisen liikkumisen ja elämän tarpeet. Koiria en vähättele millään tavalla, ne vaan näyttävät eri tavalla tarpeensa ja tyytyväisyytensä kuin kissat. Helppoja lemmikkejä ei ole.

Vierailija
51/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka talvi Etelä-Euroopassa pelaamassa viikon golfia.

Samalla tutustun paikallisiin kissoihin, joille varastan hotellin aamupalapöydästä parhaat kinkut ja kalapalat.

Samoin päivällispöydästä.

Menen muka tupakille hotellin ravintolan ulkoterassille, mutta vien mukanani evästä paikallisille killeille, joista viikon aikana tulee hyviä ystäviäni.

Olen keski-ikäinen, hieman ylipainoinen heteromies.

Vierailija
52/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri meni ulkomaille treffeille nettituttavuuden kanssa. Tämä nettimies tuli tapaamiseen hotellin kissaa sylissä rapsutellen. Se oli menoa ensi silmäyksellä ja nyt ovat onnellinen aviopari jo yli 20 vuotta.

Mun kaverilla oli sellainen koira kenestä kukaan ei oikee tykännyt paitsi minä. Joskus sitten menin tällä kaverilla käymään ja siellä oli joku tyyppi kuka leikki sen koiran kanssa ja mietin saman tien että toi on mun mies. Ja niinhän se on nyt ollut 23 vuotta. Koiraa meillä ei tosin ole ikinä ollut mutta kissoja on.

Vierailija
53/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka talvi Etelä-Euroopassa pelaamassa viikon golfia.

Samalla tutustun paikallisiin kissoihin, joille varastan hotellin aamupalapöydästä parhaat kinkut ja kalapalat.

Samoin päivällispöydästä.

Menen muka tupakille hotellin ravintolan ulkoterassille, mutta vien mukanani evästä paikallisille killeille, joista viikon aikana tulee hyviä ystäviäni.

Olen keski-ikäinen, hieman ylipainoinen heteromies.

Eikä <3 !!!!

Vierailija
54/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran suhteessa naisen kanssa, jolla oli kaksi kissaa ja kaksi koiraa. Vieläkin on ikävä niitä eläimiä ja mietin välillä mitä niille kuuluu. Lässytin aina niille, silittelin ja rapsuttelin. Ne saivat myös paljon enemmän huomiota minulta kuin nainen.

Vierailija
55/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos.

Vierailija
56/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamiehet on just parhaita. Ainoa, mikä (ehkä) voisi arveluttaa, on että tuleeko kissa toimeen omien naukujieni kanssa 😊

Vierailija
57/73 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa kettu toi pöllö on paras

Vierailija
58/73 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään eläimistä pitävä mies on ihan paras . Siinä vinkkiä naista etsiville 😀

Tiedän kaksi pettäjä juoppoa, jotka tykkäävät kyllä erittäin paljon eläimistä eli ei kerro kaikkea.

Vierailija
59/73 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kissasta pitäminen muka liittyy homoseksuaalisuuteen?

Kiinostaisi tietää myös, siis jos mietitään jotain elokuva tai sarja homoja, niin yleensä heillä on jonkinlainen koira, joten tämä ajatus ei voi lähteä mistään fiktiosta. Yleensä kissa ihmiset näytetään sarjoissa tai elokuvissa hyvin taiteelisina persoonina jotka nauttivat enemmän omasta rauhasta.

Vierailija
60/73 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa jos miehellä on kissa! Kovin pahalla ihmisellä tuskin on kissaa. Oman mieheni kun tapasin, kissa oli yksi isoja plussapuolia ja yksi niistä asioista, minkä vuoksi päätin tavata hänet toistekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän