Omituisimmat kokemukset kauppareissuilla
Kävin tänään Prismassa ja huomasin, että yksi hyllystä ottamani maitopurkki vuosi. Löysin myyjän, jolle kerroin, että tämä maitopurkki vuotaa, kun en tietenkään halunnut viedä sitä takaisin hyllyyn, josta joku muu olisi sen ottanut.
Tuollainen tilannehan yleensä jatkuu niin, että myyjä ottaa tuotteen ja kiittää vaivannäöstä/pahoittelee tapahtunuttu ja vie tuotteen pois, mutta ei tänään. Myyjä tuijotti koko ajan järkyttyneenä maitopurkkia, eikä sanonut mitään. Ajattelin, että ymmärtääkö hän edes mitä sanoin, ja näytin, että tästä sinetistä tämä vuotaa, tämä on rikki. Myyjä tuijotti vieläkin järkyttynyt ilme kasvoillaan purkkia ja sitten tooooodella hitaasti ojensi kätensä kohti purkkia, aivan kuin ne laiskiaiset siinä lasten Zootropolis-elokuvassa. Hän otti purkin, katse koko ajan tiukasti siinä purkissa ja mutisi, että "no mä voin ottaa sen" ja jäi seisomaan siihen se purkki kädessä ja tuijotti edelleen järkyttyneenä sitä purkkia.
Tuo oli todella hämmentävää, koskaan ei ole vielä käynyt noin. Luultavasti hän kärsi sosiaaliste tilanteiden pelosta, ainakin käytös viittasi siihen, mutta onkohan silloin kaupan ala hyvä idea työpaikaksi? Meni ainakin loppu kauppareissu naureskellen, koska tuo oli oikeasti aika koomista ja se myyjän ilme, en saa sitä pois päästäni.
Mikä on oudointa, mitä teille on sattunut kauppareissuilla?
Kommentit (1726)
Rhodos fever kirjoitti:
Kreikassa kassajonossa nuori paikallinen nainen (17-20v) tuli aivan mun ja pienen 4v. poikani viereen ja alkoi hymyillen kysellä mistä olemme, ehkä Ruotsistako... Pojallani aivan vaaleat hiukset, itse olen komeahko pitkähiuksinen 194cm atleettinen mies. Sanoin että Suomesta. Hän tuli hyvin lähelle. Hänellä oli erikoinen katse, sellainen flirttailevan himokas. Epäluuloisena pohdin oliko maksullinen tai taskuvaras, mutta lopulta uskon, että olimme siinä paikallisten marketissa vain yksinkertaisesti positiivisella tavalla erottuvia.
Vau, samaa me vaaleet naiset koetaan joka eksoottisessa maassa (ihan liikaa). Miten tää liitty aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Rhodos fever kirjoitti:
Kreikassa kassajonossa nuori paikallinen nainen (17-20v) tuli aivan mun ja pienen 4v. poikani viereen ja alkoi hymyillen kysellä mistä olemme, ehkä Ruotsistako... Pojallani aivan vaaleat hiukset, itse olen komeahko pitkähiuksinen 194cm atleettinen mies. Sanoin että Suomesta. Hän tuli hyvin lähelle. Hänellä oli erikoinen katse, sellainen flirttailevan himokas. Epäluuloisena pohdin oliko maksullinen tai taskuvaras, mutta lopulta uskon, että olimme siinä paikallisten marketissa vain yksinkertaisesti positiivisella tavalla erottuvia.
Vau, samaa me vaaleet naiset koetaan joka eksoottisessa maassa (ihan liikaa). Miten tää liitty aiheeseen?
Tapahtui kaupassa ja oli omituista.
Kerran meni pasmat ihan sekaisin kun piti kortilla maksaa lukijalla niin kassa sanoi hinnan joka oli sama kuin korttini pin-koodi. Eli vaikka korttini kuvitteellinen pin 1260 niin kassa sanoi hinnaksi 12,60€
Tapahtui 90 luvulla kun tulivat ensimmäiset kännykät jotka oikeasti mahtuivat taskuun.kaupassa nuorehko mies tuli seisomaan viereeni.meillä kummallakaan ei ollut kännykkää näkyvillä.kysyi saako soittaa minulle.vastasin että et saa.sen jälkeen kysyi haluanko soittaa hänelle.vastasin että en halua.sen jälkeen kysyi haluanko antaa numeroni hänelle.vastasin että en halua.sen jälkeen kysyi että haluanko hänen numeronsa.vastasin että en halua.tämän jälkeen lähti pois sanaakaan sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Rhodos fever kirjoitti:
Kreikassa kassajonossa nuori paikallinen nainen (17-20v) tuli aivan mun ja pienen 4v. poikani viereen ja alkoi hymyillen kysellä mistä olemme, ehkä Ruotsistako... Pojallani aivan vaaleat hiukset, itse olen komeahko pitkähiuksinen 194cm atleettinen mies. Sanoin että Suomesta. Hän tuli hyvin lähelle. Hänellä oli erikoinen katse, sellainen flirttailevan himokas. Epäluuloisena pohdin oliko maksullinen tai taskuvaras, mutta lopulta uskon, että olimme siinä paikallisten marketissa vain yksinkertaisesti positiivisella tavalla erottuvia.
Vau, samaa me vaaleet naiset koetaan joka eksoottisessa maassa (ihan liikaa). Miten tää liitty aiheeseen?
Aiheena on omituiset kokemukset kauppareissulla. Sitähän tämä oli kirjoittajalle. Mikä tässä jäi blondille epäselväksi...
Idari murteita on monia. Voisin täällä treellä sanoo itekki kärri(tkin) omg, ite taas en ymmärrä peräkylän murteita mut enpä jaksa valittaa. Ja huomaa et oot maalainen missä ei sinänsä mitää pahaa paitsi tuo sisäänpäinkääntyneisyys, teillä on oikeus puhua jotain ihan ihmesuomee mut muilla ei saa olla murteita. Tiiäks ees mikä on rotvallinreuna?