Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat kokemukset kauppareissuilla

Vierailija
22.01.2020 |

Kävin tänään Prismassa ja huomasin, että yksi hyllystä ottamani maitopurkki vuosi. Löysin myyjän, jolle kerroin, että tämä maitopurkki vuotaa, kun en tietenkään halunnut viedä sitä takaisin hyllyyn, josta joku muu olisi sen ottanut.

Tuollainen tilannehan yleensä jatkuu niin, että myyjä ottaa tuotteen ja kiittää vaivannäöstä/pahoittelee tapahtunuttu ja vie tuotteen pois, mutta ei tänään. Myyjä tuijotti koko ajan järkyttyneenä maitopurkkia, eikä sanonut mitään. Ajattelin, että ymmärtääkö hän edes mitä sanoin, ja näytin, että tästä sinetistä tämä vuotaa, tämä on rikki. Myyjä tuijotti vieläkin järkyttynyt ilme kasvoillaan purkkia ja sitten tooooodella hitaasti ojensi kätensä kohti purkkia, aivan kuin ne laiskiaiset siinä lasten Zootropolis-elokuvassa. Hän otti purkin, katse koko ajan tiukasti siinä purkissa ja mutisi, että "no mä voin ottaa sen" ja jäi seisomaan siihen se purkki kädessä ja tuijotti edelleen järkyttyneenä sitä purkkia.

Tuo oli todella hämmentävää, koskaan ei ole vielä käynyt noin. Luultavasti hän kärsi sosiaaliste tilanteiden pelosta, ainakin käytös viittasi siihen, mutta onkohan silloin kaupan ala hyvä idea työpaikaksi? Meni ainakin loppu kauppareissu naureskellen, koska tuo oli oikeasti aika koomista ja se myyjän ilme, en saa sitä pois päästäni.

Mikä on oudointa, mitä teille on sattunut kauppareissuilla?

Kommentit (1640)

Vierailija
501/1640 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
502/1640 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1640 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
504/1640 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran ostin muiden ostosten lisäksi 2 jugurttia, mutta kassa teki jonkun näppäilyvirheen siinä. Ihmettelin ostosten loppusummaa ja kun tarkastin oli kuitilla 200 jugurttia, nauratti hitosti mennä huomauttamaan siitä kassalle, että taisi tulla "pikku" virhe.

Olen maksanut myös joskus 200 muovipussista, vaikka ostin 2 kpl. Pillimehuja piipattiin joskus 50 viiden sijaan. Ja taannoin ostin elämäni kalleimmat banaanit. Olin painanut epähuomiossa jonkin erikoishedelmän numeronäppäintä ja hintaa lävähti banaaneille monta kymppiä.

Minä taas maksoin markka-aikana Kannelmäen Maxissa litran mehusiideripullosta 1.500 markkaa... sain rahat takaisin 😀.

Vierailija
505/1640 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten etelä-pohjanmaalla isäni tuli kaupasta ulos ja istui autoonsa ja siinä hetken touhusi jotain, niin yhtäkkiä apparin ovi aukeaa ja joku rouva istuu autoon ja samalla pieraisee. Siihen isäni tokaisee että nyt taitaa rouva olla väärässä autossa😆 oli kuulemma pikkasen nolona rouva pyydelly anteeks. Sen oma mies odotti vähän matkan päässä samanlaisessa autossa..😉

Joo ihan varmasti tapahtui juuri sinun isällesi tämä maailman kulunein urbaanilegendatilanne.

No se nyt vaan tapahtui, minkäs minä sille voin. Eikä muuten hirveästi haittaa ainakaan mua jos sinä et sitä usko😄

Vierailija
506/1640 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten etelä-pohjanmaalla isäni tuli kaupasta ulos ja istui autoonsa ja siinä hetken touhusi jotain, niin yhtäkkiä apparin ovi aukeaa ja joku rouva istuu autoon ja samalla pieraisee. Siihen isäni tokaisee että nyt taitaa rouva olla väärässä autossa😆 oli kuulemma pikkasen nolona rouva pyydelly anteeks. Sen oma mies odotti vähän matkan päässä samanlaisessa autossa..😉

Joo ihan varmasti tapahtui juuri sinun isällesi tämä maailman kulunein urbaanilegendatilanne.

No se nyt vaan tapahtui, minkäs minä sille voin. Eikä muuten hirveästi haittaa ainakaan mua jos sinä et sitä usko😄

Pakko kysyä, törmäsikö isäsi samalla reissulla narkkariin joka luuli itseään appelsiiniksi? Katosiko myös tv-laatikko mihin oli tyhjennetty mökin ulkohuussi?

Vierailija
507/1640 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa kassamyyjä tervehti "moi, mitä kuuluu?" 👀

Vierailija
508/1640 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai iltana kävin ostamassa leffan kanssa naposteltavaa ja pari alkoholipitoista juomaa saunaan. Pidän aina henkkareita mukana, koska melkeinpä aika kysytään. Otin kassalla passin laukusta ja huomasin että olin ottanut pöydältä vahingossa poikaystäväni passin. Olimme olleet matkalla ja ne oli pöydällä molemmat. Avasin tosiaan sen jo valmiiksi ennen kuin näytin myyjälle, joten ehdin näkemään että väärät henkkarit. Musta tää oli hauska juttu siinä kassalla kun oikeasti olin yllättynyt että olin ottanut väärät henkkarit. Myyjä totesi vakavana että en kyllä voi nyt myydä noilla henkkareilla. No no sh*t. :D Mä varmaan yritänkin miehen henkkareilla ostaa epätoivoisena olutta.

Vierailija
509/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitus kirjoitti:

Loppuvuodesta citymarketin hedelmäosastolla joku ulkomaalaiselta vaikuttava pari punnitsi varmaan n.6kk ikäistä vauvaa hedelmäpuntarilla. En voinut kuin nauraa ja nauratti itse pariakin heidän touhunsa😂😂 toivottavasti kuuluvat neuvolapalveluiden piiriin ettei tarvitsisi noin epätoivoinen olla🙄

Hyi, kiva jonkun kakkavaipan punnituksen jälkeen käyttää samaa puntaria elintarvikkeiden punnitsemiseen.

Vierailija
510/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuota tapahtuu. Minä palautin aikoinaan leffan Makuuniin, syöksyin ulos ja autoon ähisten että "nyt mennään, v""u kun sattuu mahaan!" ja pieraisin.  Vain tajutakseni, että vieressä istuu vanha pappa joka tujottaa järkyttyneenä autonsa kaasuttanutta goottia.  Miehen auto, myös vihreä oli vähän matkan päässä. Oli hämärä ilta, tihkusade, minulla rillit ja olen muutenkin huono tunnistamaan automerkkejä, se papan auto oli muodoltaan lähellä  miehen autoa ja sopivasti saman  värinenkin.

Vierailija
511/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käydessä ajattelin yhtä tuttavaa, ei ollut oltu yhteyksissä hetkeen. Kuin taikaiskusta hän käveli seuraavan kulman takaa eteen!

Sanoin hänelle jutellessamme, että ajattelin äsken sinua ja siinähän sinä olet :)

Vierailija
512/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran löysin kaverini sammuneena vaippahyllyn edestä.

513/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika vakava. Olin silloin Espoon Sellon Prismassa, kun mustasukkainen mies ampui myyjiä.

Vieläkin outo olo sittä. En pariin vuoteen voinut mennä ollenkaan.

Vierailija
514/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran törmäsin vahingossa kevyesti vanhemman miehen ostoskärryyn. Törmäys oli niin kevyt, että kärry tuskin liikahti. Pyysin kauniisti hymyillen anteeksi. Mies vaan tuijotti ja jatkoin matkaa. Kuulin kun sitten alkoi ärhennellä ja haukkua, että miten törmilen ja kele, kele. Yleensä noissa tilanteissa anteeksipyytäjälle sanotaan vain kevyeti ei se mitään, joten olin järkyttynyt, kun olinkin tavannut kärry raivon. Otti päähän äijä ja käännyin ja sanoin pyytäneen anteeksi ja mitään vahinkoa ei tullut. Äijä vaan raivosi. Alkoi omakin sappi kiehua ja aloin uhitella äijälle, että minulle ei kyllä sitten raivota. Äijä kääntyi lähteäkseen, seurasi jakäytin hänen metodiaan ja jamkutin, että anteeksi on pyydetty. Äijä vaan lykki eteenpäin ja jatkoin jonkin aikaa perässään asiasta puhuen. Huomasin sitten myöhemmin, kun näin samaisen miehen lähistöllä, että vilkuili minua hermostuneena ja lähti vauhdilla muualle. Siitä sai. Ja olen pieni keski-ikäinen kiltin näköinen nainen.

😂😂

Vierailija
515/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten erään maalaiskunnan ruokamarketissa lomamatkalla asioidessani huomasin, kuinka ryhmä samankaltaisiin juhla-asusteisiin pukeutuneita naisia oli muodostanut puolikaaren erään naisista ja lihahyllyn eteen. Tämä keskellä oleva naisihminen tunki makkarapaketteja hameensa alle ja kylmän viileästi tuijotti minua silmiin. Olin todella hämmentynyt heidän röyhkeydestään.

Vierailija
516/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelläni asioinut ikääntynyt nainen alkoi pakata kassiinsa minun ostoksiani, ja kun huomautin asiasta, hän totesi vihaisena, että ei tässä enää ruveta kasseja tonkimaan ja purkamaan. Piti lähes pakkokeinoin ottaa kassi häneltä, jotta saisin takaisin maksamani ostokset. Saattaa olla, että hänellä oli alkava muistisairaus. Tilanne oli varmaan hämmentävä ja ahdistava hänellekin.

Vierailija
517/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
518/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaupassa ja ihmettelin, kun kärryjä hakiessa haisi jokin outo haju. Oli vähänkuin tupakka, mutta ei kuitenkaan, paljon kitkerämpi tai jotenkin outo, vaikea selittää. Luultavasti k a n n a b i s, ainakin luulisin. Huomasin, että siinä kärrykatoksen takana oli kolme teini-ikäistä poikaa, jotka kierrättivät sätkää ringissä ja yskivät kaikki keuhkojaan pihalle. Mietin vain, että jos oikeasti oli kyse siitä, niin eivät enää yhtään näkyvämpää paikkaa keksineet tuota tehdä.

Vierailija
519/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen ja tyylikkäästi puettu rouva kiukkuili myyjälle kun irtokarkkilaarista oli päässeet lakritsit loppumaan. Huusi myyjälle siis todella törkeästi. Myyjän selitykset siitä, että täyttämisestä vastaa karkkitukku eikä hän voi asiaan nyt vaikuttaa, menivät kuin kuuroille korville. Lopulta tämä rouva-asiakas alkoi melkein itkua tuhertaa kun jäi lempilakut saamatta. Oon sanonut läheisilleni että jos mun vaihdevuodet on tuota luokkaa, neuvokaa hakemaan apua.

Vierailija
520/1640 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up