Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
621/724 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makean hino yllätti mökillä, eikä siis ollut MITÄÄN HERKKUA  !

Sit muistin mitä lapsena syötiin ja kinuttiin äidiltä.

No kakkutaikinaa :)

Vatkasin pari kananmunaa ja sokeria, lisäsin lorauksen voisulaa  ja vehnäjauhoja ja söin samantien.

Vierailija
622/724 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoo tarina isästäni, joka on lapsuudesta saakka ollut pullahiiri.  Erään kerran pullanhimon iskiessä, isä nuorena jamppana varasti paikallisesta romuliikkeestä rautaromua, jonka sitten tuli ihan pokkana myymään samaan liikkeeseen. Näin poika sai pullarahat. 

Itse olen myös kovin perso makealle ja raskaana ollessani olin jemmannut kinuskimunkin kaapin perukoille. Kauhukseni munkki oli kaapista hävinnyt ja minä kyselin isännältä, missähän mahtaa mamman munkki olla. Isäntä siihen, että hän vei sen roskikseen, kun luuli sen olevan jo vanha. No eipä siinä muu auttanut, kun mennä piharoskiksesta munkki kaivamaan esiin, ja hyvää oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/724 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihin saadakseni suklaapatukan.

Vierailija
624/724 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin persujen vaalikojulla kun sieltä jaettiin karkkilahjuksia. Häpeän vieläkin. Olenkin suunnitellut repäistä vaatteeni ja pukeutua säkkiin sekä meneväni erämaahan, vaikkapa Seitsemiseen, takomaan rintaani.

Vierailija
625/724 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi oli loppu mutta vaniliakastiketta oli jäänyt yli ja söin sitten sen. Tai siiis join. Örp.

Vierailija
626/724 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelin pikkuveljeni ja söin hänen karkkinsa.

Vierailija
627/724 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin persujen vaalikojulla kun sieltä jaettiin karkkilahjuksia. Häpeän vieläkin. Olenkin suunnitellut repäistä vaatteeni ja pukeutua säkkiin sekä meneväni erämaahan, vaikkapa Seitsemiseen, takomaan rintaani.

Me käytiin lasten kanssa kaikki vaalikojut Kampintorilla ja Tampereen keskustorilla läpi. Saatiin kaikilta kaikkea ja puhuttiin paljon politiikkaa. Vain RKP Kampintorilla ei jutellut meille, eikä tarjonnut mitään, vaikka olimme ainoat asiakkaat. Kaksi rouvaa siinä katseli kuin halpaa makkaraa meitä.

Asia huvitti meitä, koska olemme suomenruotsalaisia. Mutta pitäköön ihmeessä vaaliroinansa itse.

Parhaan tarjoilun (ylellisiä proteiinipatukoita jne.) oli järjestänyt Kokoomuksen Seida Sohrabi.

Olemme kiitollisia kaikille kaikista tarjoiluista. Oli hyvää.

Vierailija
628/724 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri lienee haitallisin ihmisen milloinkaan kehittelemä huume; varsinkin lukemattomissa nykymuodoissaan, joilla ihmiset orjuutetaan sokeririippuvaisiksi. Sitä tulisi pisteverottaa säälittä ja harkita jopa kriminalisointia. Kansanterveydelliset haitat ovat tolkuttoman suuret.

Ei tuollaista sokeririippuvuutta ole olemassakaan. Ihmiset eivät vaan syö ensin kunnon ruokaa, vaan paastoavat ja laihduttavat, ja sitten syövät sen aiheuttamaan nälkään vaikka pelkkää sokeria pussista.

Vierailija
629/724 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makean hino yllätti mökillä, eikä siis ollut MITÄÄN HERKKUA  !

Sit muistin mitä lapsena syötiin ja kinuttiin äidiltä.

No kakkutaikinaa :)

Vatkasin pari kananmunaa ja sokeria, lisäsin lorauksen voisulaa  ja vehnäjauhoja ja söin samantien.

Sulla onkin kunnon repertoaari valmistusaineita mökin kaapissa :) mulla juuri koskaan ei yleensä ole karkkia tms siellä tarkoituksella. On vain ne ruokatarpeet mistä teen ruuat plus säilykkeitä. Jos namipaniikki iskee, vaihtoehtoja on 2:

1. Syödä sokeria

2. Lähteä kauppaan. Matka 17 km per suunta.

Eli sovelletaan kohtaa 1: keitän teetä ja lisään siihen sokeria. Kotona menee karkkia ym ihan tarpeeksi joten mökillä pidän paussia :)

Vierailija
630/724 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatan voita, sekoitan siihen kaurahiutaleita, sokeria ja kaakaojauhetta. Paljon ei tarvitse, kun makeanhimo jo helpottaa.

Vierailija
631/724 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä hävetä?

Vierailija
632/724 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Könkkäsin  kyynersauvojen kanssa,räntäsateessa R-kioskille 10 min ennenkuin sulkeutui. Ärrä  näkyy ikkunasta ja normaalisti matka olisi helppo nakki,mutta niissä olosuhteissa..

Ostin 2 pussia sipsejä,2 suklaalevyä,röökiaskin ja limsapullon. Enkä ollut tajunnut ottaa reppua vaan muovipussin kanssa keplottelin.

Vierailija
633/724 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvä suoli ja ylipainoa joten pitäisi hillitä itsensä,mutta..

- Söin lapsen joulukalenterin tyhjäksi, lapsi ei tiennyt kalenterista ja toki ostin uuden

- Tein fariinisokerista,kaurahiutaleista ja voista mössön jota mikrotin

- Join puoli pulloa tuliaisena saatua kermalikööri ilman motiivia ollut tulla känniin

- Ostin jättipussin sipsejä,puolet syötyäni heitin loput  roskiin ja parin tunnin päästä kaivelin sipsipussia roskapussin pohjalta

- Söin miehen joulualahjaksi saamat pahat liköörikonvehdit niin että valutin sisuksen pois ja huuhdoin veden alla

Vierailija
634/724 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä?

Toiset panee kavereiden miehiä, eikä osaa hävetä, toiset syö piilossa lasten suklaat, ja häpeää. Sum summarum, shut the f up.

Vierailija
635/724 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pakastanut tumman suklaalevyn....makeanälkä yllätti ja sen sieltä kaivoin.....tuli sitten hammaslääkärikeikka, hammas ei kestänyt jäistä suklaata vaan lohkesi.

Vierailija
636/724 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kotona muuta makeaa kuin mansikkahillo eli sitä suoraan purkista. Mies taas joi siirappia.

Vierailija
637/724 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenvaihteen ja joulun herkuista ei ole jäljellä muuta kuin valmista, pursotettavaa kermavaahtoa jääkaapissa. Makeanhimo iski, ja pursotin kermavaahtoa mandariinilohkojen päälle. Yllättävän hyvää.

Vierailija
638/724 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olin tilannut jostain nettikaupasta jotain karkkeja, jossa oli montaa eri väriä karkkeja, joissa oli kuitenkin sellainen juju, että se karkki saattoi olla joko hyvän makuinen tai pahan makuinen etkä voinut tietää, miltä se maistuu ennen kuin söit sen. Oliko siinä ainakin, että ruskea karkki oli joko suklaavanukas tai koirankarkki ja valkoinen oli muistaakseni joko kookos tai pilaantunut maito. Joitain pahoja makuja oli ainakin ruoho ja oksennus. Minun teki sitten kovasti mieli makeaa ja kaapista löytyi tuollainen pussi. Minä sitten ahmin niitä ahneesti tietäen, että osa niistä on pahoja. Yllättäen ainakaan se, mikä minusta oli ruohon makuinen ei ollenkaan ollut pahaa ja sitten se pilaantuneen maidon makuinenkaan ollut hirveän paha. Vähän kuin joku erikoinen ja makeahko juusto. Mutta koiranruoan makuiset oli hirveitä, mutta nekin söin. Ei todellakaan käy kateeksi koirat, jos niiden ruoka on oikeasti niin pahaa. Vaikka makuasioistahan ei voi kiistellä ja koirilla on taatusti ihan eri makuaisti kuin ihmisillä. Tietääkseni osa koirista syö jopa kakkaa.

Vierailija
639/724 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten olin tilannut jostain nettikaupasta jotain karkkeja, jossa oli montaa eri väriä karkkeja, joissa oli kuitenkin sellainen juju, että se karkki saattoi olla joko hyvän makuinen tai pahan makuinen etkä voinut tietää, miltä se maistuu ennen kuin söit sen. Oliko siinä ainakin, että ruskea karkki oli joko suklaavanukas tai koirankarkki ja valkoinen oli muistaakseni joko kookos tai pilaantunut maito. Joitain pahoja makuja oli ainakin ruoho ja oksennus. Minun teki sitten kovasti mieli makeaa ja kaapista löytyi tuollainen pussi. Minä sitten ahmin niitä ahneesti tietäen, että osa niistä on pahoja. Yllättäen ainakaan se, mikä minusta oli ruohon makuinen ei ollenkaan ollut pahaa ja sitten se pilaantuneen maidon makuinenkaan ollut hirveän paha. Vähän kuin joku erikoinen ja makeahko juusto. Mutta koiranruoan makuiset oli hirveitä, mutta nekin söin. Ei todellakaan käy kateeksi koirat, jos niiden ruoka on oikeasti niin pahaa. Vaikka makuasioistahan ei

Tuo koirankarkki oli väärin. Siinä piti lukea koiranruoka, ei koirankarkki.

Vierailija
640/724 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin itse suklaakonvehdit, jotka olin hankkinut ystävänpäivälahjaksi Wanhojen tanssien parilleni.

Lapsena juoksin (fillari oli rikki tms) kerran niin kovaa kuin jaksoin vajaan kilometrin kioskille, jotta ehdin ostamaan hanakoneesta limsan ennen kuin kioski menee kiinni.