Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?
Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?
Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!
Kommentit (724)
Vierailija kirjoitti:
Ajoin teininä 9km mopolla474 lähimmälle kioskille karkkipussin takia
mikä on mopo 474?
syönyt kokonaisen kanan, siis grillibroilerin
Sekoitin rasvattomaan maitoon nestemäistä makeutusainetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on takuulla tämän ketjun voittaja!
Kolaroinut 2 kertaa parkkipaikalla suu täynnä irtiksiä :(
Tuorein juttu: lopetin paaston.
Vierailija kirjoitti:
Vetänyt kinuskikastikkeen kurkusta alas suoraan purkista.
Melkein sama, eli lakritsikastiketta suoraan purkista 😁
Herkunhimossa söin kakunkoristeeksi laitettavia suklaisia kirjaimia ja numeroita .
Sokeri lienee haitallisin ihmisen milloinkaan kehittelemä huume; varsinkin lukemattomissa nykymuodoissaan, joilla ihmiset orjuutetaan sokeririippuvaisiksi. Sitä tulisi pisteverottaa säälittä ja harkita jopa kriminalisointia. Kansanterveydelliset haitat ovat tolkuttoman suuret.
Onko tämä nyt niin nolo, mutta tein tässä viime yönä "joulutorttuja!". Herkkuja teki koko illan mieli, enkä jaksanut lähteä kauppaan. Sitten yöllä yhden aikaan kolusin kuiva-ainekaappia sadannen kerran ja hoksasin luumuhilloja. Olishan ne kelvannut sellaisenaankin, mutta löysin muutaman taikinalevyn pakkasesta.
Eikun sulamaan ja lätkäsin hilloa keskelle. En siis leikellyt tai taitellut mitenkään, sellaisia kahden tortun kokoisina levyinä söinkin.
Ostin Fazerin suklaatortun ja piilotin sen kaappiin ja söin sitä ,kun muut eivät olleet kotona.
Vierailija kirjoitti:
Menikö maha sekaisin? Minua vääntää jo ajatuskin, kurrin aiheuttamat nipistelyt ylämahassa ja makeutuslitkun aiheuttamat kipeät ilmavaivat jne, yöh sentään.
Startannut auton lämmittämättä -17 asteessa että pääsen lähikauppaan hakemaan suklaata.
Tää varmaan voittaa myös jonkun laiskuuskisan, koska kauppaan on matkaan 1 km.
Vierailija kirjoitti:
varastanut niin sisarusten karkit kuin kaupastakin(aikuisenakin)
Hyi helkkari, että olet viitsinyt mennä kauppaan asti ja sieltä varastanut.
Apua, näitä lukiessa tajusi olevansa oikeasti kunnon sokerihiiri! 😂 Varsinkin pienenä mukulana noiden leivontajuttujen syöminen sellaisenaan, taikina raakana ja kaakaojauhe lusikalla.
Vierailija kirjoitti:
Söin aikanaan hamsterilleni tarkoitettuja jugurttinappeja. Oli ihan hyviä. Mutta ymmärsin hävetä.
Minä söin lapsena meidän koiralle tarkoitetut suklaat. Nämä olivat jotain "suklaa" nappeja nimenomaan koirille, mitkä näyttivät suklaalta, mutta maistuivat lähinnä pelkältä kasvirasvalta. Ruskeita olivat, tosi jännän makuisia. Nekin oli ihan hyviä. Hävettää vieläkin.
Ostin viimeisillä rahoillani kissalle pari ruokapurkkia ja itselleni suklaalevyn sekä litran limsaa. Ja aamulla sitten ihmettelin, kun ei ollut kahvia eikä leipää ja menin vanhempien luo aamukahville(asuivat 7km päässä,satoi eikä minulla sillä hetkellä ollut autoa,äiti vähän ihnetteli kun olin ovella läpimärkänä ja suolet kuristen kymmeneltä aamulla)
Mies voi kytätä perseen sijasta omaa hiustenlähtöään, vatsakumpunsa kohoamista tai auton peltien ruostumista.
Mä olen tehnyt lujan päätöksen ja kipannut loput joulukonvehdit roskikseen. Ja kohta kaivellut niitä sieltä. Siinä tulee hetkeksi ihanan apea olo että on pohjalla!
Kohtahan se joulukin on taas lähellä, terve teille Juhlapöydän konvehdit..