Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
581/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan sitten kun olin lapseton sinkku naapurissani asui puolituttu hyypiö joka oli minuun ihastunut, lupasin hyypiölle käsihoidon (enkä nyt tarkoita mitään manikyyria) jos hakee minulle Geisha-levyn ja pussin juustonaksuja. No tyyppi toi herkut ja riisui alasti, koetti käydä päälle mutta kylään tullut kaveri pelasti.

Olisitko antanut käsihoidon jos olisi käyttäytynyt asiallisesti? Se oli kuitenkin sovittu.

Vierailija
582/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luulee, että minulla on karkkipäivä kerran viikossa. Odotin, kunnes hän menee vessaan, jolloin nappasin kaapista Nutella-purkin ja lusikan, jotka piilotin aamutakin alle. Kun hän tuli vessasta, menin itse vessaan ja kaivoin herkkukätköni hihasta.

Siellä sitten istuin pöntöllä ja vetelin Nutellaa suoraan purkista.

Näin meillä.

Mies ihmettelee kun sulla perse leviää säännöistä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viokramökkiä ja siivotessa löytyi lattialta karkki ja suuhun meni.

Vierailija
584/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jotenkin tosi lohdullinen ketju.

Oon itse tehnyt myös ihan hirveitä asioita herkkujen takia varsinkin lapsena, syönyt sosiaali-ja, kaakaojauhetta, hunajaa ja vitamiinitabletteja, varastanut niin sisarusten karkit kuin kaupastakin(aikuisenakin), pöllinyt kaapista jollekin lahjaksi menevät karkit jne. Hävettää monet asiat vieläkin.

Nuorena aikuisena sairastuin monen vuoden ajaksi bulimiaan. Nykyään syön edelleen salaa mieheltä ja lapsilta, varsinkin karkkia mutta myös ihan tavallista ruokaa.

Näin jälkeenpäin ajateltuna minulla oli jo lapsena tosi köyhä ruokavalio, olin nirso lapsi, meillä kotona syötiin tosi yksipuolisesti ja olin varmasti aliravittu ja kärsin raudan ja monen vitamiinin puutteesta.

Vierailija
585/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalijauhetta🤣 puhelin korjailee omiaan, tomusokeria luulin kirjoittaneeni

Vierailija
586/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit kuullostavat hyvin häiriintyneiltä. Että itse ostetut karkit pistetään roskikseen ja sitten ne tongitaan sieltä myöhemmin🤢 syömishäiriöisten kokoontumisketju.

Tästä huomaa miten paljon oikeasti syömishäiriöisiä on.  Ihan lohduttavaa ettei ole ainut.

Vierailija
587/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää muista olenko tämän käynyt kertomassa.

Kun olin lapsi, ei meillä karkkeja juuri harrastettu. Olin nähnyt jonkun sylkäisevän purkan pois suusta ja olin utelias, mitä se on. Siinähän oli vielä makua, joten minusta tuli purkan etsijä. Välillä otin pikkusiskonikin mukaan ja siinä sitten kyykimme harva se päivä hiekkatietä päästä päähän purkkaa etsimässä. Muistan kun sain selkäsaunankin siitä kun " opetat itteäs pienemmätkin moisille tavoille"!

Vierailija
588/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri söin lapsenlapselle varatun salmiakkisuklaa- Tuplan. Ostan niitä aina häntä varten kun ne on tarjouksessa. Niitä oli nytkin viisi, joista siis yksi ehti hänelle. En pystyisi niitä oikein itse edes syömään, kun niissä on laktoosia ja salmiakki on kielletty korkean verenpaineen takia.

Vierailija
589/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena en heittänyt pois pienen lakritsipatukan käärettä lakritsin syötyäni, vaan säilytin sitä ainakin päivän tai pari, jotta voisin nuuhkia siihen jäänyttä lakritsin tuoksua.

60-luvulla lakupötky maksoi 5 penniä, mikä oli sillon iso investointi, niimpä keksin tavan miten syödä lakritsi kahteen kertaan. Siispä ensin purraan suussa muttei nielaista kuin mehut ja töpästään palaset käärepaperiin ja siitä nautiskellaan laku toiseen kertaan.

Lainasit kommenttiani... Meillä 60-luvun lapsilla ei tainnut olla varaa lakritsiin!

Myös jo kerran pureskellut purkat säästettiin kaapissa hyllyn reunalla.

Niin myös ja käärinyt sokeripalan mauttoman purkan sisälle

Hah, sokeripiilo on tuttu! Meillä myös purkat säilöttiin yön yli. Ei kaapissa, vaan sängyn päädyssä kiinni. Siihen yöksi ja aamulla siitä suuhun!

Vierailija
590/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mokkapalakuorrutetta

Vierailija
591/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi, ei meillä karkkeja juuri harrastettu. Olin nähnyt jonkun sylkäisevän purkan pois suusta ja olin utelias, mitä se on. Siinähän oli vielä makua, joten minusta tuli purkan etsijä. Välillä otin pikkusiskonikin mukaan ja siinä sitten kyykimme harva se päivä hiekkatietä päästä päähän purkkaa etsimässä. Muistan kun sain selkäsaunankin siitä kun " opetat itteäs pienemmätkin moisille tavoille"!

Mulla oli ala-asteella kaveri joka teki tätä, se söi myös pudonneet/sylkäistyt irtokarkit maasta ja vei koulun ruokalasta näkkäriä kotiin. :/

Vierailija
592/724 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ala-asteella kaveri joka teki tätä, se söi myös pudonneet/sylkäistyt irtokarkit maasta ja vei koulun ruokalasta näkkäriä kotiin. :/

No, se en ollut minä 😄

Vierailija
593/724 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hetki sitten tarvoin tuolla räntäsateessa, kengät märkinä, valmiiksi jo  karmean nuhaisena hakemaan irtispussin. En uskalla edes ajatella miten kipeä huomenna olen .(

Vierailija
594/724 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muistelen 60 lukua, sillon sai 2 toffeeta, kieku ja kaiku 5 pennillä, piti jotenkin narrata ihteesä ja litistellä kuumaa patteria vasten mahollisemman isoiksi levyiksi...

Vierailija
595/724 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetänyt kinuskikastikkeen kurkusta alas suoraan purkista.

Vierailija
596/724 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin teininä 9km mopolla474 lähimmälle kioskille karkkipussin takia

Vierailija
597/724 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaapista avaamattoman paketin valmiita kakkupohjia joista oli päiväys mennyt. Laitoin väliin vadelmahilloa ja maitorahkaa jota terästin vaniljasokerilla,sitten ahmin "täytekakkuni" tv:n edessä.

Vierailija
598/724 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapsille jotain Xtra tms merkkisiä halpissuklaajäätelöitä,euron laatikko. Otin yhden ja oli karmean makuinen mutta hei,siinä oli sentään suklaata! ja kohta olin  syönyt kolme. Eikun ostamaan lapsille uusi laatikko (olivat exällä).

Vierailija
599/724 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli karkinhimo. Mulla oli 25 penniä rahaa. Pyöräilin 5 km kioskille ja ostin 5 salmiakkikarkkia. Nam!

Vierailija
600/724 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena laitoin ruisleivän päälle voita ja sokeria. Tein niin usein vaikka se maistui vähän omituiselta.