Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen naisystäväni sanoi, että olen ensimmäinen koskaan joka on sanonut häntä kauniiksi

Vierailija
21.01.2020 |

Tuntuu oudolta, kun itse olen saanut kuulla olevani komea lähes viikottain koko aikuisikäni joko suoraan jonkun naisen sanomana tai sitten välikäsien kautta. Itse en pidä itseäni erityisen komeana.
Ja tuntuu nimenomaan siksi oudolta, kun miehethän jakelevat kohteliaisuuksia lähes kelle tahansa saadakseen edes joskus. Naiset taas varovat kehumisiaan viimeiseen asti.
Ymmärrän kyllä ettei naiseni vastaa yleisiä kauneuskäsityksiä, mutta minun silmääni hän on kaunis.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kyllä kehuu kauniiksi. On suomalainen keski-ikäinen mies.

Vierailija
22/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sanottu ainoastaan kuumaksi.

Ei kauniiksi. Mitä siitä pitäisi ajatella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vasta 25-vuotiaana kuulla vastakkaiselta sukupuolelta (omalta poikaystävältäni) olevani kaunis. Yleensä mua vain sanotaan söpöksi. Kaverit tottakai kehuu, mutta naiset harrastaa sitä keskenään, näytti miltä tahansa. Olen ajatellut, että joko en ole kovin kaunis tai sitten olen niin söpö, ettei kaunis ole ensimmäinen mieleen tuleva sana. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, pienikokoinen, hiljainen ja pukeudun sievästi. Siitä se kai tulee.

Ei mua haittaa, ettei kehuta kauniiksi. En halua kehuja, jotka ei tarkoita mitään. Kunhan oma rakas tykkää musta, niin se riittää.

Vierailija
24/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vain naiset kehuvat muita – naisia, miehiä, lapsia, vanhempia, työkavereita. Mies kehuu korkeintaan kun yrittää vongata baarissa.

Vierailija
25/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä ei ole tunneälyä ja siksi he eivät osaa kehua muita., ei oikein missään asiassa. Jos joku sanoisi kauniiksi niin silloin nainen on luokkaa maailmanluokan kaunotar. Suomalaisten autistisuutta.

Vierailija
26/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli taas miestenhakkkumisketju.

Vierailija
27/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kuullut ulkonäöstäni mitään luonnehdintoja sitten vuoden 2003 kun kuulin ohimennen kahden naisen puhuvan: "Kyllä tuo Arska on sitten itsensä kamalan näköiseksi ryypännyt ja se kun oli nuorena niin komea".

-Arska

Vierailija
28/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja hän ei ole kertaakaan minua kauniiksi sanonut. Ei edes nätiksi tai mitään muuta. Mutta näen sen hänen silmistään, kun on hyvä hetki.

Mieheni katsoo minua paljon ja muistan silloin alkuaikoina arastelleeni tuota kiinteää katsetta. Arastelin sitä myös synnytysten jälkeen, kunnes huomasin sen katseen olevan hellä, hyväksyvä ja kaunis. Hän kulkee myös selvästi tyytyväisenä vierelläni, kun yhdessä olemme vaikka kaupassa.

Olen mieheni tavoin ihan tavallisen näköinen, vähän sellainen harmaavarpunen, joka ei pidä itsestään meteliä. Parikymppisenä muistan kuinka joku poikaystäväni sanoi, että kroppani on kaunis ja nyt nelikymppisenä muutamat ystävänaiset ovat sanoneet minua nätiksi, mutta siinä kaikki ja enempää en kaipaa.

Vierailija
29/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon tätä joskus miettinyt, että mua ei ole aviomies tai kukaan seurustelukumppaneista (3 kpl) ikinä sanonut kauniiksi. Baarivonkaajat ja joskus joku muukin on sanonut, mutta ei koskaan kukaan sellainen, jolla olisi jotain merkitystä.

Vierailija
30/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö tuo asia siksi että nyt tuntuu, että olet saanut jonkun erityisen ruman naisen kun kukaan muukaan ei ole kehunut? Sillä tavalla tulkitsen tuosta ”tuntuu oudolta”.

Vierailija
31/34 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kyllä sanottu, mutta sellaisella tavalla, että on tullut varsin selväksi kauniimpiakin olevan. Tuo ”selväksi teko” osoitettiin sanomalla esimerkiksi, että olet ”tavallisella tavalla kaunis”. Seuraavassa lauseessa kerrottiin, millainen ”kauneus” silmää _oikeasti_ miellyttää. Myös somessa fanitettiin täysin erityyppistä - jopa päinvastaista naistyyppiä kuin minä. Kyllä, henkistä väkivaltaa (tämä pienin osa-alue) vuosia.

Olisin ollut mieluummin ilman kehuja kokonaan. Tuollainen kierteellä kiusaaminen söi tosi pahasti itsetunnon - etenkin kun sen teki ihminen jota rakastin syvästi. Se(kin) oli merkityksetöntä.

Hyi hitto mikä ihminen.

Vierailija
32/34 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/34 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viiskymmpinen mummo ja minua on miehet sanoneet usein kauniiksi ja joskus ovat vielä tarkentaneet kohtia, jotka ovat erityisen kauniita. Tosiasia kuitenkin on, että olen hyvin tavallisen näköinen ja tansseissa olen yleensä se seinästä erottumaton ruusu. Vaikuttaa siltä, että olen tavannut hienoja miehiä 😊

Vierailija
34/34 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minuakin kaverit, sukulaiset, työpaikan jonnet ja vanhat ukot kehuneet moneen kertaan nätiksi/kauniiksi. Mutta seurustelukumppaneista tai deiteistä nykyinen mies on ainoa, joka jaksaa kehua edelleen kauniiksi. Ja myös tarkoittaa sitä.

On ihan eri asia tulla kehutuksi kun sen tekee romanttisen suhteen toinen osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi