Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kysymys sinulle. Tule tänne heti...

Vierailija
21.01.2020 |

Alkuun: olen opiskelija, työkkäri ei liity asiaan mitenkään.

Hain työpaikkaa x. Olin oikeastaan unohtanut jo koko homman, kun sain sähköpostin. Minulle tarjottiin toista työtä. Kiinnostuin siitä todella ja lupasin soittaa seuraavana päivänä. Noh, migreeni iski ja koko päivä hurahti nukkuessa. Vaikka ja mitä muutakin olisi pitänyt tehdä, mutta jäi tekemättä.

Onko mahdollisuus nyt automaattisesti menetetty, vai voinko soittaa huomenna ja kertoa että oli migreeni?

Ajattelevatko sitten, että en töihinkään kykene?

Oikeasti kiinnostuin työstä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no eivät he tietenkään voi luvata työpaikkaa ilman haastattelua, mutta minulle annettiin tiedoksi asia XD. Henkilö sai tietoni siitä työhakemuksestani.

Vierailija
2/5 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että migreeni ainakaan parantaisi työnsaantia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ole valinnut sitä itselleni. Estolääkitys olisi tarkoitus aloittaa, mutta tuleeko siitä sivuvaikutuksia? Kertokaa joku joka on syönyt/syö estolääkitystä. Resepti olisi jo valmiina.

Vierailija
4/5 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ole valinnut sitä itselleni. Estolääkitys olisi tarkoitus aloittaa, mutta tuleeko siitä sivuvaikutuksia? Kertokaa joku joka on syönyt/syö estolääkitystä. Resepti olisi jo valmiina.

Et ole valinnut migreeniä, mutta työnantajakaan ei valinnut sinua. Miks et ole jo kokeillut lääkitystä? Jätit viime tippaan tuonkin asian.

Vierailija
5/5 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi hävitä mitään, joten soitat sinne. Ainakaan itselleni ei estolääkityksestä ole tullut sivuvaikutuksia.