Miksi olen kaikille miehille vain kiva kaveri? Kukaan ei ihastu kunnolla ja halua suhteeseen
Ulkonäkö on ihan ok vaikka kaikki eivät siitä tykkää. Jossain muussa siis vika.
En osaa flirttailla. Sen tiedän. Lisäksi olen aika kaverillinen ensialkuun ja vitsailen paljon. En oikein osaa kehua toista. Onko nämä tekijät turn-off?
Kommentit (59)
Et herätä miehissä heidän sisäistä miestä, vaan olet liian äijämäinen tai muuten vain kaveriksi ok, mutta siinä kaikki. Sinun pitää jotenkin osata olla naisellisempi myös sisäisesti, kuunnella miestä, jutella muutakin kuin jotain poikien juttuja ja olla pehmeämpi. Älä pelleile, vaan vakavoidu.
Kyllä se ihan oikeasti se ulkonäkö on. Jos olet hoikka ja nuori, sinusta on jo lähtökohtaisesti kiinnostuneita lähes kaikki miehet, ihan parisuhteeseenkin.
Tosin "kaikille miehille" on aika epämääräinen ilmaisu. Tapaatko oikeasti kovin montaa miestä arkiympyröissäsi? Onhan sinulle vain voinut käydä huono tuuri.
Itsetunto yms. voi joskus vaikuttaa niin että ns. sulkee silmänsä selkeältäkin flirttailulta kun "eihän minusta voi kukaan olla kiinnostunut".
Kakkoselle: Just ylipainon takia miehet haluavat suhteeseen sinun kanssasi.
Useat miehet pitävät siitä, että naisessa on jotain, josta ottaa kiinni, he ovat herkullisia siinä mielessä.
Luuviuluissa ei ole mitään muuta, kuin luuta ja litteyttä, joka ei sytytä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miks mun kanssa halutaan aina suhteeseen, vaikka olisin ärsyttävä eikä olis tyylii ees kemiaa miehen kaa, silti kaikki kiinnostuu?? Ylipainonenki oon.
Sama juttu. Vaikka olen varattu, ylipainoinen ja parin teinin äiti, niin eteen tupsahtelee miehiä, jotka haluaisivat arkeeni. Miehet ovat oikeasti mukavia ja hyvin asiallisia ikäisiäni miehiä. N40
Pelkkä ulkonäkö ei riitä. Täytyy aina olla sitä "jotain", jolla kiinnostus saadaan syttymään.
Onko sinulla liikaa miespuolisia kavereita? Ei kukaan halua olla se aloitteen tekijä ja jos ei edes tiedä kuinka mo en kanssa olet punkassa ollut, niin se karkoittaa kunnon miehet.
Minäkin olen aina ollut ylipainoinen, ihan kivat kasvot, osaan flirttailla ja leikkisä mutten ole kevytkenkäinen. Odotan aina luottamusta ja älykkyyttä mieheltä. Minusta on aina miehet kiinnostuneet kun vissiin olen jonkin sortin vaimomatskua. Tasan kerran ensimmäinen poikakaveri sanoi minulle että olisin kuumempi jos olisin laihempi. Lapsellinen tuo mies oli muutenkin kun valehteli että oli eronnut eksästään ja halusi vain panna minua mistä kertoi minulle vasta sitten kun jätti minut. Sen jälkeen olen ollut todella tiukkana minkälaisten miesten annan elämääni tulla. Edes ylipainoisena tiukkiksena ei ole ongelmia saada kiinnostuneita miehiä liehittelemään ympärille. Ehkä itsevarmuuteni auttaa.
27 nainen
Vierailija kirjoitti:
Kakkoselle: Just ylipainon takia miehet haluavat suhteeseen sinun kanssasi.
Useat miehet pitävät siitä, että naisessa on jotain, josta ottaa kiinni, he ovat herkullisia siinä mielessä.
Luuviuluissa ei ole mitään muuta, kuin luuta ja litteyttä, joka ei sytytä miehiä.
Olen minäkin hieman ylipainoinen, eipä silti miehiä ole jonossa. Eli jostain muusta johtuu.
Jos kaikki eivät tykkää ulkonäöstäsi, se ei ole hyvä. Olet tod näk rumahko. MIehiä kiinnostavat vain sellaiset naiset, jotka ovat vähintään perusnättejä.
Miksi et yritä kehittää flirttailutaitojasi? Toteat vaan että et osaa.
Minulla päinvastoin. Miehet ihastuvat ja haluaisivat suhteeseen, mutta eivät ole kiinnostuneita kaveruudesta. Naispuolisten kavereiden mielestäni olen kaikkien miesten kanssa törkeän flirtti, joskaan itse en sitä huomaa enkä koe olevani sellainen. Ehkä tällä käytöksellä sitten karkotan kaikki, jotka tykkäisivät tutustua minuun ihmisenä eikä naisena.
Aloitusviestin perusteella sanoisin että friendzonaat itse itsesi. Tuttavallinen ja rento läpändeeri on hauska ominaisuus kaverissa, mutta ”kaverin” suuteleminen tuntuu kiusalliselta. Näin esimerkiksi.
Kaikkihan sen tietää, että flirttailevat naiset haluvat vain sitä yhtä.
Yksikään mies ei luota naiseen flirttiin naiseen, eikä halua sellaista vakituiseksi kumppanikseen, mutta tokihan tuollaiset naiset aina sänkyyn kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestin perusteella sanoisin että friendzonaat itse itsesi. Tuttavallinen ja rento läpändeeri on hauska ominaisuus kaverissa, mutta ”kaverin” suuteleminen tuntuu kiusalliselta. Näin esimerkiksi.
No millainen sitten pitäisi tutustuessa olla?
Ei muuta kun tissit esiin ja av-mammojen kammoksumat juoksuhousut jalkaan.
Kyllä se siitä.
oot todennäköisesti ei ole ok ulkonäöltäsi koska tiedän miehenä, että miehet aina rakastuu jos nainen on tarpeeksi kaunis!
tää on biologinen asia, että turha haukkua miehiä. Jos nainen ei ole tarpeeksi kaunis niin miehet eivät vaan innostu eivätkä pysty rakastumaan sellaisiin naisiin.
Toki riippuu miehistä myös. Jos hengailet vain komeiden miehien kanssa niin tulos on ihan ymmärrettävä.
Miten olisi hengailla välillä ei-niin-hyvännäköisten kanssa? Josko he innostuivat näkemään sinussa jotain
What's in it for me!
Mä olen ainakin liian arvaamaton ja epävakaa. Siksi en koskaan saa niitä, joista tykkään. Hulluja kyllä piisaisi jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millainen sitten pitäisi tutustuessa olla?
Ei sun pidä olla mitään muuta kuin oma itsesi ja sitäkin vain jos itse tahdot.
Mutta jos haluat luoda atmosfääriä, mistä on helpompi siirtyä eroottissävytteisempään tuttavuuteen, niin kannattaa säästää kainalopierut ja ylävitoset myöhemmäksi.
Jotenkin miesten täytyy nähdä sinut naisena eikä vain kaverina. Itse olen opiskellut perinteiselle miesten alalle, käyttäytynyt aina kaverillisen vmäisesti ja pukeutunut käytännöllisen poikamaisesti. Aina olen myös ollut täydellinen besserwisseri. Aina on löytynyt aloitteentekijöitä intiimimpään seurusteluun siitä huolimatta. Naiselliset muodot ja pitkät hiukset löytyy kylläkin.
Miks mun kanssa halutaan aina suhteeseen, vaikka olisin ärsyttävä eikä olis tyylii ees kemiaa miehen kaa, silti kaikki kiinnostuu?? Ylipainonenki oon.