Miksi olen kaikille miehille vain kiva kaveri? Kukaan ei ihastu kunnolla ja halua suhteeseen
Ulkonäkö on ihan ok vaikka kaikki eivät siitä tykkää. Jossain muussa siis vika.
En osaa flirttailla. Sen tiedän. Lisäksi olen aika kaverillinen ensialkuun ja vitsailen paljon. En oikein osaa kehua toista. Onko nämä tekijät turn-off?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täysin sama ongelma miehenä.
Pidän hyvää huolta itsestäni. Urheilen, olen timmi ja atleettinen. Panostan pukeutumiseen ja hygeniaan jne.
Silti olen vain "kiva kaveri". Edes seksiin en kelpaa vaikka kroppa on enemmän kuin kunnossa ja ihan hyvin varustettu myös.
Naama ei riitä tai sitten et osaa kehittää sitä "kemiaa" luontevasti.
Naiset nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hyvää huolta itsestäni. Urheilen, olen timmi ja atleettinen. Panostan pukeutumiseen ja hygeniaan jne.
Silti olen vain "kiva kaveri". Edes seksiin en kelpaa vaikka kroppa on enemmän kuin kunnossa ja ihan hyvin varustettu myös.
Minä uskoisin molemmin puolin ongelman olevan siinä, että henkilöstä ei vain tule viboja miehenä/naisena. Jos miehen kanssa on samanlaista jutella ja oleskella kuin naiskavereiden kanssa, niin onhan se hauskaa, mutta en etsi tyttöystävää. Jokin aiheuttaa sen sukupuolisen jännitteen puuttumisen.
MInustakaan ei useimmat pidä koska en ole luonteeltani kovin naisellinen, vaikka ulkonäöltä kyllä. Mutta siis olen tietokonenörtti, ja sellainen rennon kaverillinen, en osaa enkä haluakaan osata mitään flirttiä tai muita soidinpelleilyjä. Silti se samanhenkinen mies lopulta 36-vuotiaana itselle löytyi, ja tajusin että ei minulle olisi sopinutkaan kukaan sellainen joka odottaa jotain "miehet on Marsista ja naiset Venuksesta" touhua, vaan juurikin kaverihenkinen puoliso. Ollaan parhaita kavereita + seksi päälle, mutta ei me muuten arjessa varmaan edes muisteta aina että ollaan eri sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on ihan ok vaikka kaikki eivät siitä tykkää. Jossain muussa siis vika.
En osaa flirttailla. Sen tiedän. Lisäksi olen aika kaverillinen ensialkuun ja vitsailen paljon. En oikein osaa kehua toista. Onko nämä tekijät turn-off?
Et harrasta koko kroppaa kehittävää liikuntaa. Jotta ihmisestä voi sanoa, että oikeasti huolehtii itsestään, on treenaaminen välttämätöntä. Jotain koitran ulkoilutusta ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun tissit esiin ja av-mammojen kammoksumat juoksuhousut jalkaan.
Kyllä se siitä.
Kävellessä lantio heilumaan olipa asu mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun tissit esiin ja av-mammojen kammoksumat juoksuhousut jalkaan.
Kyllä se siitä.
Kävellessä lantio heilumaan olipa asu mikä tahansa.
Miehillä taas hRtiat. Tyyliin Onnen päivien Fonzie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestin perusteella sanoisin että friendzonaat itse itsesi. Tuttavallinen ja rento läpändeeri on hauska ominaisuus kaverissa, mutta ”kaverin” suuteleminen tuntuu kiusalliselta. Näin esimerkiksi.
No millainen sitten pitäisi tutustuessa olla?
Ei sun pidä olla mitään muuta kuin oma itsesi ja sitäkin vain jos itse tahdot.
Mutta jos haluat luoda atmosfääriä, mistä on helpompi siirtyä eroottissävytteisempään tuttavuuteen, niin kannattaa säästää kainalopierut ja ylävitoset myöhemmäksi.
No joo. Kai sitä tunnelmaa on vaikea luoda, jos paasaan vaan yhteiskunnan ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestin perusteella sanoisin että friendzonaat itse itsesi. Tuttavallinen ja rento läpändeeri on hauska ominaisuus kaverissa, mutta ”kaverin” suuteleminen tuntuu kiusalliselta. Näin esimerkiksi.
Mutta jos haluat luoda atmosfääriä, mistä on helpompi siirtyä eroottissävytteisempään tuttavuuteen, niin kannattaa säästää kainalopierut ja ylävitoset myöhemmäksi.
No joo. Kai sitä tunnelmaa on vaikea luoda, jos paasaan vaan yhteiskunnan ongelmista.
autisti
Arvaan että et tykkää korkkareista, et push-up liiveistä, et lyhyistä hameista, et näytä tissivakoa, et meikkaa jne
Siinä se syy.
Käytöksen ja juttujen on muututtava. Olettaen, että ulkonäkösi eteen olet tehnyt voitavasi. Jos aiemmilla jutuillasi homma on aina kaverillista, niin yritä viedä keskustelua syvällisempään tai sitten flirtimpään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan että et tykkää korkkareista, et push-up liiveistä, et lyhyistä hameista, et näytä tissivakoa, et meikkaa jne
Siinä se syy.
Kuvailit minut, eikä koskaan ole ollut pulaa miehistä.
Minä olen juuri ihastunut apn kaltaiseen naiseen. Ei tarvitse flirttailla, eikä mitään muutakaan temppuja. Älykkyys ja nokkeluus kantaa vaikka mihin. Eikä aina tarvitse olla äänessä, parhaat hetket ovat usein niitä hiljaisia. Eihän sitä tiedä vaikka olisin kiva kaverisi :).
Vierailija kirjoitti:
Siinä se syy.
En tee mitään noista eikä laadukkaista seurustelukumppaneista ole ollut koskaan pulaa. Äly on se mikä viehättää. Jos ei mitään wt-duunaria halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paasava nainen ei sytytä. En harkitsisi parisuhdetta, ystäväksi ehkä. Paasaaja ei kuuntele tai anna tilaa toiselle ja harvoin on kykeneväinen edes muuttamaan mielipidettään, parempien argumenttien valossa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Siinä se syy.
Tietääkseni ap. ei ollut etsimässä elättäjää. Siinä on syy miksi ne idän ihmeet vilauttelee, flirttailee ja antaa kympin kyytejä. Annan sulle hetken aikaa miettiä 💋
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri ihastunut apn kaltaiseen naiseen. Ei tarvitse flirttailla, eikä mitään muutakaan temppuja. Älykkyys ja nokkeluus kantaa vaikka mihin. Eikä aina tarvitse olla äänessä, parhaat hetket ovat usein niitä hiljaisia. Eihän sitä tiedä vaikka olisin kiva kaverisi :).
No ehkä minä sitten itse ihastun miehiin, jota nokkeluuteni ei viehätä. Harmi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä minä sitten itse ihastun miehiin, jota nokkeluuteni ei viehätä. Harmi. :(
Käytä aikaa, äläkä tyydy vähempään! Kyllä se oikea tulee sieltä jos on tullakseen ❤️
Niin se valitettavasti on, että ei väliä ( ainakaan alkuun) sillä kuinka tyhmä tai tylsää seuraa nainen on. Jos ulkonäkö on kaunis ja / tai seksikäs niin suhteeseen haluavia miehiä löytyy. Itselläni aina ollut se ongelma, ettei miehiä saa kaveriksi millään. Vaikka minussa on myös paljon syvyyttä, olen hauska ja osaan keskustella. Jos ei löydy mahiksia päästä panemaan, niin eipä kiinnosta yhtäkään miespuolista seurani.