Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten sinkkuus on hyväksytympää kuin miesten sinkkuus?

Vierailija
21.01.2020 |

Sinkkumies on luuseri, sinkkunainen taas vahva ja itsenäinen nainen. Miksi näin? Mielestäni se, onko sinkkuna luuseri vai vahva ja itsenäinen, ei ole sukupuolikysymys. Tällaisesta vanhakantaisesta jaottelusta olisi jo korkea aika pyrkiä eroon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin??

Vierailija
2/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska miessinkut ovat niin kovia ruikuttamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan tutkittu juttu että nainen on onnellisimmillaan sinkkuna ja mies parisuhteessa.

Vierailija
4/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on toisinpäin. Yli 30v sinkkunainen saa jatkuvasti kuulla olevansa liian nirso ja itekäs, koska ei ole lapsia, kohta on liian myöhä hankkia lapsia yms.

Vierailija
5/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen vika jos sinkkumiehet ovat pilanneet maineensa?

Vierailija
6/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan tutkittu juttu että nainen on onnellisimmillaan sinkkuna ja mies parisuhteessa.

Älä puhu paskaa. Sellaista naista ei ole syntynyt, joka ei pohjimmiltaan haluaisi löytää miestä itselleen. Tämä muuten pätee lesboihinkin. i can count on that.

Nainen vain valehtelee.

mies51v

Vierailija
7/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suoltaa taas tuota samaa pas-kaa.

Tutkitusti yksineläviin naisiin suhtaudutaan KIELTEISEMMIN kuin yksienäviin miehiin.

Vierailija
8/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon molempien sukupuolien sinkkuja, eikä ole tullut mieleenkään että sinkkuudessa olisi mitään vikaa, olipa mies tai nainen. Useimmille omassa tuttavapiirissäni sinkkuus on oma valinta. 

"ellaista naista ei ole syntynyt, joka ei pohjimmiltaan haluaisi löytää miestä itselleen. Tämä muuten pätee lesboihinkin. i can count on that."

Itse en ole halunnut koska olen erakkoluonne ja lisäksi aseksuaali. Mitä minä miehellä tekisin?

Vierailija
9/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap suoltaa taas tuota samaa pas-kaa.

Tutkitusti yksineläviin naisiin suhtaudutaan KIELTEISEMMIN kuin yksienäviin miehiin.

Nimenomaan näin. Jo omassa nuoruudessani sanottiin, että kun nainen on aikuisella iällä naimaton, sanotaan "ei ole kellekään kelvannut", mutta kun mies on, sanotaan "hänelle ei ole kukaan kelvannut". Tätä samaa ajattelua on tosi paljon nykyisin, että mies on sinkku koska luo uraa tai haluaa omistautua omille jutuilleen tai vaan haluaa olla villi ja vapaa. Nainen taas on säälittävä vanhapiika, joka vähintään salaa itkee kun ei saa miestä eikä lapsia, vaikka yrittääkin urheasti väittää että pärjää ihan hyvin yksin.

Vierailija
10/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Sellaista naista ei ole syntynyt, joka ei pohjimmiltaan haluaisi löytää miestä itselleen. Tämä muuten pätee lesboihinkin. i can count on that.

Nainen vain valehtelee.

mies51v

Miten nämä asiat sulkevat toisensa pois? Tässä lieneekin se olennaisin ero. Nainen ON onnellinen ilman miestä mutta saattaa silti ajatella että onnellinen ja tasapainoinen parisuhde tekisi elämästä vielä parempaa. (No, tutkitusti näin ei tapahdu mutta se on toinen tarina). Mies taas usein näyttää ajattelevan että onni löytyy naisesta ja parisuhteesta. Ja tutkitusti, kappas vaan, niin tuntuu löytyvänkin...

Vierailija
11/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oo tämmöiseen törmännyt enkä itse niin ajattele, mutta ehkä taustalla on miesten suurempi alttius syrjäytyä, tiedä häntä. Minusta ylipäätään sinkkuna pysyminen on asia mitä muut pyrkii aina selittämään jollain. Minua on esim moitittu nirsoksi ja epäilty lesboksi, kun miestä ei ole mukana menossa. Enkä siis itse ole sinkkuuttani valitellut enkä parisuhdetta kaivannut/etsinyt. Se vain on kai hirveän vaikea hyväksyä että joku toinen ei parisuhdetta kaipaa.

Vierailija
12/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on pervoja.

Vierailija
13/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole pikemminkin toisinpäin? Enemmän naiset joutuvat perustelemaan omaa sinkkuuttaan, kuin miehet.

T: Mies itse

Vierailija
14/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon molempien sukupuolien sinkkuja, eikä ole tullut mieleenkään että sinkkuudessa olisi mitään vikaa, olipa mies tai nainen. Useimmille omassa tuttavapiirissäni sinkkuus on oma valinta. 

"ellaista naista ei ole syntynyt, joka ei pohjimmiltaan haluaisi löytää miestä itselleen. Tämä muuten pätee lesboihinkin. i can count on that."

Itse en ole halunnut koska olen erakkoluonne ja lisäksi aseksuaali. Mitä minä miehellä tekisin?

Et ole vain tavannut oikeaa ihmistä. Tietäisitpä kuinka paljon naisissa on muka aseksuaaleja ja tilanne muuttuu kun sopiva mies tulee kuvioihin mukaan.

Mies51v

Vierailija
15/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmista ikäluokista löytyy vielä niitä, joille toisten sinkkuus on ongelma. Tuskin ketään nuorempaa kiinnostaa.

16/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on toisinpäin. Yli 30v sinkkunainen saa jatkuvasti kuulla olevansa liian nirso ja itekäs, koska ei ole lapsia, kohta on liian myöhä hankkia lapsia yms.

Kenen vika jos yli 30v sinkkunaiset ovat pilanneet maineensa? ;)

What's in it for me!

17/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska ton kommentin sai yli 8 upvotea niin kokeilin omani tietäen miten tulee käymään

Kenen vika jos yli 30v sinkkunaiset ovat pilanneet maineensa? ;) [/quote kirjoitti:

miinuksien perusteella voin ylpeästi sanoa en yllätynyt :)

Kuinka herkkiä naiset oikein ovat! Jos pääsette haukkumaan miehiä tunnette voimaantuneiksi mutta sitten kun käyn toisin päin niin alkaa itkemään sanojen "ei saa sanoa noin, naisvihaaja, sika ties mitä"

What's in it for me!

Vierailija
18/18 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu_in_the_House kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska ton kommentin sai yli 8 upvotea niin kokeilin omani tietäen miten tulee käymään

Kenen vika jos yli 30v sinkkunaiset ovat pilanneet maineensa? ;) [/quote kirjoitti:

miinuksien perusteella voin ylpeästi sanoa en yllätynyt :)

Kuinka herkkiä naiset oikein ovat! Jos pääsette haukkumaan miehiä tunnette voimaantuneiksi mutta sitten kun käyn toisin päin niin alkaa itkemään sanojen "ei saa sanoa noin, naisvihaaja, sika ties mitä"

OT: Teetkö oikeasti päätelmiä noista nuolista? Niitä voi halutessaan väärentää. Täysin turha ominaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi