Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesustelin miesystävän kanssa siitä, että hänellä kestää seksissä niin pitkään saada siemensyöksy, kommentti "Tanjan kanssa tulin tyyliin al...

Vierailija
21.01.2020 |

Ei siis suoraan sanonut että olen rumempi tai vähemmän haluttavampi, mutta miten muuten tuollaisen voi käsittää (?) Suuttui kun sanoin että minulla usein jo sattuu paikkoihin kun hänellä kestää niin pitkään.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en usko.

Vierailija
2/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole yhtä vahvaa seksuaalista kemiaa. Sillä ei ole oikeasti merkitystä onko joku paremman näköinen kuin toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
4/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika tyly kommentti mieheltäsi. Vaikuttaa selvästi siltä että hänen pitää pinnistellä saavuttaaksen orgasmin. Suhde tarvitsee nyt vakavaa remppaa ennen kuin katto romahtaa sisään.

Vierailija
5/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme ettei enää ole Tanjan kanssa.

Vierailija
6/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jokaisella meistä on joskus ollut se komeampi, haluttavampi, jne...

Vierailija
7/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tanja on siis miehen eksä, ja erosivat vieläpä hyvin riitaisasti niin siksikin ihmettelen että otti tuon esiin.

ap

Vierailija
8/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Tanja on siis miehen eksä, ja erosivat vieläpä hyvin riitaisasti niin siksikin ihmettelen että otti tuon esiin.

ap

Ei se tarkoita ettei tunteita olisi vaikka joku olisi ex.

Vierailija
9/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan v. Ittuili sulle takas. Otti luonnon päälle kun arvostelut hänen miehisiä kykyjään. Naisen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä miehen orgasmin kanssa. Kiihottuuhan ne miehet omasta karvaisesta kourastaankin.

Vierailija
10/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyydyt Tanjan jätteeseen, ja annat sen vielä tehdä sinut sairaaksi. Jätä se sika.

Vierailija
11/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkista kehiin niin ei paikat hinkkaudu! 

syitä hitaaseen laukeamiseen on kaksi, joko sinä olet väljä tai ukolla on pieni muna, eikä näin ollen saa kontaktia tarpeeksi

Vierailija
12/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yleisesti ole hyvä asia, että kestää pitkään?

N43.

Vierailija
13/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Menneiden haikailu kuuluu elämään. Toiseesa on hyvää joku toinen asia ja toisessa joku toinen. Miehen ex oli hyvä seksissä ja sinä vaikka lihapullien paistamisessa.

Vierailija
14/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan v. Ittuili sulle takas. Otti luonnon päälle kun arvostelut hänen miehisiä kykyjään. Naisen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä miehen orgasmin kanssa. Kiihottuuhan ne miehet omasta karvaisesta kourastaankin.

Tämä on täyttä puppua, tottakai kokonaisuus, johon myös ulkonäkö kuuluu, vaikuttaa. Toki mies oli törppö kun asian ilmaisi ääneen.

Ehkä voisit kysyä että mitä voisit tehdä että mies kokee tilanteen kiihottavammaksi? Puhut tuhmia? Läpsäyttelet pepulle? Jotain muuta?

Vierailija
15/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän eri ongelma, meinaan meillä mies kestää kohtuullisen vähän aikaa kisakunnossa. On kuitenkin sanonut useasti, ettei hän eksiensä kanssa tullut näin nopeasti. Ei ole mikään pikalaukoja, mutta voisihan se hetken pidempään kestää..

Mitä veikkaatte mistä johtuu? Meillä ei ole enää alkujännityksestäkään kiinni. Hämää tuo maininta ettei eksien kanssa ollut ongelmia.

Vierailija
16/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja miehiä te naiset löydätte.

Se että miehen exä on malli, kertoo että kyseessä lienee komea ja itsevarma mies.

Vai mikä miehessä sytytti? Kiltti ja vaatimaton luonne?

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
17/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se yleisesti ole hyvä asia, että kestää pitkään?

N43.

No, ei todellakaan! Se on ihan pirun pitkästyttävää kun se oma seksuaalinenenegia on kunnolla lauennut.

Vierailija
18/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli kyllä törkeää. Pilaa fiilikset kun jatkossa voi tulla mieleen sulla kesken kaiken että se Tanja oli miehes mielestä parempi. Mä lähtisin menemään..

Vierailija
19/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vaan siihen kun itse saat. Niinhän miehetkin tekee.

Vierailija
20/39 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän eri ongelma, meinaan meillä mies kestää kohtuullisen vähän aikaa kisakunnossa. On kuitenkin sanonut useasti, ettei hän eksiensä kanssa tullut näin nopeasti. Ei ole mikään pikalaukoja, mutta voisihan se hetken pidempään kestää..

Mitä veikkaatte mistä johtuu? Meillä ei ole enää alkujännityksestäkään kiinni. Hämää tuo maininta ettei eksien kanssa ollut ongelmia.

Miehillä on niin kova tarve todistella olevansa normaaleja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän