Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa lähteä luotto psykiatriaan lopullisesti

Vierailija
21.01.2020 |

Mulle määrättiin päällekkäin sellaiset lääkkeet joiden kanssa "pitää olla erityisen varovainen" eikä mulla ollu mitään tietoa tästä koska tutut lääkkeet mutta ei samanaikaisesti. Pistin eilen ya.fi chattiin viestiä, ja parin mutkan kautta sain tietooni että ne voimistavat toistensa haittavaikutuksia. Oon kärsiny kamalista, yhtäkkiä alkaneista oireista ja oon luullut et mus on jotai fyysistä vikaa ja rampannu sen takia lääkärillä. Eilen kuitenkin luin pakkausselosteet uudestaan, ja mä kärsin molempien lääkkeiden haittavaikutuksista enemmän kuin ennen vaikka toinen on ollut mulla jo pidempään käytössä eikä siitä oo enne tullu mitää sen suurempaa haittaa kuin nyt.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää syyttäkö lääkäreitä.

Jokainen ihminen on itse vastuussa mitä lääkkeitä syö.

Ei voi olla niin idioottia olentoa joka syö mitä lääkäri suosittelee, ottamatta lääkkeestä selvää.

Jokaisesta lääkkeestä löytyy tutkimustietoa enemmän kuin riittävästi.

Samoin kaikki yhteensopimattomuudet

yleistietoa, helposti saatavilla.

Älä viitsi. Kyllä lääkäri on vastuussa potilaistaan.

Toki potilaan kannattaa ottaa selvää omista lääkkeistään, mutta kaikki eivät siihen kykene. Lisäksi ihmisillä on kova luotto lääkäreihin - se ei ole mitään idioottimaisuutta vaan ihan luonnollista.

Vierailija
62/63 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaskertomuksissa voi usein olla virheitä, ja sitten kun niitä yrittää korjata, saa tuntea olevansa niuhottaja ja lääkäri närkästyy. Tietynikäisten nuorten Omakantaa ei pääse edes lukemaan noin vaan. Mutta noiden aikaisempien potilaskertomusten pohjalta se seuraava lääkäri kuitenkin tekee tulkintansa potilaan vaivoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut todella monta ulkomailla tehtyä tutkimusta vitamiineista ja hivenaineista.

Kannattaa otta raskausajan multitabs käyttöön, jos masis.

Siinä tosin foolihappoa, eikä folaattia.

Mutta auttaa osiin masennuksista ym.

Kannattaa kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi