Minulla on 21000€ sormus sormessa
Kommentit (13)
Ketään ei kiinnosta joten valitettavasti se ei tee sinusta muiden mielestä mitenkään tärkeämpää
Ja mulla on kesällä ranteet täynnä ilmaisia huvipuistorannekkeita! Ei niitä kukaan katso, ei pitkään, eikä lyhyesti 😄
Niinhän sinä luulet. Oikeasti ketään ei kiinnosta.
Roikkuuko siinä sormuksessa iso hintalappu?
Ei taida mennä noin. Itse katson vain, että naisella sormus, varattu, ei kannata tuhlata aikaa ja paukkuja.
Mahtaa olla aika erikoinen sormus, jos ulkopuoliset sen huomaavat.
Kalliissa korussa on se hyvä puoli, ettei kukaan usko sitä oikeaksi. Kenellekään ei tule mieleenkään varastaa isoa lasinpalasta.
Noin kallis sormus, mutta pitää junassa matkustaa?
Mä olisin ottanut oman auton ja halvemman sormuksen.
Minulla on sormessa 25e sormus, ja veikkaanpa että olen iloitsen kyseisestä sormuksesta enemmän kuin ap omastaan.
Kerron sinulle nyt jännän jutun. Sormustasi (21000 euroa) ei erota 100 euron sormuksesta ilman tarkempaa tutkimusta.
"Anteeksi rouva, haluan nähdä sormuksenne leimat ja hieman tarkastelle kiven sulkeumia ja väriä luupillani".
Onko useinkin sattunut että kanssamatkustaja sanoo jotain tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Noin kallis sormus, mutta pitää junassa matkustaa?
Mä olisin ottanut oman auton ja halvemman sormuksen.
Olen eri, mutta laitoin juuri auton pois, kun julkisilla pääsen liikkumaan niin hyvin, etten enää tarvitse autoa.
Ihan turha kapistus koko auto.
Juu ymmärrän, nolottaa!
Minulla on 60 000 - 120 000 euron sormuksia, mutta minä en matkustakaan junassa rahvaan keskellä.
Siinä se ero!
Katsovat koska sulla on suklaapatukan palanen suupielessä.
Ehdoton enemmistö ei tiedä sormuksesi arvoa, ja suurinta osaa ei myöskään kiinnosta se tipan vertaa.