Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttikö miehesi alkoholia raskausaikanasi?

Vierailija
21.01.2020 |

Eli aika ihan alkuraskaudesta loppuun saakka.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari saunakaljaa saunaillassa, muuten ei. Meillä oltiin kyllä molemmat raskaina, koska vauva oli suunniteltu ja yhteinen. Meillä molemmat lopetti myös tupakoinnin kun alettiin miettiä vauvan tekoa, ja kun imetin, mies nousi monesti öisin hakemaan vauvan sänkyyn rinnalle vaikka eihän HÄN imettänyt.

Eli jokainen tyylillään.

Suuhuni tuli hieman oksennusta luettuani tämän kommentin.

Vierailija
22/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin juu. Tosin niin harvoin, että vaimo välillä patisteli menemään baariin kavereiden kanssa edes joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vaimo kans konttaamaan auton alle, kun mies vaihtaa autoon öljyjä? Eihän sillä vaimolla mitään tekoa ole siellä auton alla, mutta kun mieskin kerran on siellä?

Vierailija
24/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko vaimo kans konttaamaan auton alle, kun mies vaihtaa autoon öljyjä? Eihän sillä vaimolla mitään tekoa ole siellä auton alla, mutta kun mieskin kerran on siellä?

No jos on niin idiootti mies, että menee kömpii sinne auton alle öljyjä vaihtamaan, niin varmaankin se tarvitse vaimon neuvoja joka käänteessä.

Vierailija
25/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on niin idiootti mies, että menee kömpii sinne auton alle öljyjä vaihtamaan, niin varmaankin se tarvitse vaimon neuvoja joka käänteessä.

Aika usein ne öljyt valutetaan pois moottorista, ennen kuin sinne laitetaan uudet. Ja se poistoproppu on siellä koneen alapuolella. Jotkut harrastavat kyllä imuria, jolla öljyt voi imeä mittatikunreiästä pois, mutta ei sitä kyllä suositella.

Vierailija
26/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti. Usein sovimmekin, että jos menemme yhdessä johonkin juhliin, niin mies ei juo kuin pari koska en itsekään saa juoda. Mies vedätti täysin. Valehteli mm. Ostavansa 5 ”hämäyksen vuoksi” ettei kukaan ihmettelisi miksi mukana on vain kaksi kaljaa. Raskaudestani ei siis ollut tietoa emmekä halunneet vielä paljastaa sitä, Kuitenkin joi aina salaa kaikki mitä oli mukana.

Vierailija
27/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äskettäin, että mies joi juhlissa aina salaa kännit, vaikka lupasi ettei juo koska minäkään en voi juoda. Noissa juhlissa ärsytti vaan se kun itse oli ulkopuolinen ja joutuu katselemaan miehen rellestämistä. En itse ainakaan hänen perhetuttujen kanssa olisi niin jaksanut olla selvin päin. Toinen vaihtoehto olisi ollut jäädä yksin kotiin esim. Juhannuksena. Koska mies halusi aina viettää juhlat perhetuttujen luona.

Vierailija
28/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytti. Usein sovimmekin, että jos menemme yhdessä johonkin juhliin, niin mies ei juo kuin pari koska en itsekään saa juoda. Mies vedätti täysin. Valehteli mm. Ostavansa 5 ”hämäyksen vuoksi” ettei kukaan ihmettelisi miksi mukana on vain kaksi kaljaa. Raskaudestani ei siis ollut tietoa emmekä halunneet vielä paljastaa sitä, Kuitenkin joi aina salaa kaikki mitä oli mukana.

2 sinulle, ja 3 miehelle? Ihan normi illanistujaisten kulutus. Mikä tässä siis oli vikana? Mies hoiti sinunkin osuuden, ja kavereille ei tarvinut kertoa raskaudesta.

Vierailija
29/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari saunakaljaa saunaillassa, muuten ei. Meillä oltiin kyllä molemmat raskaina, koska vauva oli suunniteltu ja yhteinen. Meillä molemmat lopetti myös tupakoinnin kun alettiin miettiä vauvan tekoa, ja kun imetin, mies nousi monesti öisin hakemaan vauvan sänkyyn rinnalle vaikka eihän HÄN imettänyt.

Eli jokainen tyylillään.

Kirjoitin tuonne aiemmin, että mieheni käytti alkoholia, koska hän ei ollut raskaana - niinpä minulla on kevyt aavistus siitä, että korkean hevosesi selästä heitetty kommentti on löyhästi osoitettu minun suuntaani.

Mieheni ei juo paljoakaan, silloin tällöin saunaoluen, toisinaan lasillisen hyvää single maltia tai viiniä. Ei olisi tullut mieleenikään kieltää häneltä mitään näistä, koska minä olin raskaana. Minä, ei me.

Lapset ovat toivottuja ja suunniteltuja ja

mies on todella hyvä ja osallistuva isä, mutta imettää hän ei osannut. Se ikään kuin jäi minun tehtäväkseni, enkä siihen miehen apua tarvinnut.

Symbioottiset "me"-suhteet ovat mielestäni aina olleet pelottavia ja jotenkin pakkomielteisiä. Kaikki tapahtuu me-muodossa, kuin ihmisen oma persoona ja tahto katoaisivat kun parisuhde ja perhe tulevat kuvioon.

Vierailija
30/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti alkoholia ihan normaalisti, viimeisen kuukauden ennen laskettua aikaa oli kokonaan ilman. Ja mieheni kohdalla normaali käyttö tarkoittaa suurimmaksi osaksi kovaa känniä silloin kun juo.

Vierailija
31/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juonut, koska ei käytä alkoholia muutenkaan.

Vierailija
32/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämän aloituksen lopullinen pointti oli? Näyttäisi myös siltä että ei ole mitään logiikkaa nyt siinä saako mies sitä alkoholia juoda vai ei.

Vierailija
33/33 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tämän aloituksen lopullinen pointti oli? Näyttäisi myös siltä että ei ole mitään logiikkaa nyt siinä saako mies sitä alkoholia juoda vai ei.

Mitä logiikkaa?

Meinaatko että tähän pitäisi olla joku laki tai vähintään yleismaailmallinen sääntö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan