Kimpassa: KALLE JA RIINA
En lakkaa koskaan ihmettelemästä tätä paria. Mitä tunteita jakso herättää teissä????
Kommentit (177)
Noi lapset säälittää,ei mitään normaalia pysyvyyttä tai juuria mistään paikasta. Ollaan menty maasta toiseen äidin tuuliviiriyden mukaan. Miten voi olla noin itsekeskeinen äiti: minä-minä-minä ja mun kulloinenkin ähky ja hetken päästä taas muutetaan mieltä ja lasten on pakko sopeutua.
Riinis on päättänyt uhriutua ja syyttää Kallea oman koulutuksen jne puutteesta. Tuon ikäisenä pitää osata ottaa vastuu niistä omista valinnoista. Hän on itse halunnut muutella edes takas heppoineen sen sijaan että olisi vaikka opiskellut itselleen tutkinnon. Aika moni muukin perheenäiti opiskelee perheen ohessa.
Riina-Maija vaikuttaa epävakaalta joka ei itsekään tiedä mitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Riina-Maija vaikuttaa epävakaalta joka ei itsekään tiedä mitä haluaa
Mullekin tuli hänestä sellainen, kuva, että koittaa kaiken toimintansa alle piilottaa omia epävarmuuksiaan.
Riinishän on nimenomaan opiskellut siellä, täällä ja tuolla mutta ilmeisesti on joku tradenomia vastaava tutkinto. Uusin haave on lähteä opiskelemaan sisustusarkkitehdiksi.
Miten Kalle voi hylätä yhden lapsensa koska Riinis vaati?
Molemmat ihan käsittämättömiä..
Vaikuttaa oikeesti kylmätunteiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Kalle voi hylätä yhden lapsensa koska Riinis vaati?
Molemmat ihan käsittämättömiä..
Minä käsitin, että tää Riina on hylännyt lapsensa.
Riiniksen omalle pojalle on vaihdettu jopa Kallen sukunimi, mutta Kallen tytär ei sitten mahtunut perheeseen...
Siinä vasta äiti”hahmo”.
Kallen Norjassa asuva tytär ei ole kuullut isästään vuosiin.
Myötähäpeää herättävää mustasukkaisuutta lasta kohtaan.
Yök
Riina on 42 v ja Kuustosen muija on 51 v.
Nyt kai asutaan yksiössä stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka asuu yksiössä Stadissa
Koko perhe asuu yksiössä.
Hevosilla ei kait ole kunnollista hoitajaa Ontikassa tai ainakaan sellaista joka Riinikselle kelpaa. Kai joku on lasten kanssa Hesassa.
Miksi Riinis pilasi huomattavan kauniin ulkonäkönsä ja muutti sen täysin??
Jos Milla Magia look sopii paremmin luonteeseen
Kalle, Torniossa on lämpimämpää kuin Riiniksen luona.
Joskus heistä oli naistenlehdessä juttu otsikolla "Tällaisen rakkauden voi löytää vain kerran elämässään". No, muuttuuhan ne tilanteet toki muillakin.