Kimpassa: KALLE JA RIINA
En lakkaa koskaan ihmettelemästä tätä paria. Mitä tunteita jakso herättää teissä????
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen että heillä tuollaista huumoria, ei ole Riinis niin tosissaan.
Ja eivät eroa.
En uskoisi, että kirjoitan näin: epämiellyttävä pari tuo tuore Kuustonen. Jotenkin oon pitänyt heistä aiemmin tai halunnut ajatella ihan hyvää... Todella turhanpäiväisiä, tekodiippejä ja sit vielä Hannan kehohoito... Miksi tuo Hanna haluaa kaikkia kosketella? Hän luulee, että kaikki haluavat sitä, mutta kuka kehtaa kieltäytyä rehdisti kun tarjotaan?? En näe tässä parissa mitään aidosti kiinnostavaa!
Palanderit taas asia erikseen: Kalle säälittävä rakkaudenkaipuinen, jolla kylmä ja ylimielinen vaimo. Kalle lähde Tornioon!
Eikö Kalle voi muuttaa lasten kanssa Tornioon, niin lapset voi mennä kouluun? Riina voi huidella eläimineen missä haluaa. Ei tarvi erotakaan ja tästä uudesta järjestelystä voi antaa taas useita haastatteluja.
Hauskasti muuten seisoo kuvassa Brotherus Kuustosen vierellä ja nojaa keskivartaloa niin kauas kuin pystyy miehestään. Ei taida kovin intohimoinen suhde olla kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Riknis on vanhentunut
Ja me kaikki vanhetaan tasan samaa tahtia.
Jos tarkoitus on jäädä Viroon niin miksi lapsia ei laiteta siellä kouluun? Viro pärjäsi Pisa pisteissä Suomea paremmin. Kielitaito karttuisi. Toki taitais jäädä lapsilisät Suomesta saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on jäädä Viroon niin miksi lapsia ei laiteta siellä kouluun? Viro pärjäsi Pisa pisteissä Suomea paremmin. Kielitaito karttuisi. Toki taitais jäädä lapsilisät Suomesta saamatta.
Virossa on vaikea päästä kouluihin. Olin tutustumiskäynnillä kolmevuotiaiden ryhmässä ja siellä mm. harjoittelivat lukemista ja laskemista, jotta lapset pääsisivät niihin hyviin kouluihin mihin vanhemmat heitä ensisijaisesti halusivat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnista samaksi ihmiseksi.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006342828.html
Tässä näyttää tummilla hiuksilla vielä ihan itseltään. Vääränlainen meikki (liian tummat kumakarvat ym.) ja mahdolliset täyteaineet eivät sovi hänelle.
Siia tässä, llinkki unohtui...
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti muuten seisoo kuvassa Brotherus Kuustosen vierellä ja nojaa keskivartaloa niin kauas kuin pystyy miehestään. Ei taida kovin intohimoinen suhde olla kyseessä.
Aikuisten ihmisten ei tarvitse, eikä tietysti myöskään oleteta lääppivän toisiaan/olevan jatkuvasti iholla. Suhteeseen ja kumppanuuteen katsos kuuluu paljon muutakin kuin fyysinen läheisyys.
Riina sanoo luopuneensa urastaan "tän" takia. :D Olishan se hyvin voinut käydä töissä ja hoitaa lapset, toi hevostallikuvio on ihan sen omia unelmia.
Mikä siinä onkin että niin moni rikkaisiin naimisiin päässyt alkaa harrastaa jotain hevostallia? Miehen tienaama "ylimääräinen raha" tarvii saada käytettyä johonkin? Räikkösen exä, Bottaksen exä, Kallen tuleva exä...
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kalle voi muuttaa lasten kanssa Tornioon, niin lapset voi mennä kouluun? Riina voi huidella eläimineen missä haluaa. Ei tarvi erotakaan ja tästä uudesta järjestelystä voi antaa taas useita haastatteluja.
Ei onnistu. Kallea tarvitaan tallitöihin.
Hauskaa seurattavaa, kuinka kaunis nainen on tehnyt itsestään ruman.
Täytteet rinnoissa ja huulissa ehkå poskissakin eivät sovi, ennen oli kauniimpi. Vaan kauneuskaan ei nrskun luonteenpiirteitä hävitä.
Töissä kesti sen puoli vuotta, varmaan se on kivempi duunailla kartanolla ja ratsastaa, mutta jonkun pitäisi lapsiakin ajatella. Purkaa pettymystään elämään Kallea nälvimällä.
Mä vähän luulen että heillä tuollaista huumoria, ei ole Riinis niin tosissaan.