Kimpassa: KALLE JA RIINA
En lakkaa koskaan ihmettelemästä tätä paria. Mitä tunteita jakso herättää teissä????
Kommentit (177)
jos tulis ero niin Kalle ei saisi lapsia etäisän maineellaan. Riinis saisi isot elatusmaksut lapsille koska laskettaisiin Kallen omaisuuden perusteella. Todellisuudessa Kallen rahat eivät siis riittäisi elättämään lapsiaan eron jälkeen. Omaisuus paperilla iso mutta ylläpito maksaa paljon. Ovat todennäköisesti laskeneet että on talouden kannalta parempi pysyä yhdessä. Monissa liitoissa ollaan yhdessä ihan vain sen takia että erotessa elintaso romahtaisi.
Sanonpa vaan että erikoinen tilanne jos miehen kaverit ihmettelee miksi mies jatkaa liitossa ja kehottavat pakkaamaan kamat ja lähtemään
Tänään taas päässyt Iltasanomiin aiheesta tukanväri. Nyt sitten asutaan maatilalla eli ilmeisesti Virossa. Lapset ei siis ilmeisesti vieläkään ole normaalisti koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas päässyt Iltasanomiin aiheesta tukanväri. Nyt sitten asutaan maatilalla eli ilmeisesti Virossa. Lapset ei siis ilmeisesti vieläkään ole normaalisti koulussa.
Fiilis näyttää tämän päivän kuvissa ihan Pirreltä tai Hansulta. Vain toppahousut puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja lapset käyvät nyt kaiketi nettikoulua, kun Kalle ei halua heitä virolaiseen kouluun ja rouvan hevosten vuoksi muutto Suomeen ei ole onnistunut.
En ymmärrä, miksei Kalle halua lapsiaan virolaiseen kouluun. Viron koulusysteemihän on ihan kärkikahinoissa Pisa-tutkimuksen mukaan, ja kiilannut Suomen edelle vissiin useammassakin mitatussa aineessa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ohjelmaa ehkä 5 minuuttia ja jo siinä ajassa tuli aika erikoinen vaikutelma siitä parisuhteesta.
Eivät ole juuri koskaan viettäneet aikaa yhdessä käymällä leffassa tms, toista ei kiinnosta missä mies menee ja tuleeko kotiin (eikä kai kovasti ilahdu jos tulee koska ihan sama?) ja kun kysyttiin mikä heidät pitää yhdessä niin eivät osanneet kertoa.
Sitten vaihtui kanava.
Haiskahtaa tältä istumalta kulissilta ja siltä, että hyötyvät pinnallisella tasolla ehkä suhteesta.
Omasta kokemuksesta voin sanoa petettynä, että Riinasta tulee selkeästi esiin mitä pettäminen tekee äidille, naiselle ja vaimolle. Katkeruus, viha ja välinpitämättömyys pettäjämiestä kohtaan. Miettikää sitä kaikki pettävät ennen kuin rikotte perheen ja avioliiton.
Riina on liitossa taloudellisista syistä kuten itsekin. Jos vaihtoehtona on erota ja olla usean lapsen yh lähiön vuokrakerrostalossa Vantaalla tai elää lasten kanssa miehen maksamana hevostiloilla, Rivieralla ja Costa del Solilla niin harva äiti valitsee lapsilleen ja itselleen ensimmäistä vaihtoehtoa. Eihän se Kalle kai hakkaa, perso vaan naisille. Ja kun kerran on pettänyt ja rikkonut suhteen vaimoon niin sen jälkeen on ihan sama kuinka paljon pettää tai missä on, kunhan maksaa laskut.
Mua ei ton tukka kiinnosta. Hämmästelen vaan kuka laittaa harrastuksen lasten koulunkäynnin edelle. Vai aloittiko ne jossain Helsingin keskustan koulussa syksyllä. Viime kevät Vantaalla?
Nyt ei pääse enää kommentoimaan Is sivuille. Julkisuutta halutaan, mutta pitäisi kestää myös kommentit.
Katsoin vasta tänään jakson. Erikoiselta pariskunnalta on vaikuttanut aina, ja Riiniksen jutut oman rahan ja uran puutteesta on lähinnä naurattaneet. Mutta tuosta jaksosta tuli todella surullinen olo.
Täällä on ihmetelty mikseivät asu Torniossa. Huomasitteko, kun Riina sanoi, ettei Torniossa ole ketään kuka mut sinne haluaisi. Ja Hannalle Kalle kertoi, ettei Riinis tullut ikinä hänen isänsä kanssa toimeen (imperfekti, onko isä kuollut?) Eli Kallen suku ja kaverit ei siis tule toimeen Riiniksen kanssa, näin ymmärsin. Enkä kyllä ihmettele.
Olen pitänyt Kallea vähän hölmönä, vaimoaan pettävänä öykkärinä, mutta nyt tuli esiin ihan erilainen, herkkä ja rakkautta kaipaava puoli. Vaimo päättää aivan kaiken. Rahan takia Riina tuossa roikkuu, Kalle toteuttaa hänen unelmaansa ja saa kaupan päälle vain pään aikomista ja dissaamista.
Aivan järkyttävälle noita-akalle vaikutti Riina, ja uusi ulkonäkö vain korosti luonnetta.
Nyt kun olen hetken seurannus Riiniksen instaa, niin kovasti tulee outo olo noista jatkuvista selfiekuvista. Niitä tulee välillä 10 päivässä. Onko uusi mies tai hyväksyntää haussa?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Aviokriisi-Kalle-Palander-paljastaa-Vaimo…
Mikä näihin miehiin menee? Mikä ne saa parisuhteisiin Riina-maijojen tai Maisa Torppien kanssa? Minä en koskisi pitkällä kepilläkään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Aviokriisi-Kalle-Palander-paljastaa-Vaimo…
Mikä näihin miehiin menee? Mikä ne saa parisuhteisiin Riina-maijojen tai Maisa Torppien kanssa? Minä en koskisi pitkällä kepilläkään.
Ne on sellainen trofee. Sama kun vaikka Vesan Lamborghinit. Eihän niillä mitään tee, mutta jotkut saa siitä kiksit että voi näyttää että on kyennyt hankkimaan tällaisen.
Alkuun vielä kun nämä onnenonkijat kikattelevat kaikille jutuille ja hiplaavat ja antavat (vielä) panna, niin diili tuntuu kaikinpuolin hyvälle.
Sitten kun on saatu painostettua avioliitto ja/tai lapset niin totuus tulee ilmi mutta se on myöhäistä, ansa on napsahtanut kiinni ja mies häviää lapset, rahat tai molemmat jos eroaa. Nainen voi tehdä tässä vaiheessa sitten mitä vaan.
Mä oon aina luullut että Riinis on virolainen! Ehkä koska joku sama viba Anu Saagimin kanssa? Vasta tästä ketjusta selvis et on Kuusamosta.
En pysty käsittämään etteivät asu tuolla Tornion talossa. Riinis ei kai halua sinne. Miksi Kalle ei vaan muuta muksujen kanssa.