Onko Helsinki Vantaan P4 parkki turhan kaukana terminaalista laukkujen kanssa?
Terv. köyhä
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Jos on pyörälliset laukut niin ei ole ongelma.
Kaikkihan ne nykyään on pyörällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuu julkisilla? Bussi jättää terminaalin viereen.
Vapaa autoetu niin joka paikkaan kannattaa mennä omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
flypark. Käytän vain ja ainoastaan sitä
Ei noi etäparkit näytä olevan juurikaan halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pyörälliset laukut niin ei ole ongelma.
Mikä ongelma on laittaa laukut kärryyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
flypark. Käytän vain ja ainoastaan sitä
Ei noi etäparkit näytä olevan juurikaan halvempia.
Itse priorisoinkin kätevyyttä ja palvelun tasoa, en hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuu julkisilla? Bussi jättää terminaalin viereen.
Julkisilla. Kuka menee kentälle tai minnekään julkisilla tai taksilla?
Ei mielestäni. Toki ne kalliimmat on vähän lähempänä.