Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimpassa: KALLE JA RIINA

Vierailija
20.01.2020 |

En lakkaa koskaan ihmettelemästä tätä paria. Mitä tunteita jakso herättää teissä????

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne lapset kouluun!!!!

Vierailija
22/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis päätti Kallen ja sen ensimmäisen lapsen tapaamisen ehdot, josta syystä isä ja tytär eivät nyt nää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on selkeästi herkkä,hellyyttä vailla ja syvällinen,kun saa vastapuolensi henkevän ihmisen.

Tuli surullinen olo hänen puolestaan.

Vierailija
24/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneminkin lapsiraukat, jäävät ilman koulutusta ja ystäviä koulusta. Elävät vieraassa maassa ja eivät osaa man kieltä.

Vierailija
25/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi fiilis, ettei Kallella ole tuossa kuviossa mitään muuta ulospääsyä kuin alkoholi. Toivottavasti ei alkoholisoidu pahasti, se on huippu-urheilijoille muutenkin riski uran päätyttyä.

Vierailija
26/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpassa Kalle ja PIINA

Vierailija
27/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinalla neljänkympinkriisi päällä..

Vierailija
28/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs haukutte riinaa. En ole vielä osaa nähnyt mutta aiemmin olen kyseenalaistanut, miksi riina roikkuu kallessa kun tämä hypännyt vieraissa ym.

Vierailija
29/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuviossa Riinalla ei taida olla paljon tunteita mukana. Esille tulikin, että Kalle mahdollistaa Riitan elämäntyylin.

Siinä rannalla kun juttelivat ja Kalle yritti halailla niin Riinalla koko ajan kädet edessä puuskassa. Ei paljon tarvitse osta kehon kieltä kun ulkopuolinenkin tajusi torjunnan.

Joku koukku siinä Riinassa on, että Kalle kuitenkin tämän kuvion vetää. Riina päättää ja saa kaikki ja Kalle ei saa vastapainona oikein mitään. No, sanoihan hän, että osti farkut itselleen.

Olen jo ennenkin ajatellut, että ei Kalle ole niin pahis kuin hänestä on annettu kuva, ja nyt alan yhä enemmän niin uskoa.

Vaikka Kalle sanoi, että ei välitä eläimistä niin kuitenkin se ruskea koira tuli Kallen luo ja hän silitteli jaa taputteli sitä. Miksiköhän se koira ei mennytkään Riinan luo, hänhän niitä eläimiä muka rakastaa. En oikein sitä usko, oli niin kylmänoloinen ihminen. Eläimet nyt ovat vissiin jotain rekvisiittaa jotka kuuluvat tähän hänen luomaansa kuvioon.

Jotenkin tuli surullinen olo.

Vierailija
30/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiniksen ulkonäkö muuttunut. Oli joskus todella kaunis.

Vierailija
31/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä oli riinan komentti että kalle oli hyvä laskija missään muussa ei olekkaan hyvä. Ihme lyttäämistä

Vierailija
32/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi introverttejä.

Vierailija
33/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää, miten toi Kalle sietää tuota Riinaa. Aivan järkyttävä tapaus. Heillä ei liene muuta , kuin velkaa ja aivan karsee se viron röttelö.

Jos olisin Kalle ottaisin ja lähtisin .

taatusti eroavat viimeistään ,kun lapset vähän kasvaa.

Vierailija
34/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs haukutte riinaa. En ole vielä osaa nähnyt mutta aiemmin olen kyseenalaistanut, miksi riina roikkuu kallessa kun tämä hypännyt vieraissa ym.

Niin, olisiko julkisuuden takia.

Vierailija
35/177 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallee kävi sääliksi

Vierailija
36/177 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tolle Riinalle on tapahtunut? Ja siis toi Kallehan on ihan sen tossun alla.

Vierailija
37/177 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kiusallinen sen Hannan kosketteluhoito.

Vierailija
38/177 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoutusharjoitushan oli välittämisen osoitus.

Vierailija
39/177 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt aiemminkni pariskuntaa jotenkin erikoisena, mutta nyt alkoi käydä Kallea sääliksi. Vaimolle eläimet on tärkeämpiä kuin ihmiset. Siis mitä hittoa?! En ymmärrä, vaikka eläinrakas olenkin ja koirani on perheenjäsen. Ja vaimo kädet puuskassa koko ajan eli kertoo paljon. Enkä ymmärrä sitä ettei ole käynyt katsomassa koskaan miehensä laskua. Mitä ihmettä sekin tarkoittaa? Kuinka kylmää ja itsekästä. Minäkään en pahemmin mieheni töistä ymmärrä, mutta olen ollut hänen mukanaan ja pyrin olemaan kiinnostunut ja osallistun messumatkoille ja yhteistyökumppaneihin olen tutustunut ja ihan koska rakastan miestäni ja hänen elämänsä myös kiinnostaa minua. Ja työ on iso osa ihmistä. Jos se ei kiinnosta yhtään niin jossain on vikaa. 

Vierailija
40/177 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis toteuttaa unelmaansa ja kalle jonkun muun unelmaa. Toisaalta jos pohtii mikä oli heidän suhteensa lähtökohta. Kalle ison osan vuodesta laskettelemassa niin Riiniksen on pitänyt rakentaa ihan oma itsenäinen elämänsä. Nyt ei tavoitteet ja haaveet enää kohtaakaan kun Kallen ura ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi