Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ilmoitti sitten että hänen 14v tyttärensä lähtee meidän kanssa hiihtolomalle

Vierailija
20.01.2020 |

Ollaan suunniteltu jo pidemmän aikaa, että mennään Berliiniin hiihtolomaksi. Miehen tytön piti alkuperäisen suunnitelman mukaan viettää hiihtoloma äitinsä luona, mutta nyt mukamas miehen exän äiti on huonossa kunnossa ja joutuu pitämään siitä huolta.

Siispä tämä tyttö jäi nyt meidän taakaksi. Mies oli ottanut yhteyttä hotelliin, mutta sieltä ei ole enää saatavana lisähuoneita, joten tyttö tulee sitten lisävuoteelle meidän huoneeseen. Mikä painajainen! Eihän me voida edes rakastella koko loman aikana!

Tyttö on muutenkin sellainen nörtti, ettei takuulla lähde Berliinin yöelämään itsekseen eli on meidän riesana koko loman ajan. Pitäisikö minun peruuttaa koko matka huoh?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko paska olet.

Vierailija
62/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikatietoja. Ollaan keskusteltu nyt miehen kanssa ja hän aikoo nyt kysyä siskoltaan ottaisiko se tämän teinihirviön hoteisiinsa hiihtolomaksi, että meidän Berliinin reissu toteutuisi kahdestaan.

Varasuunnitelmana, jos se tyttö tuppautuisi mukaan, mies on myöntynyt jo maksamaan minulle oman loman, mutta ehdotti Tallinnan kylpyläreissua, voitteko kuvitella! :D Sanoin etten todellakaan suostu, Pariisi tai ero.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliaikatietoja. Ollaan keskusteltu nyt miehen kanssa ja hän aikoo nyt kysyä siskoltaan ottaisiko se tämän teinihirviön hoteisiinsa hiihtolomaksi, että meidän Berliinin reissu toteutuisi kahdestaan.

Varasuunnitelmana, jos se tyttö tuppautuisi mukaan, mies on myöntynyt jo maksamaan minulle oman loman, mutta ehdotti Tallinnan kylpyläreissua, voitteko kuvitella! :D Sanoin etten todellakaan suostu, Pariisi tai ero.

AP

Ota molemmat. Ensin Pariisi, sitten ero.

Vierailija
64/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroatte joka tapauksessa. Keskenkasvuinen olet vielä .

Vierailija
65/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain tytär.

Mun avomiehen ex-vaimo yritti ängetä mukaan kun lähdettiin käymään omalla autolla Norjan lapissa. Tällä kuulemma olisi Ruotsin puolella Haaparannassa sukulaisia.  Miehelle olisi ollut ok että pienessä matkailuautossa olisi meidän kahden lisäksi matkannut ex-muija, mutta minä en tähän suostunut. 

Miksi et suostunut? Aika jännää

Vierailija
66/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko paska olet.

ja sä uskot trollia, vai?

Vierailija
67/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ompas nyt. Kukaan ei muka tajua ap:n pointtia. Jos minä olisin lähdössä kauan odotetulle PARISUHDElomalle ulkomaille, ni menisihän se pilalle jos ihan kenen tahansa lapsi tulis mukaan. Lasten kans tehdään eri reissut. Parisuhdelomalla on nimenomaan tarkoitus hoitaa suhdetta, rakastella, tehdä yhdessä asioita joihin ei arkena ole aikaa. Ja parisuhde, varsinkin uusperhe-sellainen, todellakin tarvii sitä parisuhteen ihanaa, omaa aikaa. Apn mies on tyhmä. Mun ex oli yhtä tyhmä, ei tajunnut et hänen lastensa läsnäolo ei ollut riittävän romanttista parisuhdeaikaa mulle. Että ihan tosiaan kaipasin siihen arjen keskelle kahdenkeskistä aikaa, myös ilman omia lapsiani. Tämä ei ole ainoa syy miks on ex, mutta yksi niistä. Ymmärtämättömyys kuinka tärkeää on vaalia parisuhdetta.

Ja sulta meni ohi se pointti, että ap vaikuttaa idiootilta kun puhuu todella ilkeään sävyyn miesystävänsä tyttärestä.

Vierailija
68/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sattuu teidän HIIHTOLOMA olemaan juuri samaan aikaan kuin koululaisen :D

Vierailija
69/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

HYI!! toivottavasti tämä on provo olisit miuten iljettävä ihminen ja ukkos täysi tossu vässykkä

Vierailija
70/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ompas nyt. Kukaan ei muka tajua ap:n pointtia. Jos minä olisin lähdössä kauan odotetulle PARISUHDElomalle ulkomaille, ni menisihän se pilalle jos ihan kenen tahansa lapsi tulis mukaan. Lasten kans tehdään eri reissut. Parisuhdelomalla on nimenomaan tarkoitus hoitaa suhdetta, rakastella, tehdä yhdessä asioita joihin ei arkena ole aikaa. Ja parisuhde, varsinkin uusperhe-sellainen, todellakin tarvii sitä parisuhteen ihanaa, omaa aikaa. Apn mies on tyhmä. Mun ex oli yhtä tyhmä, ei tajunnut et hänen lastensa läsnäolo ei ollut riittävän romanttista parisuhdeaikaa mulle. Että ihan tosiaan kaipasin siihen arjen keskelle kahdenkeskistä aikaa, myös ilman omia lapsiani. Tämä ei ole ainoa syy miks on ex, mutta yksi niistä. Ymmärtämättömyys kuinka tärkeää on vaalia parisuhdetta.

Ja sulta meni ohi se pointti, että ap vaikuttaa idiootilta kun puhuu todella ilkeään sävyyn miesystävänsä tyttärestä.

Jos itse pariutuu ihmisen kanssa jolla lapsia, niin sitten on täysi tampio jos ei käsitä että lapsi on aina tärkein. Pitää elää valintansa mukaan.

Vierailija
71/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku vauvapalstan muoti-ilmiö kirjoittaa "huoh" jokaiseen mies/naisviha provoon nykyisin vai onko kyseessä yksi ja sama provoilija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme