Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ilmoitti sitten että hänen 14v tyttärensä lähtee meidän kanssa hiihtolomalle

Vierailija
20.01.2020 |

Ollaan suunniteltu jo pidemmän aikaa, että mennään Berliiniin hiihtolomaksi. Miehen tytön piti alkuperäisen suunnitelman mukaan viettää hiihtoloma äitinsä luona, mutta nyt mukamas miehen exän äiti on huonossa kunnossa ja joutuu pitämään siitä huolta.

Siispä tämä tyttö jäi nyt meidän taakaksi. Mies oli ottanut yhteyttä hotelliin, mutta sieltä ei ole enää saatavana lisähuoneita, joten tyttö tulee sitten lisävuoteelle meidän huoneeseen. Mikä painajainen! Eihän me voida edes rakastella koko loman aikana!

Tyttö on muutenkin sellainen nörtti, ettei takuulla lähde Berliinin yöelämään itsekseen eli on meidän riesana koko loman ajan. Pitäisikö minun peruuttaa koko matka huoh?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ukon ex-anoppi hotelliin varapatjalle. Saa ex-vaimo ja tytär mukavan talviloman.

Vierailija
42/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun rakastajani ei antanut en bärsseräikä kun sillä oli kuulemma mukamas kivuliaat peräpukamas.

-Håkan

Jos ystävä on kipeä, hän tarvitsee vain halauksen ja kupin teetä.

Samma på svenska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tämä ketju aikaisin tänä vuonna. Yleensä muistelen on oltu lähempänä helmikuuta ja hiihtolomia.

Vierailija
44/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä hotellia voi perua? Etsitte uuden hotellin, jossa tytölle oma huone. Ja tytölle kaveri mukaan, niin ei tarvii sun kanssa hengailla.

Vierailija
45/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä teidän oli tarkoitus lomalla tehdä? Pelkästään naida? Eikö siihen ole muulloin mahdollisuuksia?

Jos tarkoitus syödä hyvin, käydä konserteissa, museoissa, nähtävyyksissä jne niin niitähän voi tehdä vaikka teini lähtisi mukaan (joo ei ole sama mutta kuitenkin) tai teini voi jäädä hotelliin siksi aikaa. Itse juttelisin ensin miehen kanssa siitä mitä odotuksia kummallakin on loman suhteen, mitä teini haluaa lomalta ja miten teinin mukaan tulo muuttaa niitä. Keskustelun edetessä pohtisin vaihtoehtoja, mennään kaksin ja teini kuitenkin äidilleen tai jollekkin muulle sukulaiselle loman ajaksi, tai mennään kolmestaan lomalle tai mies menee teinin kanssa kaksin lomalle.

Tarkoitus oli syödä hyvin, mm. pöytä jo varattu Tim Rauesta, nautiskella viinibaareista, vähän shoppailla. Ja kyllä, myös rakastella. Onhan tyttö selkeä häiriötekijä meidän välillä, kun istuu koko ajan nyrpeänä kyttäämässä.

Olisipa se edes vähän aloitteellisempi niin voisi mennä vaikka sinne Zoohon katsoman pandakarhuja. 

Nyt mietin oikeasti aika vakavasti sitä, että jättäytyisin pois jos kerran mies haluaa tyttönsä mukaan matkaan. Mies saa korvata minulle sitten jonkun toisen matkan. Yksi ystävä on menossa samaan aikaan Pariisiin, eikä sekään huono vaihtoehto ole. Mutta kuten sanottu, mies saa maksaa.

AP

Huomisen keskustelu: olen lähdössä ihanalle lomalle Pariisiin mitta yksi nyrpeä kitisijä tunkee väkisin mukaan. Miten sanon kauniisti että en halua häntä mukaan? Tai sitten annan hänen mennä Pariisiin ja lähden itse ystävien kanssa Roomaan.

Ylihuomisen keskustelu: olen lähdössä salarakkaan kanssa Roomaan ja yksi ystävä on tunkemassa mukaan. Miten sanon kauniisti ettei sovi ilman että paljastan salarakastani?

Seuraavan päivän keskustelu: olin lähdössä Roomaan mutta kaveri veti maton alta eikä huoli mukaan. Laitanko välit poikki. Toisaalta, yksi säätö on lähdössä tyttärensä kanssa Berliiniin ja voisin käväistä siellä päivän tai kaksi ukkoa virkidtämässä kun miehen puoliso murjottaa kotona.

Vierailija
46/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa tämä ketju aikaisin tänä vuonna. Yleensä muistelen on oltu lähempänä helmikuuta ja hiihtolomia.

Muutenkin Berliini on huono valinta hiihtolomaksi. Siellä mitään latuja ole.

Vierailija
47/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin Berliini on huono valinta hiihtolomaksi. Siellä mitään latuja ole.

Menee hukkaan hyvissä ajoin aloitettu valmistautuminen jolla laturaivon kuntopiikki saadaan ajoitettua just hiihtoloman kohdalle.

Vierailija
48/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompas nyt. Kukaan ei muka tajua ap:n pointtia. Jos minä olisin lähdössä kauan odotetulle PARISUHDElomalle ulkomaille, ni menisihän se pilalle jos ihan kenen tahansa lapsi tulis mukaan. Lasten kans tehdään eri reissut. Parisuhdelomalla on nimenomaan tarkoitus hoitaa suhdetta, rakastella, tehdä yhdessä asioita joihin ei arkena ole aikaa. Ja parisuhde, varsinkin uusperhe-sellainen, todellakin tarvii sitä parisuhteen ihanaa, omaa aikaa. Apn mies on tyhmä. Mun ex oli yhtä tyhmä, ei tajunnut et hänen lastensa läsnäolo ei ollut riittävän romanttista parisuhdeaikaa mulle. Että ihan tosiaan kaipasin siihen arjen keskelle kahdenkeskistä aikaa, myös ilman omia lapsiani. Tämä ei ole ainoa syy miks on ex, mutta yksi niistä. Ymmärtämättömyys kuinka tärkeää on vaalia parisuhdetta.

Vierailija
49/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtolomaan on melkein 1,5kk ja nyt jo tiedetään miehen ex anopin olevan silloin huonossa kunnossa. Lisäksi lapseton ap miehineen pitää lomaa sattumalta juuri koulujen hiihtoloma-aikaan, kun kaikki matkojen hinnat on tapissa. Ovat varmaan opettajia.

Vierailija
50/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinilaumako siellä taas on ollut asialla vääntämässä huonoa tarinaa. Onko teillä ainekirjotusta koulussa? Vääntäkää näitä sinne.

Vierailija
51/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pariskunta on lähdössä lomalle koulujen loma-aikaan? Silloinhan on kalliimmat hinnatkin. Vai sähän oot tietysti opettaja tms. ?

Vierailija
52/71 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty oleen viikkoa ilman seksiä miehesi kanssa, niin kyllä, on täällä kateellisia. Mutta kyllä lapsi menee aina kaiken edelle. Se on se ratkaisu mikä on tehty ennenkuin se lapsi. 

Ja hei tiedoksi myös, että se ei pääty siihen et ne täyttää 18 tai muuttaa kotoa. Ne saattaa  vaan pölähtää yllättäen kylään ihmeellisiin aikoihin, eikä soittele mitään ovikelloja ennakkoon :)

Vierailija
53/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain tytär.

Mun avomiehen ex-vaimo yritti ängetä mukaan kun lähdettiin käymään omalla autolla Norjan lapissa. Tällä kuulemma olisi Ruotsin puolella Haaparannassa sukulaisia.  Miehelle olisi ollut ok että pienessä matkailuautossa olisi meidän kahden lisäksi matkannut ex-muija, mutta minä en tähän suostunut. 

Kuinka WT: samassa virkkeessä "pieni matkailuauto" ja "muija" 😝

Vierailija
54/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain tytär.

Mun avomiehen ex-vaimo yritti ängetä mukaan kun lähdettiin käymään omalla autolla Norjan lapissa. Tällä kuulemma olisi Ruotsin puolella Haaparannassa sukulaisia.  Miehelle olisi ollut ok että pienessä matkailuautossa olisi meidän kahden lisäksi matkannut ex-muija, mutta minä en tähän suostunut. 

Kuinka WT: samassa virkkeessä "pieni matkailuauto" ja "muija" 😝

Mitä tollanen seurapiiriaatelinenmiljonääri tekee täällä wt-palstalla? 🙄

Vierailija
55/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se syysloma meni kun silloin oli sama ongelma?

Vierailija
56/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte ihan hyvän rakastella. Ei tyttö mitään huomaa kun lukee Nyyrikkiä omalla varasängyllään. Toimitus on niin nopea ja sinun ei tarvitse teeskennellä voihkaisuja - saatat lopulta kokea sen itsekin ikään kuin lomaksi.

Vierailija
57/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta paistaa kauas pariskunnan ikäero ja se että ap haluaisi itse olla vielä isä-tytär suhteessa mieheensä eli saada kaiken huomion ja olla keskipisteenä. Ja sitten tulee joku biologinen tytär ja pilaa kaiken. Suututtaahan se.

Vierailija
58/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aloituksesta paistaa kauas pariskunnan ikäero ja se että ap haluaisi itse olla vielä isä-tytär suhteessa mieheensä eli saada kaiken huomion ja olla keskipisteenä. Ja sitten tulee joku biologinen tytär ja pilaa kaiken. Suututtaahan se.

Tästä aloituksesta ei paista mikään muu kuin Porvoon aurinko.

Vierailija
59/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä aloituksesta ei paista mikään muu kuin Porvoon aurinko.

Pidin erityisesti tuosta, että harmiteltiin, ettei 14 kuitenkaan lähde Berliinin yöhön omin päin ja sitten toisella sivulla vinguttiin, ettei se ollut pointti. :D 

Vierailija
60/71 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihailla miestä. Aika urhoollista lähteä kahden keskenkasvuisen kanssa matkalle. Draamalta ei voi välttyä. Eihän se hänelle mitään lomaa kyllä ole. Tosin kai siinä kaksi menee samalla kuin yksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi