Montako kertaa olet yksipuolisesti ihastunut?
Laita ikä ja sukupuoli mukaan.
Kerran vuodessa ehkä eli aikuisiällä parikymmentä kertaa. Ei vaan ole tullut vastakaikua. N35
Kommentit (9)
Ihan vtun monta kertaa, mutta eihän sitä voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vtun monta kertaa, mutta eihän sitä voi tietää.
Siis ei voi varmaksi tietää.
2
Ainakin 50 kertaa. Alle 5 krt molemminpuolisesti ja silloinkin tulin jätetyksi joka kerta.
Olen ihastunut teini-aikuisiällä kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla suhde. Teininä aloitettu kesti 20 vuotta. Nyt on toinen suhde menossa.
Teininä kolme kertaa. Toista ihastusta peräti oussasin muutamaan otteeseen. Kahta muuta vain ihastuksissani katselin tekemättä elettä että toinen tietäisi olevani kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Teininä kolme kertaa. Toista ihastusta peräti oussasin muutamaan otteeseen. Kahta muuta vain ihastuksissani katselin tekemättä elettä että toinen tietäisi olevani kiinnostunut
Ikää 28 vuotta ja nykyisin perheellinen
Pari kertaa työkaveriin. Aika surullista, kun tajuaa, ettei ole mitään saumaa.
M50jotain
Ehkä kymmenisen kertaa oikein kunnolla, eli niin että ei ole vain ohimenevä "olisipa pantava" tai "wau" tyylinen hetken ihastus ulkonäköön, vaan pidempiaikaista haaveilua ja muuta kuumotusta aiheuttava tapaus. En ole koskaan saanut seksiä tai suhdetta sellaisne kanssa, johon olen ihastunut.
- nainen 45 v
Kerran ja kyllä se otti koville, kun ajattelin sillon alkuvaiheessa että mulla on tavallaan ettlyöntiasema kun olen paremman näkönen kuin tämä mies, mutta hän ei sitten ollutkaan kiinnostunut D:
N24