Oonko ainut joka ei tykkää herttuatar Catherinesta?
Mun mielestä tosi väritön, hajuton ja mauton. Ei juuri puhu eikä pukahda, tuntuu ettei omaa mielipiteitä juuri mistään. Falskin oloiset, liioitellut kasvojen ilmeet kuvissa. Persoonaton. Tylsä kuin mikä.
Ei kaunis eikä edes sievä, kaikesta yrittämisestä huolimatta. Ulkonäössä ainoat hyvät puolet ovat pituus, hoikkuus (aikaansaatu tiukalla dieetillä) ja hiukset (nekin tosin lisäkkeet).
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Metsästämisessäkään ei ole mitään vikaa ja niitä eläimiä ei tapeta huvikseen, vaan ruuaksi ja näin pidetään kannat kurissa. Ihminen on kautta aikojen saanut ruokansa pöytään metsästämällä, se on aivan järkevää.
Juu, Windsoreilla vain jotain 15 miljardia omaisuutta. Pakkohan siinä on pyssyä paukutella henkensä pitimiksi. Syö vittus.
Vierailija kirjoitti:
Et. On täysin yliarvostettu tuo kova pyrkyri, jonka elämäntehtävä oli päästä williamin vaimoksi.
Tällainen kuva itsellenikin on vähän tullut. Hänen äitinsä ansiosta hän on päässyt Williamin kanssa naimisiin. Äiti halusi, että hän menee samaan yliopistoon kuin William. Kaikki tarkkaan laskelmoitua. Hän vaikuttaa olevan persoonana hyvin voimakastahtoinen, mutta salaa sen hyvin. Huomatkaa myös, että perheen toinen tytär on nainut miljonäärin eli arvot ovat samanlaiset. Heistä tulee goldfinger-vaikutelma. Perheen äiti on ollut tapetilla pomottavan käytöksensä takia. Ovat ilmeisesti myös paljon köyhempiä kuin itse rahansa ansainnut Meghan, vaikka esiintyvät ikäänkuin parempina ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ole ainua, mutta olet niitä harvoja joiden pitää julistaa sellainen ääneen. Anna olla. Elämäsi on itsellesikin mukavampaa jos keskityt vaikkapa niihin ihmisiin ja asioihin joista pidät.
No kiitow vaan neuvosta :D Harvoin julistan tällaisia ääneen. Nyt teki vaan mieli julistaa noiden Meghan-ketjujen takia, kun kaikki tuntuu tykkäävän Katesta ja inhoavan Meghania. Että olenko tosiaan ainoa joka ei pidä Katesta (en ole koskaan suuremmin pitänyt). En toki henk. koht. häntä mitenkään inhoa kun en tunne, mutta julkisuuskuvan perusteella Kate ei ole minun makuuni.
Ap
Olet ainakin motiivistasi rehellinen, hyvä niin ja pinnat siitä. Harvinaista täällä.
Mutta miksi pitäisi toisen puolta pitääkseen ryhtyä mollamaan toista? Ei pidä, eikä tarvii, se on hyvin lapsellista ja epäreilua!
Itse olen pari kertaa kommentoinut, kun nuo Meghania mollaavat jutut ovat menneet aivan hulluiksi! Kukaan täällä ei heitä tunne, omia mielikuviamme ja median välittämää kaikki tyyni.
Silti normi järjellä ja elämänkokemuksella pystyy kyllä erottamaan pähkähullut salaliittoteoriat ja suoranaisen vainon. Ihmisten medianlukutaidosta olen kyllä todella ihmeissäni, eikö sitä ole enää lainkaan?
Mulla ei oikeastaan ollut alunperin mitään mielipiteitä, nuorena ihan söötti tyttö. Mutta nyt vuosien jälkeen on ruvennut ärsyttämään tuo epäinhimillinen ulkokuori ja jatkuva edustus. Aivan käsittämättömän laiha, ihan täytyy epäillä, että onko poistettu kylkiluita tms. Sinänsä todella ikävää, että pitää pitää yllä tuollaista laihuuden ihannetta. Joo voihan se olla että on luonnostaan, mutta epäilen. Toinen ärsyttävä piirre on tuo täydellinen hammasrivistö ja se pepsodent-hymy lähes joka kuvassa ja paikassa. Ja sitten ne hulmuavan täydelliset hiukset, voisi joskus keksiä kampauksia tai laittaa hiukset kiinni. Nuorepana oli luonnollisemman näköinen, mihin se Kate on hävinnyt? Tuntuu että nuorempana kuningashuoneen edustajana haluaa olla huomion keskipisteenä, ja tehdä itsestään täydellisen robotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. On täysin yliarvostettu tuo kova pyrkyri, jonka elämäntehtävä oli päästä williamin vaimoksi.
Tällainen kuva itsellenikin on vähän tullut. Hänen äitinsä ansiosta hän on päässyt Williamin kanssa naimisiin. Äiti halusi, että hän menee samaan yliopistoon kuin William. Kaikki tarkkaan laskelmoitua. Hän vaikuttaa olevan persoonana hyvin voimakastahtoinen, mutta salaa sen hyvin. Huomatkaa myös, että perheen toinen tytär on nainut miljonäärin eli arvot ovat samanlaiset. Heistä tulee goldfinger-vaikutelma. Perheen äiti on ollut tapetilla pomottavan käytöksensä takia. Ovat ilmeisesti myös paljon köyhempiä kuin itse rahansa ansainnut Meghan, vaikka esiintyvät ikäänkuin parempina ihmisinä.
Ohis, mutta goldfinger on kyllä bond-biisien parhaimmistoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tee hyväntekeväisyyttä vaan käyttää hyväntekeväisyyttä itsensä promoamiseen.
Ja mistä sinä sen tiedät, tunnetko Meghanin henkilökohtaisesti jotta pystyt sanomaan ettei hän aidosti nauti muiden auttamisesta?
Epäilen että et tunne henkilökohtaisesti.
Minä en tykkää yhtään tälläisestä joukkolynkkaus meiningistä että yksi ihminen laitetaan sylkykupiksi, ajattelematta ollenkaan hänen tunteitaan, että mitä hän kestää ja mitä ei!
Ei minun tarvitse tuntea häntä henkilökohtaisesti nähdäkseni hänen härskiytensä.
Nimenomaan, kun sä et tunne henkilökohtaisesti niin teet omia johtopäätöksiäs toteamalla että Meghan on härski. Minä en nää Meghanissa mitään härskiä, upea muija ja ei haittaa vaikka on hieman pyrkyri, sillä pötkii elämässä pitkälle! Ne ihmiset pärjää elämässä jotka on voimakastahtoisia, uskaltaa kulkea sellaista elämää kohti jonka aidosti haluavat ja pyrkivät tekemään elämästään miellyttävää, osaavat ottaa omansa. Sekös ihmisiä v...ituttaakin että riittää tahdonvoimaa ottaa omansa, kun itsellä ei sitä rohkeutta ja tahdonvoimaa löydy niin paljon.
Onko Kate mielestäsi upea muija, kun on hänkin varsin pitkälle elämässään pötkinyt - joku voisi sanoa, että Meghaniakin pidemmälle - sekä kulkenut kohti haluamaansa ja saanutkin ilmeisesti sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tee hyväntekeväisyyttä vaan käyttää hyväntekeväisyyttä itsensä promoamiseen.
Ja mistä sinä sen tiedät, tunnetko Meghanin henkilökohtaisesti jotta pystyt sanomaan ettei hän aidosti nauti muiden auttamisesta?
Minä en tykkää yhtään tälläisestä joukkolynkkaus meiningistä että yksi ihminen laitetaan sylkykupiksi, ajattelematta ollenkaan hänen tunteitaan, että mitä hän kestää ja mitä ei!
Ei minun tarvitse tuntea häntä henkilökohtaisesti nähdäkseni hänen härskiytensä.
Nimenomaan, kun sä et tunne henkilökohtaisesti niin teet omia johtopäätöksiäs toteamalla että Meghan on härski. Minä en nää Meghanissa mitään härskiä, upea muija ja ei haittaa vaikka on hieman pyrkyri, sillä pötkii elämässä pitkälle! Ne ihmiset pärjää elämässä jotka on voimakastahtoisia, uskaltaa kulkea sellaista elämää kohti jonka aidosti haluavat ja pyrkivät tekemään elämästään miellyttävää, osaavat ottaa omansa. Sekös ihmisiä v...ituttaakin että riittää tahdonvoimaa ottaa omansa, kun itsellä ei sitä rohkeutta ja tahdonvoimaa löydy niin paljon.
Onko Kate mielestäsi upea muija, kun on hänkin varsin pitkälle elämässään pötkinyt - joku voisi sanoa, että Meghaniakin pidemmälle - sekä kulkenut kohti haluamaansa ja saanutkin ilmeisesti sen?
Varmasti Meghan ja Kate ovat molemmat saaneet haluamansa. Mutta ilmiselvästi he ovat halunneet eri asioita.
Itse arvostan ihmisiä, joilla on unelmia, ajatuksia ja mielipiteitä - ja vaikka sitten mokiakin.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oikeastaan ollut alunperin mitään mielipiteitä, nuorena ihan söötti tyttö. Mutta nyt vuosien jälkeen on ruvennut ärsyttämään tuo epäinhimillinen ulkokuori ja jatkuva edustus. Aivan käsittämättömän laiha, ihan täytyy epäillä, että onko poistettu kylkiluita tms. Sinänsä todella ikävää, että pitää pitää yllä tuollaista laihuuden ihannetta. Joo voihan se olla että on luonnostaan, mutta epäilen. Toinen ärsyttävä piirre on tuo täydellinen hammasrivistö ja se pepsodent-hymy lähes joka kuvassa ja paikassa. Ja sitten ne hulmuavan täydelliset hiukset, voisi joskus keksiä kampauksia tai laittaa hiukset kiinni. Nuorepana oli luonnollisemman näköinen, mihin se Kate on hävinnyt? Tuntuu että nuorempana kuningashuoneen edustajana haluaa olla huomion keskipisteenä, ja tehdä itsestään täydellisen robotin.
En voi mitään sille että kuulostat katkeralta/kateelliselta. Tuon ikäinen nainen ei saisi näyttää tuolta? Siksikö koska suurin osa tuon ikäisistä ei kykene samaan?
Et ole ainoa. Meghan ei myöskään tykkää Catherinesta.
Samaa mieltä, häitä kun seurasin olin ihmeissäni monestakin asiasta.
Kate oli niin tätimäisen näköinen vaikka oli tuolloin 29 v, muistaakseni.
Puku, meikki, hiukset, tyyli, kaikki oli niin tätimäistä.
Kate ja William olivat myös niin kankeita, parin väleistä ei välittynyt minkäänlaista lämpöä ja rakkautta. Ainoastaan velvollisuuden tunteen, etenkin Williamin kohdalla. Näytti jopa siltä ettei sulhanen olisi oikeasti edes halunnut naimisiin.
Kate näyttääkin nykyään usein niin surulliselta. William on viileän asiallinen ja ei lähene vaimoaan. Välillä vaikea uskoa, että ovat aviopari.
En usko, että Kate ja William eroavat, mutta en usko myöskään, että kumpikaan heistä ovat erityisen onnellisia. Vähiten Kate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Meghan ja Kate ovat molemmat saaneet haluamansa. Mutta ilmiselvästi he ovat halunneet eri asioita.
Itse arvostan ihmisiä, joilla on unelmia, ajatuksia ja mielipiteitä - ja vaikka sitten mokiakin.
-eri.
Se että ei kerro julkisuudessa ajatuksistaan tai mielipiteistään ei tarkoita etteikö niitä olisi.
Ainakin instassa olevissa videoissa näyttävät ihan onnellisilta. Kate ja William siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri.Se että ei kerro julkisuudessa ajatuksistaan tai mielipiteistään ei tarkoita etteikö niitä olisi.
Minun näkökulmastani on ihan samantekevää, onko Catherinella mielipiteitä vai ei, kun en koskaan niitä saa kuulla. Tylsä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, häitä kun seurasin olin ihmeissäni monestakin asiasta.
Kate oli niin tätimäisen näköinen vaikka oli tuolloin 29 v, muistaakseni.
Puku, meikki, hiukset, tyyli, kaikki oli niin tätimäistä.
Kate ja William olivat myös niin kankeita, parin väleistä ei välittynyt minkäänlaista lämpöä ja rakkautta. Ainoastaan velvollisuuden tunteen, etenkin Williamin kohdalla. Näytti jopa siltä ettei sulhanen olisi oikeasti edes halunnut naimisiin.
Kate näyttääkin nykyään usein niin surulliselta. William on viileän asiallinen ja ei lähene vaimoaan. Välillä vaikea uskoa, että ovat aviopari.
En usko, että Kate ja William eroavat, mutta en usko myöskään, että kumpikaan heistä ovat erityisen onnellisia. Vähiten Kate.
No, mun täytyy sanoa, että jos olisin rakastunut prinssiin ja hääni olisivat ensimmäiset suuren luokan kuninkaalliset häät Isossa-Britanniassa pitkiin aikoihin, niin olisin minäkin pirun jäykkä ja kankea. Juorulehtien mukaan Kate on aika ujo ihminen ja sellaiselle tuollainen julkisuus on painajaista. Meghan on ihan päinvastainen tapaus, on myös tottunut esiintymään kameroille eikä selvästikään hermoile niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri.Se että ei kerro julkisuudessa ajatuksistaan tai mielipiteistään ei tarkoita etteikö niitä olisi.
Minun näkökulmastani on ihan samantekevää, onko Catherinella mielipiteitä vai ei, kun en koskaan niitä saa kuulla. Tylsä tyyppi.
Jos olet tuo sama, jonka viestiä kommentoin, niin sitten kai kyse on enemmän siitä että arvostat ihmistä, joka tuo julki mielipiteitään, vaikka kyseisen ihmisen "ammattiin" kuuluisikin tietty neutraalius?
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa, mutta tällä palstalla vähemmistössä. Ihan niin kuin tällä palstalla ovat vähemmistössä vaikkapa naiset, jotka kannattavat perhevapaiden jakoa tasan miesten ja naisten kesken.
Luin juuri ihan hyvän analyysin siitä, kuinka Kate ja Meghan aiheuttavat niin voimakkaita tunteita. Syy on siinä, että he vetoavat aivan erilaisiin naistyyppeihin.
Kate-fanit ovat korostetun konservatiivisia, ja heillä on tiukka käsitys miehen ja naisen rooleista. Näin kärjistetysti naisen paikka on kotona ja miehen rinnalla. Heille on tärkeää, että käytös on moitteetonta, eivätkä he odota kuulevansa Katen suusta mitään tärkeää tai mielenkiintoista. Small talk riittää.
Meghania ihailevat naiset taas ovat modernimpia, koulutetumpia (kyllä, tiedän että Kate on maisteri, mutta tässä puhutaankin nyt ihailijoista), tasa-arvon kannattajia, ehkä trendikkäästi viherpiipertäjiä. Ja jokainen tietää, että tällä palstalla heidät lynkataan.
Kate ei ole maisteri.
Pidä mielessä, että eräissä vanhoissa yliopistoissa Englannissa ja Skotlannissa alemmat korkeakoulututkinnot johtavat tutkintonimikkeeseen Master of Arts (MA), joka nimestään huolimatta vastaa tasoltaan alempaa korkeakoulututkintoa ja antaa hakukelpoisuuden ylemmän korkeakoulututkinnon suorittamiseksi.
https://www.maailmalle.net/opiskelu/britannia/koulutusjarjestelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tuo sama, jonka viestiä kommentoin, niin sitten kai kyse on enemmän siitä että arvostat ihmistä, joka tuo julki mielipiteitään, vaikka kyseisen ihmisen "ammattiin" kuuluisikin tietty neutraalius?
Minun mielestäni ihmisessä jännittävintä ovat mielipiteet. Eivät hatut tai silmämeikit. Näin ollen on luonnollista, että kuninkaallisistakin suosikkejani ovat ne, joilla on mielipiteitä ja jotka niitä esittävät.
Prinssi Philip esimerkiksi on onnistunut tuomaan julki vähän epäkorrektejakin mielipiteitä. Samoin Anne. Catherine taas on jopa kuninkaallisten mittapuulla aika väritön ja mauton.
Vierailija kirjoitti:
Kate and Pippa, the Wisteria sisters....trained by their mother Carole.
Ei tarvitse tuntea henk koht nähdäkseen että hän on todella härski.