Oonko ainut joka ei tykkää herttuatar Catherinesta?
Mun mielestä tosi väritön, hajuton ja mauton. Ei juuri puhu eikä pukahda, tuntuu ettei omaa mielipiteitä juuri mistään. Falskin oloiset, liioitellut kasvojen ilmeet kuvissa. Persoonaton. Tylsä kuin mikä.
Ei kaunis eikä edes sievä, kaikesta yrittämisestä huolimatta. Ulkonäössä ainoat hyvät puolet ovat pituus, hoikkuus (aikaansaatu tiukalla dieetillä) ja hiukset (nekin tosin lisäkkeet).
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Lisään että niihin aikoihin kun alkoi seukkaamaan Willsin kanssa Kate oli mielestäni ihan söpö. Jotenkin hänestä on tullut... tylsä täti.
Ap
Ehkä masentunut, kun Wiljami käy vieraissa. Ei Katariina onnelliselta ulkonäöltä vaikuta. Väsyneen ja alakuloisen näköinen.
Olet varmaan.Catherine on just sellainen kuin pitääkin. Upea.
Katen ja Williamin häistä minulle jäi voimakas tunne, että kyseessä on järkiliitto. Kaikki hänen tyylistään alkaen - kova meikki, sovinnaiset kiharat, korsetti - kertoivat että täsaä on muottiin pakotettu nainen. Tunne on säilynyt niistä ajoista lähtien.
Olisi mielenkiintoista, jos Kate joskus puhuisi suunsa puhtaaksi. Miltä tuntui odottaa vuosia ja aina olla kiltisti ja hymyillä. Mutta luulen ettemme sitä kuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kate on kovan luokan näytteljä, Meghan ei pääse lähellekään samaa. Koko Katen imago ja elämä perustuu näyttelemiselle. Odotti 10 vuotta jos William ei saisi ketään muuta vaan ottaisi hänet. Williamin kaverit kutsui patjaksi, mairittelevaa. Ei ole koskaan tehnyt töitä ja yleistieto ihan nolla.
Kate ja Will seurusteli rauhassa, nautti vapaudesta ja tutustui toisiinsa ja kuninkaalliseen elämään. Sitten kun Katesta tuli kuninkaallinen, kaikki on mennyt hyvin ilman suurta draamaa tai skandaaleja. Mitä tapahtui Dianalle ja Charlesille, entä mihin on johtanut Harryn ja Meghanin nopee eteneminen. Se että edetään rauhassa ei tarkoita et toinen on vaan joku varavaihtoehto, vaan tollasessa asemassa se on ihan hyvä että molemmat tietää mihin ryhtyy.
Ja jos Willsin kaverit on kutsunut Katea patjaksi, se kertoo kyllä paljon enemmän niistä "kavereista" kun Katesta.
Kate on tehnyt töitä, mutta mistä sä kuvittelet tietäväsi hänen yleistiedon tason?
Hitaasti etenemisessä ei ole mitään pahaa, mutta hidas eteneminen yhdistettynä bänkseihin ja yhteen palaamiseen on sellainen kuvio, jonka en ole ainakaan omassa tuttavapiirissäni nähnyt johtavan mihinkään hyvään.
Mutta toki pitää ottaa huomioon, että William elää aika poikkeuksellista elämää. Hänen on ollut käytännössä pakko mennä naimisiin. Joten ehkä sitä sitten valitsee sen tutun riesan, varsinkin kun isä teki päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Katen ja Williamin häistä minulle jäi voimakas tunne, että kyseessä on järkiliitto. Kaikki hänen tyylistään alkaen - kova meikki, sovinnaiset kiharat, korsetti - kertoivat että täsaä on muottiin pakotettu nainen. Tunne on säilynyt niistä ajoista lähtien.
Olisi mielenkiintoista, jos Kate joskus puhuisi suunsa puhtaaksi. Miltä tuntui odottaa vuosia ja aina olla kiltisti ja hymyillä. Mutta luulen ettemme sitä kuule.
Mä toivoisin sitten tuommosia järkiliittoja enemmän jos noi on kriteereitä. Inhoan huolittelemattoman ja homssuisen näköisiä naisia.
Kate on tosiaan jäänyt mysteeriksi persoonansa puolesta, minkä takia suhtaudun häneen aika neutraalisti. Hän ei herätä paljoakaan tunteita.
Mutta toisaalta Kate vaikuttaa olevan kunnollinen, velvollisuudentuntoinen ja kohtelias ihminen sekä kaikesta päätelleen myös hyvä äiti lapsilleen. On ihan virkistävää nähdä tänä yltiöindividualismin ja minäminäminäkulttuurin aikakaudella ihminen, joka ei tunne tarvetta korostaa omaa persoonaansa 24/7.
Eli en tiedä, mitä pidän Katesta, mutta kunnioitan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin sitten tuommosia järkiliittoja enemmän jos noi on kriteereitä. Inhoan huolittelemattoman ja homssuisen näköisiä naisia.
Nyt tässä ollaan syvällä perusarvojen äärellä.
Kate on äitinsä rakentama tuote, pilkkanimi Waity Katie kertoo kaiken, odotteli Williamia vuosikaudet taustalla ja kohenteli melko vaatimatonta ulkonäköään. Hovissa odoteltiin, josko joku ulkomainen prinsessa innostuisi, Ruotsin Maddea toivottiin jättipotiksi, mutta kumpaakaan osapuolta ei kiinnostanut pätkääkään. Kun kävi ilmeiseksi, ettei aatelisneitoa saati prinsessaa tule, tyydyttiin Kateen.
Äiti rakensi tulevaisuutta jo pienestä pitäen, yliopisto valittiin Williamin opinahjon mukaan.
Kate on kasvatettu prinssin puolisoksi. Hajuton, mauton, suu tiukasti supussa ja nykyisin hyvä stylisti.
Hänestä on kasvanut todella kaunis nainen, paranee vanhetessaan, kun on oppinut meikkaamaan ja laittamaan hiuksensa - tai uskonut sen jollekin ammattilaiselle. Häälookki oli aivan kauhea silmäkajaleineen ja tukka roikkuen.
Katen muodonmuutos on ollut kyllä valtava, kun lapsuuskuvia katsoo.
On se vaan kamalaa kun joutuu elämään sellaisen ihmisen elämää, josta ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kate on äitinsä rakentama tuote, pilkkanimi Waity Katie kertoo kaiken, odotteli Williamia vuosikaudet taustalla ja kohenteli melko vaatimatonta ulkonäköään. Hovissa odoteltiin, josko joku ulkomainen prinsessa innostuisi, Ruotsin Maddea toivottiin jättipotiksi, mutta kumpaakaan osapuolta ei kiinnostanut pätkääkään. Kun kävi ilmeiseksi, ettei aatelisneitoa saati prinsessaa tule, tyydyttiin Kateen.
Äiti rakensi tulevaisuutta jo pienestä pitäen, yliopisto valittiin Williamin opinahjon mukaan.
Kate on kasvatettu prinssin puolisoksi. Hajuton, mauton, suu tiukasti supussa ja nykyisin hyvä stylisti.
Hänestä on kasvanut todella kaunis nainen, paranee vanhetessaan, kun on oppinut meikkaamaan ja laittamaan hiuksensa - tai uskonut sen jollekin ammattilaiselle. Häälookki oli aivan kauhea silmäkajaleineen ja tukka roikkuen.
Harryn tragedialta olisi vältytty, jos Meghanillakin olisi vanhempansa ja lapsuudenperhe tukenaan.
En ole juurikaan häntä seurannut tai hänestä kiinnostunut mutta noihin liioiteltuihin ilmeisiin olen kyllä kiinnittänyt huomiota. Ei herätä minussa minkäänlaisia sympatioita.
Eihän tuossa roolissa muuta voi olla. Siksihän Meghan lähti.
Hän osaa olla just sellainen kuin tuossa asemassa pitääkin. Kaikki viimeaikaiset esiitymiset on olleet hyvin onnistuneita.
Siksikin Meghan niin epäonnistui, sillä ei kukaan olisi halunnut häneltä mitään omia shownumeroita vaan tuollaista totutun tapaista hillittyä esiintymistä.
Minusta Kate on todella kaunis. Habitus kieltämättä sellainen perinteinen ydinperheen äiti, mutta ei siinäkään mitään pahaa jos se on kyseiselle ihmiselle itselleen ok. Kaukana siitä millainen itse olen ja haluan olla, mutta mielestäni hän on tuollaisenaan juuri sopiva omaan rooliinsa. Vähän hajuton ja mauton joo, eikä tuo mielipiteitään vahvasti ilmi, mikä on vain ja ainoastaan fiksua ja järkevää tuossa asemassa.
Catherine oli alussa hyvin epäsuosittu. Lehdet pyrkivät kirjoittamaan hänestä kauniisti, kehuivat häntä ystävälliseksi, iloiseksi, tyylikkääksi ja elegantiksi, mutta artikkeleiden kommenttiosastoissa, ja ylipäätään anonyymeissä nettikeskusteluissa, Catheriniä haukuttiin ihan järkyttävän paljon.
Nykyään Catherinestä tunnutaan pitävän, ja haukkuminen on kohdistunut Meghaniin. Mitä epäsuositumpi Meghan on, sitä ylistetympi Catherine on, ja päinvastoin. Ihan älytöntä. Molemmissa on hyvät puolensa.
Olen itse tykännyt Catherinestä alusta asti. Hän vaikutti esiintymistilanteissa ujolta ja epävarmalta ensimmäisinä vuosina, mutta on kasvanut tehtäväänsä ajan mittaan. Ilman häntä en edes olisi kiinnostunut kuninkaallisista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minäkin tykkään enemmän Meghanista kuin Katesta :)
Kate on just tuota mitä ap kuvaili: tylsä, hajuton ja mauton.
Mutta vissiin sellaisia naisia av-mammat eniten arvostaa, ehkä ei ole niin suuri uhka itselle viehättävyydellä ja kyllähän täällä kysellään että miten näyttää rikkaalta ja enemmän arvostetaan korkeakoulutusta kuin amista joten pintaliito joidenkin makuun!
Kuka haluaa tanssia hovin turhan tiukkojen sääntöjen mukaan? kai te tajuatte ettei kuninkaallisen elämä mitään mukavaa ole. Joten Meghan teki kauniina voimakastahtoisena naisena aivan oikean ratkaisun repästessään itsensä irti siitä ja ei Harrykaan mikään lapanen ole vaan raikuli-prinssi, on suorastaan loukkaavaa Harryn älykkyyttä kohtaan väittää että olisi täysin Meghanin ohjailtavissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vissiin sellaisia naisia av-mammat eniten arvostaa, ehkä ei ole niin suuri uhka itselle viehättävyydellä ja kyllähän täällä kysellään että miten näyttää rikkaalta ja enemmän arvostetaan korkeakoulutusta kuin amista joten pintaliito joidenkin makuun!
Kuka haluaa tanssia hovin turhan tiukkojen sääntöjen mukaan? kai te tajuatte ettei kuninkaallisen elämä mitään mukavaa ole. Joten Meghan teki kauniina voimakastahtoisena naisena aivan oikean ratkaisun repästessään itsensä irti siitä ja ei Harrykaan mikään lapanen ole vaan raikuli-prinssi, on suorastaan loukkaavaa Harryn älykkyyttä kohtaan väittää että olisi täysin Meghanin ohjailtavissa.
Se on työ. En tykkää ihmisistä, jotka ei ole ammattilaisia ja joilla on sairas tarve tuoda itseään esille, kuten Meghanilla. Meghan aikoo nyt sitte vielä lyödä rahoiksi mikä on halveksuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on työ. En tykkää ihmisistä, jotka ei ole ammattilaisia ja joilla on sairas tarve tuoda itseään esille, kuten Meghanilla. Meghan aikoo nyt sitte vielä lyödä rahoiksi mikä on halveksuttavaa.
Se että lyö rahoiksi on järkevä ratkaisu, sä tarviit rahaa elämiseen monella eri tavalla ja ikinä tilillä ei voi olla liikaa rahaa on mielipiteeni ja ne ihmiset loistaa jotka uskaltaa tuoda itseään esille :) eikä tuo työ ole, vaan elämäntyyli ja siinä tulee mukana sellainen perhe jossa isoäidillä täytyy hyväksyttää kaikki niin onko se mitään aikuisen ihmisen elämää!?
Meghanissa arvostan sitä että on Rebel, minäkin kapinoisin vastaan jos mun täytyisi kuluttaa ainut elämäni muiden miellyttämiseen, ihan siitä lähtien että en saa nousta ruokapöydästä ennen isoäitiä vaikka olen syönyt aikapäiviä sitten, ei mitään järkevää käytöstä ;)
Kate ja Will seurusteli rauhassa, nautti vapaudesta ja tutustui toisiinsa ja kuninkaalliseen elämään. Sitten kun Katesta tuli kuninkaallinen, kaikki on mennyt hyvin ilman suurta draamaa tai skandaaleja. Mitä tapahtui Dianalle ja Charlesille, entä mihin on johtanut Harryn ja Meghanin nopee eteneminen. Se että edetään rauhassa ei tarkoita et toinen on vaan joku varavaihtoehto, vaan tollasessa asemassa se on ihan hyvä että molemmat tietää mihin ryhtyy.
Ja jos Willsin kaverit on kutsunut Katea patjaksi, se kertoo kyllä paljon enemmän niistä "kavereista" kun Katesta.
Kate on tehnyt töitä, mutta mistä sä kuvittelet tietäväsi hänen yleistiedon tason?