Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
161/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on puukottanut entistä miestään.

Vierailija
162/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olen sitten kuin "unelmanainen", ylipainoinen, mielenterveysongelmallinen, lävistyksiä ja tatutointikin löytyy (ei huolta, suunnitteilla ottaa lisää), hiukset ovat siniset. 

Katson elokuvia, pelaan pelejä, kirjojakin luen jos vain ovat kiinnostavia, kielitaitoakin löytyy eli suomen lisäksi englantia käytän päivittäin.

Oisko ottajia? Ei? No ei sitten 🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa lukea näitä kommentteja, kun 95% tuntemistani miehistä on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan ja viestejä tulee jatkuvasti miehiltä. Jopa varatuilta. Silti moni noista ehdottomista kiinnostuksen tappajista osuu minuun. Eli te miehethän ette nää sitä päällepäin, jos joku teidän mielestä nätti ja mukava nainen sairastaa vaikkapa masennusta tai paniikkihäiriötä. Eikä välttämättä kukaan lähipiiristä. Moni sairas voi olla päällepäin todella iloisen ja vakaan oloinen. Itse olen sairastanut jo 20v.ja osaan jo erittäin hyvin pitää oireilut kurissa ilman lääkitystä terveellisillä elämäntavoilla. Minulla on varalta olemassa lääkkeet paniikkikohtauksiin ja jos joudun sellaisen ottamaan, sitä ei kukaan tajua kun otan sen d-vitamiini purkista. Olen sairauden takia joutunut keskivertoa enemmän opettelemaan omien tunteideni käsittelyä ja psykologiaa, joten väitän olevani jopa keskivertoa empaattisempi muita kohtaan ja parempi keskustelija. Pystyn parisuhteessa kommunikoimaan hyvin, enkä skitsoile, mökötä tai riitele turhista.

Vierailija
164/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka on koskaan antanut tupsua tummaihoiselle.

Näistä kommenteista näkee kivasti, millaisia elämänkoululaisia täällä palstalla pyörii..

Vierailija
165/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä kommenteista näkee kivasti, millaisia elämänkoululaisia täällä palstalla pyörii..

Tuo taitaa olla aika yleinen yök kaikille valkoisille miehille. Ei positiivinen asia.

Sivistynyt ja mukava ihminen on sivistynyt ja mukava ihonväriin katsomatta. No onneksi ei tarvitse etsiä ja löytää miehiä Vauva-palstalta :D

Vierailija
166/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on yleinen ja yksinkertainen selvennys. Jostain syystä joillakin on kumppani ja joillakin ei.

Vierailija
167/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti turhasta valittava.

Vierailija
168/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psyykenlääkkeitä käyttävät.

Ilman psyykenlääkitystäkin orgasmikyvyttömät.

Sosiaalitapaukset.

Maksuhäiriöiset.

Seuramatkalla olleet.

Kielitaidottomat.

Joilla ei ole voimassa olevaa passia.

Ylipainoiset.

Vanhemmissaan roikkuvat.

Maalla ikänsä asuneet.

Täytyy kysyä, miksi maksuhäiriömerkintä on automaattisesti ehdoton turn off. Nehän ovat aika yleisiä nykyään ja sellaisen voi saada niin monesta eri syystä ja monen eri asian yhteensummana, että kaikki joilla on maksuhäiriömerkintä, eivät varmasti ole holtittomia, itse hölmöyttään asioitaan kusseita tapauksia. Pohdin siis sitä, että mikä yhdessä merkinnässä on se juttu, mikä tekee siitä niin ehdottoman esteen suhteelle?

Ja miten se merkintä selviää? Vaaditaanko nykyisin suhteen alussa luottotiedoista todiste? Vai onko se merkki merkinnästä, jos ei halua ottaa yhdessä isoa asuntolainaa? 

Itselläni ei ole merkintää, mutta en suostuisi lainaa ottamaan mihinkään. En edes asuntoon. Osaan elää varojeni mukaan ilman lainoja, ja säästöönkin saan rahaa kivasti. Ja sitä tilin saldoakaan en toiselle paljastaisi. Ne eivät kuulu muille.

Vierailija
169/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Yh-äiti

-Ylipainoinen

-Feministi

-Lapsista haaveileva

-"Räväkkä"

-Tunnekuohuilija/drama queen

- Kissaihminen

Yksikin noista = no go

Vierailija
170/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäytyvä ekstrovertti, sosiaalisesti ylivilkas

Vierailija
171/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

En rohjennut laittaa mutta joku laittoin. Et ole ainoa ja toivotan voimia elämääsi itse olen suunitellut juuri tämän takia maasta muuttoa koska koen velvollisuuden miehenä saada jälkikasvua.

Vierailija
172/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Uskovainen 

-ei tatuointeja

-ei aiempia suhteita

-elämän arvot vahvasti seuraavissa sukupolvissa eli haluaa äidiksi ja mummiksi

-terveelliset elämäntavat

-siveellinen ja kunniallinen

-romantikko

-pitää eläimistä

-ns. pullantuoksuinen kuningatar.

Vierailija
173/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olen yllättäen yksin. kirjoitti:

-Uskovainen 

-ei tatuointeja

-ei aiempia suhteita

-elämän arvot vahvasti seuraavissa sukupolvissa eli haluaa äidiksi ja mummiksi

-terveelliset elämäntavat

-siveellinen ja kunniallinen

-romantikko

-pitää eläimistä

-ns. pullantuoksuinen kuningatar.

Siis jos tämä on se sinun aloituksessa kysytty No Go-listasi, niin sullahan pitäisi olla melko hyvät markkinat edessäsi! Ainakin jos palstaa seuraa...

Vierailija
174/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä ylipaino.

Seuraa jotain tyhjänpäiväisiä realityhommia, kuten BB, TI jne. 

Vierailija
175/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkittävä ylipaino.

Seuraa jotain tyhjänpäiväisiä realityhommia, kuten BB, TI jne. 

Jaa, vaimo seuraa juuri noita kaikenlaisia hömppäsarjoja, mutta on ihan täyspäinen. Kai nyt jokainen tajuaa, että ne ovat sellaista aivot narikkaan -viihdettä. En usko, että vaimo katsoo niitä ja samalla haaveilee että "vitsi, mä haluun just olla samanlaine ku toi Jessica!".

Vierailija
176/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukkainen persu joka tupakoi ja juo sidukkaa ja katsoo koko ajan telkkaria tai somettaa. En tee tuollaisella mitään.

Vierailija
177/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tai vastaavasti eläin lapsen korvikkeena, joka nukkuu sängyssä ja otetaan joka paikkaan mukaan. 😣

Vierailija
178/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen jolla on jotain vakaumuksellisia periaatteita siitä mikä on miehen ja naisen rooli parisuhteessa.

Vierailija
179/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taitaa olla aika yleinen yök kaikille valkoisille miehille. Ei positiivinen asia.

Kaikille nivalalaisille lippalakkipäille varmasti, mutta on täällä sentään elämää noiden kylien ulkopuolellakin. 😁

Vierailija
180/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

En rohjennut laittaa mutta joku laittoin. Et ole ainoa ja toivotan voimia elämääsi itse olen suunitellut juuri tämän takia maasta muuttoa koska koen velvollisuuden miehenä saada jälkikasvua.

Kerrothan meille sitten miten tämä suunnittelu etenee. Odotamme palavasti uutisia. (Sivuhuom., Tässä viestissä saattaa olla ripaus naisen huumoria, ehkä jopa mustaa sellaista).