Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?
Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Yksikin näistä kohdista on turn off:
- tatuoitu tai lävistetty
- kengänkoko alkaa nelosella
- liki yhtä pitkä kuin minä (180), tai pidempi
- vihervassari
- erivärisiä lapsia
- tupakoi
- korostaa akateemisuuttaan
- alipainoinen
Nämä koskevat ikäisiäni 50+ naisia, nuoremmilla on paljon muita kummallisuuksia joita en siedä.
Toki meillä pitäisi olla jotain yhteisiä harrastuksia, muutenhan emme olisi ikinä vapaa-ajalla yhdessä.
Saa olla räväkkä, joka minulle tarkoittaa spontaania extroverttia, hiukset mieluiten lyhyet (pitkät eivät sovi 50+ naisille) ja saavat olla luonnottoman väriset, kuten punaiset, lilat, jne.
Toi akateemisuuden korostaminen on aika naurettavaa, jos kyseessä on joku perusmaisteri ja säälittävää siinä tapauksessa, jos on yhtään sen pidemmälle käynyt.
Ylipaino
Kissaihminen
Räväkkyys
Näkyvät tatuoinnit
Feminismi
Yksinhuoltaja
Lapsia useammalle miehelle
Historiassa mustia miehiä
Krooninen rahapula
Draamakuningatar/tunnekuohuilija
Vuosia kestänyt masennuslääkitys
Pesänrakennusvietti, omakotitalohaaveilut
Yksikin noista = no go.
Turn-off-listat ovat pitkiä ja mielipiteet ehdottomia. Mutta vain teoriassa. Kun se rakkaus tai ihastus tosielämässä iskee ei noilla luettelolla ole juurikaan merkitystä. :)
Yksin saatte sitten olla listoinenne. Ihmisen tärkein ominaisuus (älykkäin) on sopeutumiskyky. Elämä on lyhyt, pitää tarttua hetkeen. Tajuan nyt nelikymppisenä selkeästi elämän lyhyyden.
Jos ei saa olla ollut muunmaalaisia kumppaneita, eikä lapsia saa olla, neitsytkin pitäisi olla.
Jotkut ihmiset elävät elämäänsä, rakastuvat välittämättä ihonväristä, avaavat sydämensä ja antautuvat rakkauden nautinnoille.
Elämä on tarkoitus elää. Voi käydä niin, että ei saa mitään, kun vaatii liikaa.
Voihan se joitain nämä listat kismittää, mutta entäs ne listat, joiden mukaan miehiä haarukoidaan?
Lienevät kohtuullisia!
Persujen puhetta. Mutta miksi ne ovat yleensä juuri niitä persuja, joilla on thaimaalainen vaimo tai mustaihoinen poikaystävä?
Kun jotain ajatusta tarpeeksi kauan vastustaa, löytääkin siitä onnen ja valon.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se joitain nämä listat kismittää, mutta entäs ne listat, joiden mukaan miehiä haarukoidaan?
Lienevät kohtuullisia!
Mistä sellaisia listoja löytää? Eiköhän ihmiseen ihastuta, ei listoihin.
Btw. Jos tapaisin miehen, jolla olisi ollut tummaihoinen tyttöystävä tai thaimaalainen tyttöystävä, olisin mustasukkaisempi noista, kuin jostain insta-mallinaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienevät kohtuullisia!
Btw. Jos tapaisin miehen, jolla olisi ollut tummaihoinen tyttöystävä tai thaimaalainen tyttöystävä, olisin mustasukkaisempi noista, kuin jostain insta-mallinaisesta.
Miten sellaisen naisen kanssa pystyisi kilpailemaan, jolle mies on kuningas?
”Vahva” nainen, ts nainen, jonka mielipiteet ovat ainoat oikeat, narsistinen luonne ja täysin kyvytön tekemään pienintäkään kompromissia. Kun kerran on erehtynyt seurustelemaan tällaisen naisen kanssa, niin on helppo sanoa, että ei ikinä enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lapsi kreikkalaisen kanssa ja on hyvin välimerellinen ulkonäöltään lapsikin. Onko todella vastenmielistä? En ole edes ajatellut asiaa, mutta täytyypä olla tarkkana ettei mahdollinen seurustelukumppanini lastani solvaisi ja minua tuosta syystä hylkäisi alkuunsa.
Sanokaa nyt rehellisesti, että en kelpaa tästä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienevät kohtuullisia!
Tällä palstalla pyörii vastaava lista miehistä.
Kai laitatte Tinderiin tuon ehdon näkyville että ei saa olla ulkomaalaisia miehiä historiassa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lapsi kreikkalaisen kanssa ja on hyvin välimerellinen ulkonäöltään lapsikin. Onko todella vastenmielistä? En ole edes ajatellut asiaa, mutta täytyypä olla tarkkana ettei mahdollinen seurustelukumppanini lastani solvaisi ja minua tuosta syystä hylkäisi alkuunsa.
Sanokaa nyt rehellisesti, että en kelpaa tästä syystä?
En tietenkään voi olla varma, mutta epäilen että et ehkä itsekkään innostuisi näistä miehistä. Yleensä tuollainen asennemaailma on henkilöillä, jotka eivät poistu kylän Esson baaria pitemmälle ja jostain syystä se ei ainakaan itseäni hirveästi viehätä.
Toisen rahaa kuolaava akka
Valehteleva
Epärehellinen
Epäsiisti
Vierailija kirjoitti:
Persujen puhetta. Mutta miksi ne ovat yleensä juuri niitä persuja, joilla on thaimaalainen vaimo tai mustaihoinen poikaystävä?
Kun jotain ajatusta tarpeeksi kauan vastustaa, löytääkin siitä onnen ja valon.
Kai se pelottaa siksi, kun se itseä kiinnostaa ja mielessä pyörii. Jossain vaiheessa sitten voittavat pelkonsa. Samahan se on homojen vastustajilla. Ovat yleensä itse kaappihomoja.
Ylimielinen kohelo, liian suuret luulot itsestään, luulee olevansa korvaamaton, epämiellyttävä, oksettava ulkonäkö, narsisti joka käyttää viattomia häikäilemättömästi hyväkseen ym.
Naapurin karmee akka jolla liian komee mies. Huomaisipas mies minun kauneuden.
Sellainen, jota ei saa koskaan hereille. Kovin olisi yksipuolista seurustelua.
Kyllä neitsyitä on, mutta harvemmassa enää omassa ikäluokassasi. Miksi et ollut ajoissa liikkeellä?
Minun mies oli, mentiin naimisiin 25-vuotiaina ja neitsyt olin ja hänelläkin poikuus tallessa <3