Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
141/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a on sen verran nähnyt näitä, että vastaan: nainen. Tovin jos toisenkin olen heitä vältellyt ja elämä hymyilee. Talous on vakaalla pohjalla. Vapaa-ajasta saa nauttia vapaasti. Kaikki ylimääräinen häslinki on poissa. Suorittaminen on poissa. Kulissit ovat poissa. Jäljellä on vain onnellinen mies.

Vierailija
142/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva tuntuu olevan monelle no-no.

Entä satunnainen p ilvi? Alkoholia harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva olis out, jos ulkonäkö kohdillaan. Kun ei se seurustelu tarkoita sitä, että loppuelämä ollaan yhdessä.

Vierailija
144/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva olis out, jos ulkonäkö kohdillaan. Kun ei se seurustelu tarkoita sitä, että loppuelämä ollaan yhdessä.

Minulle tarkoittaa. Jos se ei tarkoita sitä sinulle, se ei tarkoita, että se muillekkaan se ei sitä tarkoita. Tarkoitukseni on kertoa sinulle, että ihmiset voivat olla eri mieltä kanssasi ja olla myös oikeassa.

Vierailija
145/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka.

Vierailija
146/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

Mistäs sen selvität, kun pimssussa ei ole laskuria? Jonne13 vee, selvitä edes perusasiat naisen sukuelimestä ennenkuin alat trollata.

Ei edes gynekologi voi olla varma kenenkään neitseydestä, ellei alakerrassa ole jotain hyvin poikkeavaa. Ja silloinkin on mahdollisuus epäkonventionaaliseen seksiin.

Mutta sinun kokemattomuutesi näkyy tekstistä ja on riipaisevaa.

Ihme että edes vaivaudun vastaamaan noin tympeään viestiin, mutta tarkoitan neitsyydellä kokonaisvaltaista sielun ja kehon puhtautta. Sitä, että nainen ei ole antanut järvensä rehevöityä useista melojista. Sitä, että nainen arvostaa itseään sen verran, ettei alistu pelimiesten metkujen edessä. Joku immenkalvo ja sen eheys on pienen pieni sivujuonne asiassa. Kuten varmaan hyvin itsekin ymmärrät. M43

Vierailija
147/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkonainen perhetausta

Tatuoinnit

Matala koulutus- ja/tai tulotaso

Ylipaino

Ei lue kirjoja, käy teatterissa tai katso elokuvia

Ei liikuntaharrastuksia

Huonot käytöstavat

Huono hygienia

Liian paljastava tai muutoin mauton pukeutumistyyli

Vierailija
148/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla jäit pettämisestä kiinni?

Itselläni jäi aikanaan kannettava auki ja puoliso luki minun ja ihastukseni välisen postini.

Tuli selville parin vaisun päivän jälkeen kun hän käveli "mikä helvetti sulla nyt on" tivaamiseni jälkeen autoon ja lätkäisi tulostetut sähköpostit käteeni.

Olemme edelleen yhdessä, vielä vuosien jälkeenkin. Onneksi.

Vierailija
149/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sen selvität, kun pimssussa ei ole laskuria? Jonne13 vee, selvitä edes perusasiat naisen sukuelimestä ennenkuin alat trollata.

Ei edes gynekologi voi olla varma kenenkään neitseydestä, ellei alakerrassa ole jotain hyvin poikkeavaa. Ja silloinkin on mahdollisuus epäkonventionaaliseen seksiin.

Ihme että edes vaivaudun vastaamaan noin tympeään viestiin, mutta tarkoitan neitsyydellä kokonaisvaltaista sielun ja kehon puhtautta. Sitä, että nainen ei ole antanut järvensä rehevöityä useista melojista. Sitä, että nainen arvostaa itseään sen verran, ettei alistu pelimiesten metkujen edessä. Joku immenkalvo ja sen eheys on pienen pieni sivujuonne asiassa. Kuten varmaan hyvin itsekin ymmärrät. M43

Sinulla on varmasti samanlainen puhtaus sielussasi kuin toivomallasi naisella?

Vierailija
150/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota samaa itsestäänselvyyttä täytyy aina jankata? Tietenkin minulla on. Aina ollut, aina tulee olemaan. En ole KOSKAAN vaatinut keneltäkään nempää enkä vähempää kuin itseltäni. Tämä on se kultainen standardi. M43

Vierailija
151/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat

Pureskelee kynsiä

Tupakoi

Vierailija
152/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei anna tulla naamalle.

Mä olen kaksi kertaa nykyisen mieheni satsit ottanut kasvoille. Toisella kerralla meni silmään ja silmä punaisena pari päivää ja toisella kerralla osa lensi nenään :-D Nam.

Vierailija
153/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, lävistykset, tupakointi, aineiden käyttö, mielenterveysongelmat, liikkumista hankaloittava ylipaino, haluttomuus, kova ääni/jatkuva kiroilu, lyhyet hiukset, räväkät hiusvärit ja meikit, tekolisäkkeet, lemmikkejä, lapsia eri miesten kanssa, elättäjän etsintä.

Vierailija
154/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu

Vierailija
155/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Stringien käyttäjä joka oikeasti kuvittelee niiden tekevän hänestä seksikkään

- Uskovainen tai muuten konservatiivi

- Seksisti

- Ylimielinen ja omaa erinomaisuuttaan täynnä oleva

Vierailija
156/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkonainen perhetausta

Tatuoinnit

Matala koulutus- ja/tai tulotaso

Ylipaino

Ei lue kirjoja, käy teatterissa tai katso elokuvia

Ei liikuntaharrastuksia

Huonot käytöstavat

Huono hygienia

Liian paljastava tai muutoin mauton pukeutumistyyli

Miten jos on rikkonainen perhetausta ja on köyhä.. Mutta lukee kirjoja, käy teatterissa ja harrastaa liikuntaa.. Jne.

Kivaa yleistystä, että köyhä pienituloinen ns rikkonaisesta perheestä tuleva on oletettavasti tatuoitu tupakoiva kiroileva tyhmä läski..

No kertoo paljon kirjoittajasta :D

Vierailija
157/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota samaa itsestäänselvyyttä täytyy aina jankata? Tietenkin minulla on. Aina ollut, aina tulee olemaan. En ole KOSKAAN vaatinut keneltäkään nempää enkä vähempää kuin itseltäni. Tämä on se kultainen standardi. M43

43 vuotias neitsyt, todellinen naisten unelma.

Vierailija
158/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin näistä kohdista on turn off:

- tatuoitu tai lävistetty

- kengänkoko alkaa nelosella

- liki yhtä pitkä kuin minä (180), tai pidempi

- vihervassari

- erivärisiä lapsia

- tupakoi

- korostaa akateemisuuttaan

- alipainoinen

Nämä koskevat ikäisiäni 50+ naisia, nuoremmilla on paljon muita kummallisuuksia joita en siedä.

Toki meillä pitäisi olla jotain yhteisiä harrastuksia, muutenhan emme olisi ikinä vapaa-ajalla yhdessä.

Saa olla räväkkä, joka minulle tarkoittaa spontaania extroverttia, hiukset mieluiten lyhyet (pitkät eivät sovi 50+ naisille) ja saavat olla luonnottoman väriset, kuten punaiset, lilat, jne.

Vierailija
159/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, ylimielinen ja aggressiivinen.

Pikkupaheet annan anteeksi.

Vierailija
160/388 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin näistä kohdista on turn off:

- tatuoitu tai lävistetty

- kengänkoko alkaa nelosella

- liki yhtä pitkä kuin minä (180), tai pidempi

- vihervassari

- erivärisiä lapsia

- tupakoi

- korostaa akateemisuuttaan

- alipainoinen

Nämä koskevat ikäisiäni 50+ naisia, nuoremmilla on paljon muita kummallisuuksia joita en siedä.

Toki meillä pitäisi olla jotain yhteisiä harrastuksia, muutenhan emme olisi ikinä vapaa-ajalla yhdessä.

Saa olla räväkkä, joka minulle tarkoittaa spontaania extroverttia, hiukset mieluiten lyhyet (pitkät eivät sovi 50+ naisille) ja saavat olla luonnottoman väriset, kuten punaiset, lilat, jne.

Panit kengännumeron tuollaiselle listalle! Aika outoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi