Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kuu, 25, on muunsukupuolinen ja panseksuaali"

Vierailija
19.01.2020 |

Lue täältä Kuun voimaannuttava tarina! https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006376506.html

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tuo panseksuaalisuus ole sama kuin bi-seksuaalisuus?

Vierailija
2/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun söpö :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panseksuaali vissiin ihastuu myös transihmisiin jne. 

Vierailija
4/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se bloggaaja roseshock.

Olen välillä miettinyt mitä sille kuuluu, seurasin ennen sen blogia meikkien takia.

Mukavaa, että sillä menee hyvin.

Vierailija
5/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomionhakuinen minäminä-tyyppi.

En ole koskaan ymmärtänyt miten voimakkaasti meikatut ja muokatut herutuskuvat muka nostattavat itsetuntoa. Luulisi että paremminkin laskevat? Eihän kyseessä ole edes sama henkilö. Ihmiset joukolla kehuvat jotain fantasiaminää.

Vierailija
6/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sukupuolta ei voi päättää omien tuntemusten perusteella. Sen vuoksi en voi ymmärtää tätä viime vuosina pinnalle noussutta muunsukupuolisuusilmiötä.

Mielestäni sukupuolen määrittelee se, mitkä sukupuolikromosomit olemme hedelmöittyessämme saaneet! Ja myöhemmin elämässä sukupuolen korjausleikkaus! Ei mitkään muut tekijät!

Vierailija
7/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miten voimakkaasti meikatut ja muokatut herutuskuvat muka nostattavat itsetuntoa. Luulisi että paremminkin laskevat? Eihän kyseessä ole edes sama henkilö. Ihmiset joukolla kehuvat jotain fantasiaminää.

Tuo on kokonaan oma kulttuurinsa.

Se saa itsetuntoa sen takia, että sen TAITOJA maskeerajana kehutaan, ei sen takia, että sitä kehutaan henkilönä, tai sen ulkonäköä kehuttaisiin.

Se on oikeasti todella, todella lahjakas, sen kannattaisi lähteä pois suomesta ja yrittää uraa esim. lontoossa jne.

Vierailija
8/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää käyttää panseksuaalia korostamaan sitä, että myös muunsukupuoliset, genderfluidit jne. kelpaa. Jotkut tykkää käyttää biseksuaalia koska panseksuaalisuus tuntuu väkisin väännetyltä/oman kilven kiillottamiselta "katsokaa minä olen transmyönteinen!!", mutta joskus käyttää biseksuaalia koska haluaa korostaa että EI välitä muunsukupuolisista tms., ja panseksuaalit usein käyttävät tätä leimaa heistä erottuakseen.

Vierailija
9/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis biseksuaali nainen, joka harrastaa meikkaamista.

Vierailija
10/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panseksuaali vissiin ihastuu myös transihmisiin jne. 

Sitä tarkoitti myös biseksuaali ennen. Ei mulla ole ketään vastaan mitään, mutta termit välillä uuvuttaa.

T. Bi, eli nykykielellä pan

Vierailija
11/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se saa itsetuntoa sen takia, että sen TAITOJA maskeerajana kehutaan, ei sen takia, että sitä kehutaan henkilönä, tai sen ulkonäköä kehuttaisiin.

Se on oikeasti todella, todella lahjakas, sen kannattaisi lähteä pois suomesta ja yrittää uraa esim. lontoossa jne.

On se kyllä tosi taitava ja ne kuvatkin olivat kauniita.

Vierailija
12/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja lähes 200 000 seuraajaa instassa. Eiköhän lehtijuttu ollut ihan hyvää pr:ää, sama kuka täällä kiukuttelee hänen oletetuista elimistään.

13/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon olevani panseksuaali, koska kumppanini on transmies ja pan kuvaa näin omaa seksuaalisuuttani paremmin kuin bi.

Vierailija
14/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Itse sanon olevani panseksuaali, koska kumppanini on transmies ja pan kuvaa näin omaa seksuaalisuuttani paremmin kuin bi.

Lol 😂

Vierailija
15/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana ernuna fanitin häntä suuresti, nätti edelleen mutta ei herättynyt enää suurempia tunteita. Kiva kun jotkut jaksaa kokeilla eri tyylejä, itse olen liian laiska moiseen 😅

Vierailija
16/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uuvuttavia tapauksia ja näitä on päivä päivältä enemmän. Ei jaksa enää kiinnostaa.

17/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Lol 😂

Selitä toki vähän tarkemmin.

Vierailija
18/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin uuvuttavia tapauksia ja näitä on päivä päivältä enemmän. Ei jaksa enää kiinnostaa.

Ei ihmekään että on, kun eihän lehdissä muuta tehdäkään kuin ylistetään näitä

Vierailija
19/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kaunis, mutta mulle mitään muunsukupuolisuutta ei ole olemassa. Se on joko tai, halusit tai et.

tajuatko että kuvissa on 10 kg meikkiä ja ne ovat täysin muokattuja? näitkö sen videon missä pyörittelee päätään naturellina? perus 4/5.

Vierailija
20/166 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Lol 😂

Selitä toki vähän tarkemmin.

En ole aiempi, mutta minusta biseksuaalisuus kyllä sisältää binääriset transihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi