"Kuu, 25, on muunsukupuolinen ja panseksuaali"
Lue täältä Kuun voimaannuttava tarina! https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006376506.html
Kommentit (166)
Kyllä tuollainenkin sairaus on hyväksyttävä.
Onko kuu vielä muunsukupuolinen vai jo kenties lesbo mies?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Musta Aukko ja olen identiteetiltäni persejalkainen, olen vanseksuaali, rakastelen vain pakettiautoja.
En halua huomiota. Olen somevaikuttaja, haluatko haastattelun?
Haluan haastattelun! Terkuin: Säihke Haituva Tulenloimu
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sukupuolta ei voi päättää omien tuntemusten perusteella. Sen vuoksi en voi ymmärtää tätä viime vuosina pinnalle noussutta muunsukupuolisuusilmiötä.
Mielestäni sukupuolen määrittelee se, mitkä sukupuolikromosomit olemme hedelmöittyessämme saaneet! Ja myöhemmin elämässä sukupuolen korjausleikkaus! Ei mitkään muut tekijät!
Voithan sä määritellä poliittisen kantasi, kansallisuutesikin jossain määrin ym joten auot päätäsi vähän sieltä idareiden joukosta.
Täysi tuki Kuun touhuille.
Hyvä vaan jos kaikenmaailman hallaaholaisia vituttaa.
Musta tuntuu, että Suomessa on nykyään keskimäärin kohtuullisen suvaitsevainen ilmapiiri seksuaalisia ja sukupuolisia variaatioita kohtaan. Osa ihmisistä ottaa kierroksia siinä vaiheessa, kun näitä teemoja nostetaan tikun nokkaan ilman mitään muuta sanottavaa. Jos olet fiksusti käyttäytyvä ja muut huomioiva mukava ihminen, niin harvaa lopulta haittaa se mikä olet sukupuolisesti tai seksuaalisesti. Siis tosielämässä ja arkipäivässä. Netissä nyt huudellaan ja kirjoitellaan mitä sattuu.
Mutta toki seksuaalivähemmistöön itsekin kuuluvani tiedän kyllä mitä on kaapissa olo ja miltä tuntuu olla erilainen ja lukea tai kuunnella herjaavia puheita.