Kuinka monta "kemiaa" ja oikeaa kolahdusta ootte kokeneet elämänne aikana?
Mä sanoisin, että niitä on ollu ehkä viis, maksimissaan kymmenen ja olen jo 50. Kaikista mun tapaamista ihmisistä vaan noin vähän. Osasta on tullut rakkaustarinoita ja osasta ei. Yksi oli vaan tuntematon kassahenkilö, mutta kolahdus oli kovin vahva, molemminpuolinen ja niin ilmiselvä, että jopa mukana ollut aviomieheni huomasi sen.
Tässä muutama fakta näihin liittyen: ovat kaikki olleet miehiä, ei mitään hajua ammatista tai rahoista, iällä ei ole ollut väliä ja ovat olleet ihan erinäköisiä.
Erikoista hommaa.
Kommentit (798)
KakSi sellaista, jotka on ollu molemminpuolisista. Kolahdus on naisilla monesti vain yksipuolista kiinnostusta. Mies katselee monia naisia samaan aikaan ja ajattelee kohtaamisista eri tavalla.
free base kokkeli kolahti kyllä unohtumattomalla tavalla, mutta siihen tarvittiin sitä tietynlaista kemiaa ensiks.
Kolmen miehen kanssa on tullut ensikohtaamisella sellanen kemian tunne, jota en osaa selittää. Ensimmäinen ei valitettavasti päätynyt ensitreffejä pidemmälle, toisen kanssa tavattiin muutaman kerran, kun juttu hiipui pois, ja kolmannen kanssa syntyi muutaman kuukauden suhde, joka päättyi miehen muutettua toiselle puolelle maata opiskelemaan. Olen ollut myös naimisissa, mutta ex-aviomieheni kanssa tällaista "ensitapaamiskolausta" ei kyllä syntynyt. Ehkä se jo selittää, miksi on ex..
Kaksi. Ex-miehen kanssa päädyin yhteen, kun se ensimmäinen kolahdus oli yksipuolista. Toisesta en vielä tiedä miten käy, mies on naimisissa...
Vierailija kirjoitti:
Kolmen miehen kanssa on tullut ensikohtaamisella sellanen kemian tunne, jota en osaa selittää. Ensimmäinen ei valitettavasti päätynyt ensitreffejä pidemmälle, toisen kanssa tavattiin muutaman kerran, kun juttu hiipui pois, ja kolmannen kanssa syntyi muutaman kuukauden suhde, joka päättyi miehen muutettua toiselle puolelle maata opiskelemaan. Olen ollut myös naimisissa, mutta ex-aviomieheni kanssa tällaista "ensitapaamiskolausta" ei kyllä syntynyt. Ehkä se jo selittää, miksi on ex..
Täytyypä itseasiassa lisätä tähän vielä neljäs, 10 vuotta nuorempi mies, joka herätti todella voimakkaita halun tunteita jo ihan ensinäkemältä töissä. Hänen kanssaan päädyimmekin pari kertaa sänkyyn, mutta ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sekin täysin vääränlaisen tyypin kanssa. Malliesimerkki miten kemiaa on niiden tuhmien ja hyvännäköisten kanssa.
Onhan siinä nyt kemiaa automaattisesti jos tuhma ja hyvännäköinen sattuu jopa osoittamaan kiinnostusta itseä kohtaan. Ellei se olisi kiinnostunut niin ei olisi kemiaakaan.
Kaksi. Oma mieheni ja yksi parhaista ystävistäni. Olen umpihetero ja ystäväni on samaa sukupuolta, joten kyseessä ei ole romanttinen kemia. Tiesin vaan heti ensi kertaa tavatessamme, että tästä ihmisestä tulee hyvä ystäväni.
Parikymmentä, olen viisikymppinen. Neljä johti seurustelusuhteeseen, joista kolmessa seksi oli tajunnanräjäyttävän ihanaa ja yhdessä ei ollenkaan, paljastui että hän ei edes erityisemmin ole kiinnostunut seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti on kolahtanut. Kummallakaan kerralla homma ei edennyt pidemmälle. Vaikka todellakin toivoisin, että tämä toinen todella paha kolahdus etenisi. Haaveeksi taitaa jäädä.
Niin noissa yleensä käy, että ei niistä mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti on kolahtanut. Kummallakaan kerralla homma ei edennyt pidemmälle. Vaikka todellakin toivoisin, että tämä toinen todella paha kolahdus etenisi. Haaveeksi taitaa jäädä.
Useinhan ne kolahdukset on sarjaa "uuh toi on niin hot ja tykkää musta", eikä niissä ole mitään syvällisempää joten ei sinällään ihme.
Kolme. Ensimmäinen jäi haaveeksi, toisen kanssa oli 9 vuoden liitto ja nyt seurustelen kolmannen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima tarkoita että kaikki muut asiat olisi kohdillaan, mutta ei se sen estekään ole! Itselleni seksi on niin tärkeää, että ilman vahvaa kemiaa en halua ryhtyä pidempään suhteeseen. Mutta se on vain yksi tekijä, tietenkin. Joo, ja olen nainen (pan).
Olen 60-vuotias nainen. Kolme kertaa on kolahtanut ja se tarkoittaa tapauksessani sitä, että ensi katseesta lähtien kipinöi ja seksuaalinen vetovoima on valtava. Ekasta tuli mieheni ja lapseni isä. Erosimme. Toinen ja kolmas ovat olleet pelkkiä seksisuhteita, eka kesti hetken, toinen yli kymmenen vuotta ja jatkuisi edelleen jos haluaisin.
Ihastumiseen asti neljän kanssa. Isommin viiden kanssa. Ja ikää 50+. Noista kuuden kanssa syntyi suhde, lyhyempi tai pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, niistähän just tuleekin.
Mulla on vain 1 henkilö, jonka kanssa oli vahva yhteys heti alusta asti tunnetasolla. Tavattiin nuorina alle 20-vuotiaina matkalla, mutta asuttiin eri paikkakunnilla. Pidettiin yhteyttä jonkun aikaa, jäi hyvä muisto hänestä.
Nykyisen puolison kanssa on kyllä kipinää ja hyvä keskusteluyhteys ja rakkautta. Ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä.
Huomaan vain sen, että kun kerran on kokenut tuollaisen kohtaamisen, että tuntuu kuin kaikki asiat olisivat kohdallaan, sitä hetkeä ja tunnetta on vaikea unohtaa.
Yleensä kun kolahtaa, se on molemminpuolisesti. Totta vai tarua, peukuttakaa!
Noin 10. Yksi noista on nykyinen mies.