Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta "kemiaa" ja oikeaa kolahdusta ootte kokeneet elämänne aikana?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä sanoisin, että niitä on ollu ehkä viis, maksimissaan kymmenen ja olen jo 50. Kaikista mun tapaamista ihmisistä vaan noin vähän. Osasta on tullut rakkaustarinoita ja osasta ei. Yksi oli vaan tuntematon kassahenkilö, mutta kolahdus oli kovin vahva, molemminpuolinen ja niin ilmiselvä, että jopa mukana ollut aviomieheni huomasi sen.

Tässä muutama fakta näihin liittyen: ovat kaikki olleet miehiä, ei mitään hajua ammatista tai rahoista, iällä ei ole ollut väliä ja ovat olleet ihan erinäköisiä.

Erikoista hommaa.

Kommentit (798)

Vierailija
441/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Ihan kiva elämä silti ja onnellisesti naimisissa.

Vierailija
442/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuosikymmenessä. Joka kerta aina edellistä vakavammin ja paremmin. Miesten taso nousee kohisten. ;3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Ihan kiva elämä silti ja onnellisesti naimisissa.

Mukava kuulla että voi olla onnellinen. Mutta mitäs jos kolahtaa joku oikein kovaa? Onko se sitten avioero?

Vierailija
444/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos romanttisesta kolahduksesta puhutaan niin ei kertaakaan. Olen 30. :/

Vierailija
445/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, koska olen niin sulkeutunut toisia kohtaan. Ei mua voi tavoittaa enkä minä ketään muuta.

Vierailija
446/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35, ikisinkku

Vierailija
447/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Nuoruuden hormonimyrskyissä tapahtuneita ihastumisia ei lasketa. Eikä se ole mun 20 vuoden aikainen aviomieheni vaan toinen varattu.

Vierailija
448/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Kemiaa on ollut

1. Oli parikymppisenä vuosia kestänyt suhde, jossa emme seurustelleet. Se perustui yhteisiin harrastuksiin ja seksiin.

2. Oli noin kolmenkympin taitteeseen omaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Meillä ei ollut koskaan seksiä, mutta välillämme oli toisiamme tuhoavaa kemiaa. Hyvässä ja pahassa tuon suhteen päättyminen auttoi minua aikuistumaan.

3. Koen yhdenlaista kemiaa esimieheeni tietäen, että kyse on yhtä aikaa toisen ihmisen arvostamisesta sekä toisen ulkonäköön mieltymisestä. Tiedostan kuitenkin, että pääosin ihastun hänessä enemmän omaan mielikuvaani hänestä kuin varmasti todellisuus olisi, joten pidän hänen tapaamistaan vain mukava päivän piristyksenä.

4. Oma puolisoni. Välillämme ei ole vahvaa seksuaalista kemiaa, mutta hän saa minut aina hyvälle tuulelle. Nauramme paljon arjessamme yhdessä ja hänen läsnäolonsa tekee arjestani vaan helpompaa, ja elämästäni helpompaa. Hän on elämänkumppanini, ketä rakastan.

Vierailija
449/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka moni nainen täällä on jossain ihmeellisessä tyytymisavioliitossa? Varmaan miestä v...tuttaa jos saa tietää ettei vaimo ole koskaan ollut kunnolla kiinnostunut.

Vierailija
450/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeenlaista kemiaa voi kokee kun vaan fiilaa että näin tapahtuu -- itselle näin on tapahtunu kymmeniä ellei satoja kertoja. 

Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.

Vierailija
451/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka moni nainen täällä on jossain ihmeellisessä tyytymisavioliitossa? Varmaan miestä v...tuttaa jos saa tietää ettei vaimo ole koskaan ollut kunnolla kiinnostunut.

Jatkuvastihan täällä palstalla patistetaan naisia tuollaisiin suhteisiin. Näemmän jotkut ovat niin tehneet mutta ilmeisesti ei kelpaa sekään.

Vierailija
452/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran, kyseessä oli remppahessu työpaikallani. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa, tuntui kuin sisäelimeni olisivat vaihtaneet kerralla paikkaa :) Ja kun sitten juttelimme ensimmäistä kertaa, niin parin minuutin jälkeen tuntui jo siltä, että olisimme tunteneet aina.

Saatoimme jäädä juttelemaan tunniksikin kesken työpäivän, ja hän tuli aina niin lähelle seisomaan, että käsivartemme koskettivat tms. Ketään en ole halunnut yhtä paljon kuin häntä, vaikka mitään ei koskaan tapahtunutkaan, koska olin ja olen edelleen ihan onnellisesti naimisissa. Jopa hänen hikensä tuoksu sai minut käymään aivan ylikierroksilla.

Olen tavanut kerran ihmisen jonka vomakas hien haju ei ollut minusta inhottava. Itseasiassa olemme tavanneet n. 20 kertaa 20 vuoden aikana. Asumme eri maissa.Hä tahollaan varattu,olijo silloin kun ensimmäisen kerran tanssiessamme hiki haisi. Olen kuulemma hänen karmansa.Kertoi heti heti ekalla hikikeilalla ettähän o varattu mutta minussa on jotain joka häntä vetää puoleensa.Tunne oli molemminpuoleinen. Toinen täydentää toisen lauseen.Viime vuosine tapaamissa  ollaan ns. ystävä tasolla,ruumiilline vetovoima vanhuksilla rauhottunut.

Vierailija
453/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan täällä palstalla patistetaan naisia tuollaisiin suhteisiin. Näemmän jotkut ovat niin tehneet mutta ilmeisesti ei kelpaa sekään.

Kuka nyt tuollaista 'neuvoa' noudattaisi? Jostain vauvapalstalta vielä..

Tiedän että on tällaisia suhteita paljonkin missä ei ole kemiaa tai ole kolahtanut koskaan, mutta ei nyt parempaakaan saanut. Voihan nekin olla ihan toimivia juttuja.

Vierailija
454/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 :( Sitä aina toivoisi, että sellainen ihme tapahtuisi, mutta ei, kaikki kolahduksen tapaisetkin olleet yksipuolisia alusta saakka... N33

Vierailija
455/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksipuolista kemiaa. Olen tullut viisaammaksi enkä enää odota mitään. Korkeintaan että maksullise sksipalvelut yleistyvät. N45

Vierailija
456/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa. Eka oli työkaveri, jonka kanssa seurustelin hetken, mutta suhde oli täysin mahdoton (miehellä oli alkoholismia ja muita ongelmia). Toinen aviomieheni, jonka kanssa olen onnellisesti naimisissa. Edelleen muistan tunteen, minkä koin kun ensitapaamisellamme katsoin miestäni silmiin. Kolmas on ollut eräs asiakas. Vetovoima oli koko yhteistyösuhteen ajan selkeästi molemminpuolista, mutta kumpikin oli tahoillaan varattu eikä mitään tietenkään tapahtunut. Vaikka nämä kolme kolahdusta ovat tapahtuneet eri aikoina, ja varsinkin ekasta on kauan aikaa, niin silti muistan jokaisesta miehestä sen ensisilmäyksen ja katseiden kohtaamisen, joka jostain syystä on jo riittänyt osoittamaan välillämme olevan kemian.

Vierailija
457/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on tällaisia suhteita paljonkin missä ei ole kemiaa tai ole kolahtanut koskaan, mutta ei nyt parempaakaan saanut. Voihan nekin olla ihan toimivia juttuja.

No jos minulta kysytään niin ei kukaan fiksu, mutta ilmeisesti ihan tosissaan noita neuvojaan jakelevat.

En usko että "en nyt parempaakaan saanut"-juttu voi olla toimiva, menee täysin samaan kategoriaan edellisen kanssa. Mutta ei siinäkään mitään jos molemmat osapuolet tietävät mikä meininki ja molemmille se riittää. Itse en pystyisi, mutta ei kaikilla tarvi olla korkea vaatimustaso.

Vierailija
458/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos minulta kysytään niin ei kukaan fiksu, mutta ilmeisesti ihan tosissaan noita neuvojaan jakelevat.

En usko että "en nyt parempaakaan saanut"-juttu voi olla toimiva, menee täysin samaan kategoriaan edellisen kanssa. Mutta ei siinäkään mitään jos molemmat osapuolet tietävät mikä meininki ja molemmille se riittää. Itse en pystyisi, mutta ei kaikilla tarvi olla korkea vaatimustaso.

Onhan täällä jo pari naista kertonut 20 vuoden avioliitosta, vaikka mies ei koskaan kolahtanut. Muut miehet kyllä kolahtavat. En ole kyl ihan perillä että miten voi olla 20 vuotta naimisissa jos ei ole kemiaa. Onko mies sitten kovin ihastunut ollut ja nainen ajatellut että kyllä se vielä joskus nappaa?

Vierailija
459/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka määrittelet "kunnolla kiinnostunut"? En siis ole jaksanut koko ketjua, mutta aiemman viestin kirjoittaneena haluan tarkentaa, että olen ainakin itse ollut kiinnostunut aina puolisostani. Hän minusta oikein komea ja tuoksuu hyvältä. Emme ole avioliitossa vaan valitsemme toisemme vuosien jälkeen edelleenkin, koska meillä on hyvä olla yhdessä - kuten aiemmin kerroin, nauramme paljon yhdessä ja elämä on hänen kanssa keveää. Olen itse seksuaalisempi ihminen kuin hän, mutten koskaan vaihtaisi häntä sen vuoksi toiseen, ettei hän halua seksiä kanssani yhtä paljon. Olen elänyt hyvin seksuaalisessa suhteessa nuoruudessani ja olin kauan hyvin vastuuton, joten aikuistuminen ja tasapainoisen aikuisen parisuhteen löytäminen ei ole itselleni missään tapauksessa tyytymistä. Suhteeni on valinta rakastaa toista päivästä toiseen. Haluan olla itse parempi ihminen, että meillä on yhdessä hyvä olla. Tämä kemia voittaa aiemmat sekopäiset suhteeni 10/0.

Vierailija
460/798 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 46 vuotiaana iski kolmas kerta. Täysin odottamatta, mennyt täysin jalat alta.

Kaksi aikaisempaa, toinen ehkä 26 vuotiaana, toinen 3-kymppisenä.

En uskonut näin enää tapahtuvan koska nämä 2 aikaisempaakin kaatuivat mahdottomuuteensa. Nyt vaan odotan milloin tämäkin.