Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta "kemiaa" ja oikeaa kolahdusta ootte kokeneet elämänne aikana?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä sanoisin, että niitä on ollu ehkä viis, maksimissaan kymmenen ja olen jo 50. Kaikista mun tapaamista ihmisistä vaan noin vähän. Osasta on tullut rakkaustarinoita ja osasta ei. Yksi oli vaan tuntematon kassahenkilö, mutta kolahdus oli kovin vahva, molemminpuolinen ja niin ilmiselvä, että jopa mukana ollut aviomieheni huomasi sen.

Tässä muutama fakta näihin liittyen: ovat kaikki olleet miehiä, ei mitään hajua ammatista tai rahoista, iällä ei ole ollut väliä ja ovat olleet ihan erinäköisiä.

Erikoista hommaa.

Kommentit (798)

Vierailija
21/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme isoa kolahdusta ja ikää noin 50v. Kaikista kolahduksista tullut salasuhde. Yksi oman avioliiton aikana, mutta siihen liittyi vain juttelua ja "aviorikoksena" suutelua. Sitten kaksi omana sinkkuaikana - näissä suhteissa mies ollut varattu tahollaan. Näihin kahteen on sitten liittynyt seksiäkin.

Vierailija
22/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, ikää 45. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa (ikää 45). Ensimmäisessä tapauksessa mies ei ollut minusta ollenkaan kiinnostunut. Toisella kerrallakaan ei oikeastaan, mutta sain tyrkytettyä itseni ensin ystäväksi ja sitten petiinkin ja tuli siitä vuoden mittainen on-off suhde.

Vierailija
24/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Toisen kanssa olen naimisissa ja toinen tuli vastaan työpaikalla. Se oli aivan käsittämätön tilanne meille molemmille. Miten voi joku vetää puoleensa vahvasti kuin magneetti rautaa? Onneksi emme kumpikaan lähteneet ruokkimaan sitä tunnetta. Se olisi johtanut vain ongelmiin. Onneksi tämä toinen sitten otti uusia suuntia elämäänsä ja lähti muualle töihin.

Vierailija
25/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, oli sellainen maailman pysäyttävä kokemus kumpikin noista. Katse riitti, ja oli myös hyvin vahva fyysinen vetovoima. 

Ensimmäisen sain puolisokseni. Hän osoittautui luonnevikaiseksi mätäpaiseeksi. Irrottautuminen oli tuskallista ja hyvin vaikeaa. Tupakastakin vierottauduin helpommin.

Toista en saanut omakseni. Toinen nainen kaappasi hänet "vahinko"raskaudellaan, ja hän päätti olla isä lapselleen. Muuttivat toiselle puolelle maata.

Nykyisen miehen kanssa ei ole ollut mitään kolahdusta. On vain sellainen lämmin kaverisuhde, jossa on jonkinlaista fyysistä vetovoimaa sen verran, että saa paineita purettua. Hyvin tämä elämä näinkin menee. On elämänkumppani, yhteinen iso koti ja lapsi. Kieltämättä kaipaan joskus sitä väkivahvaa intohimoa. Joskus näen unta siitä, ja herätessä tuntuu kuin tukehtuisin.

Vierailija
26/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 molemminpuolista, muutaman vahvaa yksipuolista ihastusta, jossa mies ei kiinnostunut minusta.

Ikäni 43.

Vierailija
27/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhden ainoaa, ja ikää on 44v.

Vierailija
28/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi: ensirakkauteni ja eräs entinen työkaverini.

Vierailija
29/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme isoa kolahdusta, siis sellaista hetkeä, kun jalat on menneet alta ja toista on jäänyt tyhmänä tuijottamaan silmiään uskomatta. Paremmin tutustuessa kemiaa ei kuitenkaan ole koskaan ollut, aina jokin tekijä on latistanut fiilikset. Siinä ne sähköt on sitten vähitellen kaikonneet.

Sitten se yksi, joka ei sinänsä nimenomaisesti kolauttanut, vaan jota katsoessa tuli jokin käsittämätön tuttuuden tunne. Ei hermostusta, perhosia tai puuroutunutta aivotoimintaa, vaan välitön heltyminen ja kokemus täysin erilaisesta yhteydestä kuin muiden kanssa. Minulle tämä on ollut se ainoa varsinainen kemia, jonka olen toisen kanssa jakanut.

N40

Vierailija
30/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vain kerran, sillä lailla, että ei ollut pelkkää seksuaalista vetovoimaa, vaan jotain enemmän. Tuntui että kaikki ympäriltä katosi ja mielen ja koko kehon valtasi oudon lämmin ja pehmeä olo. Jotenkin tuntui, että se toinen on sama kuin minä, tai puuttuva osa minää. Tai jotain. Outoa, varsinkin kun se tapahtui arkisesti linja-autossa keskellä päivää. Olisi kiva saada kokea sama vielä joskus, vaikka mitään enempää ei tapahtuisikaan.

Vierailija
31/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon siitä, millaista kemiaa ja kolahdusta tarkoitetaan. Mutta niitä on korkeintaan muutama.

Vierailija
32/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jolle tämä kaikki on täysin hebreaa?

Joo, kyllä tunnen eri syistä vetoa ihmisiin. Joidenkin kanssa temperamentti ja tapa olla vuorovaikutuksessa on yhteneväistä. Joidenkin kanssa arvomaailmat kohtaavat.

Ei ole mystistä kemiaa, ei kolahdusta, ei tähtiä oikeissa asennoissa.

Vierailija
33/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Tasan kerran. Olin 16v, en ikinä ollut seurustellut, enkä osannut lähestyä poikia, joten eihän siitä mitään tullut. Nyt 25v. Toivon kovasti, että kokisin sen tunteen vielä joskus.

Vierailija
34/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle oikeesti ole koskaan käynyt niin, että vahingossa katsot jotain tuntematonta silmiin ja heti lyö salamat ja henki salpautuu? Siinä ei tiedetä arvomaailmoista eikä oikein vuorovaikutuksestakaan mitään, veikkaan että se on hormonaalista ja näköjään joiltakin tämä hormooni puuttu.

Vierailija
35/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jolle tämä kaikki on täysin hebreaa?

Joo, kyllä tunnen eri syistä vetoa ihmisiin. Joidenkin kanssa temperamentti ja tapa olla vuorovaikutuksessa on yhteneväistä. Joidenkin kanssa arvomaailmat kohtaavat.

Ei ole mystistä kemiaa, ei kolahdusta, ei tähtiä oikeissa asennoissa.

Oottele rauhassa, ehkä se vielä osuu kohdalle. Vai oletko sitä mieltä että sulla pitäisi olla oikeus määrätä ettei kenelläkään muullakaan saa olla kun et itse tunnista ilmiötä? Onko tuo nyt loogista tai kohtuullista? Vähän rivien välistä haiskahtaa siltä.

Vierailija
36/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, olen nelikymppinen.

Ensimmäinen oli ensimmäinen oikea aikuisiän poikaystäväni parikymppisenä. Hänet nähdessäni tiesin, että päädymme yhteen, myös hän oli kommentoinut kaverilleen samoin. Suhde kesti vain 3kk, toipuminen varmasti ainakin 3 vuotta. Eron jälkeen elämämme ovat kulkeneet rinnakkain hyvin samoin, molemmat aloitimme esim. musiikkiharrastuksen samaan aikaan toisistamme tietämättä. Jollain tasolla uskon polkumme vielä päätyvän yhteen myöhemmin elämässämme.

Toinen oli opiskeluissa tapaamani mies. Hän istui jo kavereitteni kanssa pöydässä, johon menin myös. Klassisesti polvet notkahtivat, kun katseemme kohtasivat. Eikä kyseessä ollut mikään ulkonäköjuttu, hän vain tuntui heti "kodilta". Tulimme välittömästi hyvin toimeen ja esim. seuraamme yhä toisiamme 7 vuoden jälkeen instassa tiiviisti, mutta suhdetta tuosta ei tullut eikä tule.

Viimeisin oli uusi työkaveri viime syksynä. Hänen kohdallaan koin myös hyvin vahvan tuttuuden tunteen saman tien, tuli tunne että tässä hän on, se jota olen odottanut. Tunne on molemminpuolinen ainakin jossain määrin, hänkin hakeutuu seuraani poikkeuksellisen paljon ja fyysinen läheisyytemme on ihan nolottavan selvää. Voimme esim. täysin luontevasti seistä niin lähekkäin, että koskemme toisiamme jollain kehon osalla. Olemme varattuja molemmat, joten nähtäväksi jää, johtaako tämä juttu johonkin.

Oma mieheni on ihana ja minulle sopiva monin tavoin, mutta hän ei tavatessamme kolahtanut näin. Hän ennemminkin osoittautui vähitellen juuri sopivaksi. Olimme jo yhdessä näiden kahden viimeisen kolahduksen aikana. En tiedä miksi joku kolahtaa, en toivo tai tilaa näitä.

Vierailija
37/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,eikä kummankaan kanssa parisuhdetta.

Vierailija
38/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran olen tavannut miehen joka oli minusta yhtä kiinnostunut kuin minä hänestä. Ja siis näytti sen. Kuitenkin molemmat olimme myös epävarmoja. Sanoisin, että kemia oli täydellistä. Eli molemmat tiesivät, että toinen on kiinnostunut, mutta samalla molemmilla oli se ihan pieni epävarmuus :D

Vierailija
39/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2,eikä kummankaan kanssa parisuhdetta.

Ja mulla ikää siis yli 40. Toisen kohtasin jo yläasteella, toisen kanssa tiietty toisemme parikymmentä vuotta mutta jostain syystä nyt vasta on tutustuttu kunnolla.

Vierailija
40/798 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli vaan tuntematon kassahenkilö, mutta kolahdus oli kovin vahva, molemminpuolinen ja niin ilmiselvä, että jopa mukana ollut aviomieheni huomasi sen.

XDDDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme