The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Mitä?? Juffis oli niin huono. Ja hän voitti jo viime vuonna 2018. Tuo Jerkka Virtanen.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tämän kilpailun käy? Loppuuko koko kilpailu?
Onhan se joka vuosi jossain kohtaa loppunut. Ehkä livet on ilman yleisöä tjsp.
Kiva ja varma esitys eliakselta.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, joka ei kuule Matiaksen äänessä mitään ihmeellistä? Ja vaikka yleensä pidän Juha Tapio tyylisestö musiikista ja olen herkkis, niin tää esitys ei hetkauttanut.
Mun mielestä Matiaksen esitykset ja ääni ovat haparoivia ja epävarmoja. Niin kuin se ei oikein hallitsisi kumpaakaan. Ääni ei edes keskitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, joka ei kuule Matiaksen äänessä mitään ihmeellistä? Ja vaikka yleensä pidän Juha Tapio tyylisestö musiikista ja olen herkkis, niin tää esitys ei hetkauttanut.
On hänellä spessu soundi. Sellainen alkaa kiinnostaa sitten kun kaikki on jo kuultu. Se että joku laulaa hienosti mutta samalla lailla kuin joku globaali artisti on aina turvallinen valinta mutta Matias painii eri sarjassa tällaiseen nähden.
Eliaksen biisiä nyt ei edes voi vetää mitenkään ihmeellisesti.
Olisin pitäny Sanni-Leenan mukana, mielenkiintonen saundi.
Tjaa, kova tiimi mutta silti olis tuon voinut penkillekin laittaa esityksen perusteella. Ei se huonompi ollut kuin 4 istuvaa. Toisaalta ehkä seuraava on vielä parempi joten en sitten tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskin menee Juffi jatkoon tällä vedolla, vaikka hyvä laulaja onkin.
Tämähän oli koko kauden paras veto.
Olen kyllä Juffi-fani mutta minusta hän ei biisin alussa varsinkaan ollut vahvimmillaan, loppu toki meni komeasti. Hyvä kun pääsi jatkoon, koska hänessä on kykyä, persoonaa ja särmää, mutta omasta mielestäni hän pystyisi vielä parempaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti muotoilin kysymyksen. Mietin vaan että voidaanko livejä tehdä koska pian niiden pitäisi alkaa ja kaikki yleisötilaisuudet on kielletty ainakin pääsiäiseen.
Miten tämä Elias oli edes päässyt jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan peruukki on kyllä harvinaisen epäonnistunut. On kuin halvoista kotinaamiaisista tullut
minusta se lettikampauskin oli epäonnistunut, jotenkin liikaa erikoisuuden tavoittelua nyt. antaisi vaan oman tukkansa näkyä, kauniimpi niin.
Sillä on joku pahemman luokan (tukka)kriisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti muotoilin kysymyksen. Mietin vaan että voidaanko livejä tehdä koska pian niiden pitäisi alkaa ja kaikki yleisötilaisuudet on kielletty ainakin pääsiäiseen.
ilman yleisöä ehkä? kaipa ne kertovat.
vähän vaisuksi jäi tää whatever it takeeeeesssss
Eemeli on kyllä suloinen teini, mutta ei ihan laulu riittänyt.
Eemeli on ihana mutta tämä ei ole Eemelin kilpailu.
Vitsi kun mua häiritsee, ketä tuo Matias muistuttaa.
Elias. Boring boring. Tuollaisia 13 tusinassa. Karsea biisi.