The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Eemelin lavaolemus oli mielestäni aito ja läsnäoleva. Tykkään hänestä hirveästi, mutta en olisi itsekään jatkoon päästänyt :(
Kaikista huonoin veto tänään Eemeliltä, harmi...tykkäsin sen örinästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tämän kilpailun käy? Loppuuko koko kilpailu?
Onhan se joka vuosi jossain kohtaa loppunut. Ehkä livet on ilman yleisöä tjsp.
Huonosti muotoilin kysymyksen. Mietin vaan että voidaanko livejä tehdä koska pian niiden pitäisi alkaa ja kaikki yleisötilaisuudet on kielletty ainakin pääsiäiseen.
Lippu.fi:n sivulla lukee seuraavasti:
"Viranomaisten ohjeistuksen mukaan ensimmäinen livelähetys 10.4. tehdään ilman yleisöä.
1. livelähetykseen lipun ostaneet voivat hakea lippurahojen palautusta 20.4. mennessä osoitteesta https://web.lippu.fi/palautus.
Toistaiseksi päätöksiä ei ole tehty koskien lähetyksiä 17.4., 24.4. ja 1.5. Odotamme viranomaisten suosituksia tuolle ajankohdalle koskien yleisömääriä.
Tähän mennessä jo lippunsa ostaneiden toivotaan malttavan odottaa ja seuraavan tilanteen kehittymistä kolmen viimeisen lähetyksen osalta."
Tuo nuppu on tosi herttainen, mutta nyt on tyyli kuin kulahtaneella katutytöllä. Eikä tää biisi toimi herkälle laulajalle.
Taitaa olla vähän väärä kappale vaikka taitoa riittääkin. Mietin että miltähän juffi kuulostaisi tämän kappaleen kimpussa.
Minusta tuo Nupun esitys oli lähes koominen. Hän oli nyt todellakin sillä paljonpuhutulla epämukavuusalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun mua häiritsee, ketä tuo Matias muistuttaa.
No tietysti nuorta Robinia :)
Harvinaisen kamalaa pikkuoravointia
Tuntuu näiden säveltäjä/sanoittajanerojen tiimissä olevan kappalevalinnat vähän hit&miss tänään. Eli välillä osuu ja välillä saa ihmetellä että miksi ei jotain muuta kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Nupun esitys oli lähes koominen. Hän oli nyt todellakin sillä paljonpuhutulla epämukavuusalueella.
Onneksi tippui.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että biisivalinta oli äärimmäisen epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun mua häiritsee, ketä tuo Matias muistuttaa.
No tietysti nuorta Robinia :)
Ei ollut Robin.
Miten toi Matias meni jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä tätä! ihmettelin jo ääni ratkaisee vaiheessa, että pääsi jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Annan peruukki on kyllä harvinaisen epäonnistunut. On kuin halvoista kotinaamiaisista tullut
👍🦳
Valinnat menivät mielestäni muuten oikein, mutta harmittaa kun Sanni-Leena putosi. Hänellä oli todella lahjakasta ja taidokasta ilmaisua, ei pelkkää tekniikalla revittelyä kuten sillä naisella, joka pääsi viimeisenä jatkoon. Harmi että Toni ja Sipe laittoivat hänet pykälää Sanni-Leenan edelle. On toki todella taitava laulaja, mutta Heartin biisi on niin puhkikulutettu eikä hän tuonut siihen mitään tyylillisesti uutta. Sanni-Leena puolestaan sai Bruno Marsin biisistä tehtyä omanlaisen ja sitä oli aidosti nautinto kuunnella.
Kaikki muut jatkopaikat mielestäni todella ansaittuja.
Vierailija kirjoitti:
Kiva peruukki Puun päässä tänään.
Hirvee reuhka...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin saanut ihan tarpeekseni lässyttävistä herkistä hoomooi..lasista. Sillanpää ja Tuisku on olleet mulle jo ihan liikaa. Ei enää yhtään näitä.
Joo Emilia on kovis. Meniköhän nimioikein ajassa 36:50.