The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina arvostanut Juha Tapioa, ja pidän häntä edelleen hienona artistina, mutta hän teki kyllä järkyttävän virheen pudottaessaan knock-outeissa Ilkka Olkun ja säilyttäessään Henry Frimanin.
Ilkka oli ainoa, joka minut sai "ääni ratkaisee" -osiossa itkemään ja vielä sellaisella kappaleella, josta en ole aiemmin kummemmin pitänyt. Friman oli korkeintaan keskinkertainen. Hän vain sattui esittämään Juha Tapiolle mieluisan kappaleen.
Minäkin itkin verta Ilkan takia. En tajua, mikä siinä geneerisessä iskelmä-äänessä on niin erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina arvostanut Juha Tapioa, ja pidän häntä edelleen hienona artistina, mutta hän teki kyllä järkyttävän virheen pudottaessaan knock-outeissa Ilkka Olkun ja säilyttäessään Henry Frimanin.
Ilkka oli ainoa, joka minut sai "ääni ratkaisee" -osiossa itkemään ja vielä sellaisella kappaleella, josta en ole aiemmin kummemmin pitänyt. Friman oli korkeintaan keskinkertainen. Hän vain sattui esittämään Juha Tapiolle mieluisan kappaleen.
Minäkin itkin verta Ilkan takia. En tajua, mikä siinä geneerisessä iskelmä-äänessä on niin erikoista.[/quote
Ehkä Ilkkan olisi pitänyt valita valmentajaksi joku muu, joka olisi ymmärtänyt hänen arvon.
Olin, että mitä ihmettä, Ilkkahan pääsi jatkoon. Mutta sitten huomasin, että myös Henry pääsi, eli tässä ei luultavasti puhutakaan Kaksintaisteluista vaan jo seuraavasta vaiheesta! Josta Ilkka ei siis ilmeisesti jatka..?? Miksette ennakkojen katsojat käytä spoiler-merkintöjä? :(
Virkistäkääpä muistiani: mitä tapahtui kaksintaisteluissa sille koelaulujen hattutyypille, jota kaikki valmentajat anelivat joukkueeseensa, mutta joka oli meidän palstamammojen mielestä ihan yliarvostettu? Se, jota Redi pyysi vielä räppäämään. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Virkistäkääpä muistiani: mitä tapahtui kaksintaisteluissa sille koelaulujen hattutyypille, jota kaikki valmentajat anelivat joukkueeseensa, mutta joka oli meidän palstamammojen mielestä ihan yliarvostettu? Se, jota Redi pyysi vielä räppäämään. Kiitos.
Pääs jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Olin, että mitä ihmettä, Ilkkahan pääsi jatkoon. Mutta sitten huomasin, että myös Henry pääsi, eli tässä ei luultavasti puhutakaan Kaksintaisteluista vaan jo seuraavasta vaiheesta! Josta Ilkka ei siis ilmeisesti jatka..?? Miksette ennakkojen katsojat käytä spoiler-merkintöjä? :(
Minustakin ennakkojaksojen katsojilta olisi hyvän tavan mukaista ilmoittaa spoilereista. Nyt siis tiedän jo ennakkoon, ketkä Juhan tiimistä jatkavat finaaliin.
Ja taas mennään!
Eikä sitten prkl enää mitään spoilereita tähän ketjuun tai lopetan kirjoittamisen. Ja noin 2/3 ketjun viesteistä on minulta, eli uhkaus on vakava :'D
musta jäi jotenkin vaisuksi tän Patrickin veto :/
Kiva esitys mutta ehkä siinä olisi voinut olla vähän jotain lisää.
oon alkanu tykkäämään tuosta Sanni-Leenasta, vaikka ääni ratkaisee-vaiheessa en ymmärtänyt, miten pääsi jatkoon.
Räpit ei oikein kulkeneet ja laulustakaan en oo ihan vakuuttunut.
Outoa, tuolla meni räpit vakuuttavammin. Iso kappale ja hankala sovitus. Hyvä saundi laulussa mutta vähän tökkii.
Tää oli ihan Poliisiopiston Zed...
Matiaksella on aiemmin ainakin ollut epävarman kuuloinen ääni. Saa nähdä nyt.
Matias paljon parempi ja varmempi kuin odotin.
Matias on jotenkin niin liikkis ja symppis :,)
Vierailija kirjoitti:
Matias on jotenkin niin liikkis ja symppis :,)
Joo, Matias sai just uuden fanin minustakin.
Täysin samaa mieltä! Karla, Ada ja Sandra olivat kaikki loistavia, ja ansaitsivat paikkansa jatkossa, mutta heidän seuranaan olisi pitänyt olla Ilkka Olkku. Ilkka ei päässyt esittelemään läheskään kaikkea, mitä osaa. Hänhän kirjoittaa omia kappaleita, ja soittaa kitaraa hienosti. Älykkään, herkän ja poikkeuksellisen oloinen kaveri. Vanhaa suomi-iskelmää vanhahtavalla perinteisellä romanitulkinnalla vetävä putkimies olisi saanut jäädä karaokeen hoilottelemaan.