Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko teflonpannuja mainostavan ammattikokin vakavasti?

Vierailija
19.01.2020 |

Varsinkin, jos hänellä on piirustuksia käsivarsissaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa maistaisin ja sen perusteella ehkä enemmän päättelisin. Ei ne varusteet tai leimat mitään kerro.

Vierailija
2/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse ottaa ammattikokkia vakavasti tai muuten. Mulle on ihan sama, mitä he puuhaavat. En katso mitään kokkiohjelmia, enkä telkkaria muutenkaan, joten todennäköisesti ne mainoksetkin jäävät näkemättä. En jaksa huolehtia toisten ihmisten elämistä ja valinnoista, omassakin on ihan tarpeeksi tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys. Mainoksia tehdään rahasta, mutta eihän ne ole kokin päätyö.

Oikea kysymys on: Uskotko kaikkiin mainosväittämiin, ap? Ja: oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
4/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostaa rahasta mutta ei käytä sitä itse.

Vierailija
5/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa itkeä ja valittaa kun hampurilainen ei vastaa täysin mainoksessa esitettyä kuvaa.

Vierailija
6/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen ottaisi? Teflonpannu on todella hyvä yleispannu kaikkeen paitsi kovaan paistoon.

Vierailija
7/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en sitä kokkia ostaisi muutenkaan vaan sen teflonpannun jos olisi tarvis sille.

Vierailija
8/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen käyttää syöpävaarallista Teflon-pannua? Käytätkö myös rypsiöljyä paistamiseen?

Vierailija
9/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen käyttää syöpävaarallista Teflon-pannua? Käytätkö myös rypsiöljyä paistamiseen?

En tiedä. Minä käytän ihan normaalia vaaratonta teflon-pannua. En edes tiedä millainen olisi syöpävaarallinen teflon-pannu.

Vierailija
10/10 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minä käytän ihan normaalia vaaratonta teflon-pannua. En edes tiedä millainen olisi syöpävaarallinen teflon-pannu.

Jokainen muovinen ruoanvalmistusastia on syöpävaarallinen.