Ottaisitko teflonpannuja mainostavan ammattikokin vakavasti?
Kommentit (10)
Mun ei tarvitse ottaa ammattikokkia vakavasti tai muuten. Mulle on ihan sama, mitä he puuhaavat. En katso mitään kokkiohjelmia, enkä telkkaria muutenkaan, joten todennäköisesti ne mainoksetkin jäävät näkemättä. En jaksa huolehtia toisten ihmisten elämistä ja valinnoista, omassakin on ihan tarpeeksi tekemistä.
Tyhmä kysymys. Mainoksia tehdään rahasta, mutta eihän ne ole kokin päätyö.
Oikea kysymys on: Uskotko kaikkiin mainosväittämiin, ap? Ja: oletko vähän yksinkertainen?
ap taitaa itkeä ja valittaa kun hampurilainen ei vastaa täysin mainoksessa esitettyä kuvaa.
Miksen ottaisi? Teflonpannu on todella hyvä yleispannu kaikkeen paitsi kovaan paistoon.
No mä en sitä kokkia ostaisi muutenkaan vaan sen teflonpannun jos olisi tarvis sille.
Minkälainen ihminen käyttää syöpävaarallista Teflon-pannua? Käytätkö myös rypsiöljyä paistamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen käyttää syöpävaarallista Teflon-pannua? Käytätkö myös rypsiöljyä paistamiseen?
En tiedä. Minä käytän ihan normaalia vaaratonta teflon-pannua. En edes tiedä millainen olisi syöpävaarallinen teflon-pannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minä käytän ihan normaalia vaaratonta teflon-pannua. En edes tiedä millainen olisi syöpävaarallinen teflon-pannu.
Jokainen muovinen ruoanvalmistusastia on syöpävaarallinen.
Ruokaa maistaisin ja sen perusteella ehkä enemmän päättelisin. Ei ne varusteet tai leimat mitään kerro.